eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › świadczenie usług dotyczących przeglądów, napraw awaryjnych, konserwacji i serwisowania urządzeń zainstalowanych na terenie Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-03

Sopot: świadczenie usług dotyczących przeglądów, napraw awaryjnych, konserwacji i serwisowania urządzeń zainstalowanych na terenie Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.
Numer ogłoszenia: 67571 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko, ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług dotyczących przeglądów, napraw awaryjnych, konserwacji i serwisowania urządzeń zainstalowanych na terenie Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 1 (branża medyczna) - oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50421000-2 (naprawa i serwisowanie sprzętu medycznego) Naprawie i serwisowaniu podlegać będzie: 1. Sprzęt medyczny w punkcie pobrań laboratoryjnych i gabinetach zabiegowych, 2. Sprzęt fizykoterapeutyczny i rehabilitacyjny w Zakładzie Balneologicznym i na oddziałach Szpitala, 3. Sprzęt diagnostyczny i pomiarowy na oddziałach Szpitala. Naprawie, serwisowaniu, przeglądom i konserwacji podlegać będą: 1. Urządzenie krioterapeutyczne KRIOPOL R-26 (14-1994, 2 sztuki), z uwzględnieniem wymiany uszczelek, grzałek, utrzymania sprawności elektronicznego panelu sterującego, okresowych przeglądów, 2. Laser biostymulujący i skaner TERAPULS POWER (0053/2000), 3. Laser biostymulujący typ IR 904-30, 4. Laser biostymulujący typ MAG LASER. GRUPA 2 (branża hydrauliczna i gazowa) - oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 507000000-2 (naprawa i serwisowanie instalacji budowlanych), CPV: 50730000-1 (naprawa i serwisowanie układów chłodzących), CPV: 50721000-5 (rozruch instalacji grzewczej), CPV: 50720000-8 (naprawa i serwisowanie centralnego ogrzewania), CPV: 50514100-2 (naprawa i serwisowanie zbiorników), CPV: 50514300-4 (naprawa kołnierzy), CPV: 50513000-4 (naprawa i serwisowanie kurków), CPV: 50512000-7 (naprawa i serwisowanie zaworów), CPV: 50511100-1 (naprawa i serwisowanie pomp cieczowych), CPV: 45420000-1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych), CPV: 74313110-0 (usługi kontroli maszyn): - naprawa i serwisowanie instalacji budowlanych - naprawa i serwisowanie układów chłodzących - rozruch instalacji grzewczej - naprawa i serwisowanie centralnego ogrzewania - naprawa i serwisowanie zbiorników - naprawa kołnierzy (złącz) - naprawa i serwisowanie kurków - naprawa i serwisowanie zaworów - naprawa i serwisowanie pomp cieczowych W zakres prac konserwacyjnych zalicza się: - usuwanie zatorów kanalizacyjnych w wewnętrznej sieci Szpitala - usuwanie przecieków w urządzeniach oraz na armaturze poprzez wymianę uszczelek lub uszczelniaczy - usuwanie powstałych nieszczelności w instalacji gazowej - usuwanie przecieków w instalacji CO - wymiana uszkodzonej armatury, takiej jak: umywalki, spłuczki, brodziki, pisuary, miski ustępowe, bidety, deski sedesowe, baterie - wymiana uszkodzonych (skorodowanych) odcinków rur w instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej i CO oraz wykonywanie prac pomocniczych takich jak: przekucia w ścianach, wykucia bruzd, zamurowania przekuć, zatynkowania bruzd, ułożenie glazury lub terakoty w miejscu usuwania awarii, odkrywania kanałów ciepłowniczych, rur kanalizacyjnych, zasypywanie wykopu, utwardzanie nawierzchni - wykonywanie prac związanych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej przy przeciekach pod brodzikami - wykonywanie bieżącej konserwacji zaworów oraz złączy sanitarnych i wodociągowych zaworów w węzłach ciepłowniczych, w kotłowni i instalacji CO - usuwanie przecieków na pompach pracujących w kotłowni oraz okresowe sprawdzanie sprawności pomp zapasowych - utrzymanie w pełnej sprawności instalacji przygotowującej wodę do zabiegów inhalacyjnych - utrzymywania w pełnej sprawności instalacji sprężonego powietrza - wymiana grzejników CO, płukanie oraz odpowietrzanie grzejników CO, - wykonywanie izolacji termicznej na rurach CO i ciepłej wody. GRUPA 3 (branża elektryczna) - oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50710000-5 (naprawa i serwisowanie elektrycznych instalacji budowlanych), CPV: 50532400-7 (naprawa i serwisowanie urządzeń do przesyłu energii elektrycznej), CPV: 505323300-6 (naprawa i serwisowanie generatorów), CPV: 50532200-5 (naprawa i serwisowanie transformatorów): - naprawa i serwisowanie elektrycznych instalacji budowlanych - naprawa i serwisowanie urządzeń do przesyłu energii elektrycznej - naprawa i serwisowanie generatorów - naprawa i serwisowanie transformatorów. Naprawie i konserwacji podlegać będzie: - instalacja elektryczna, - rozdzielnice elektryczne, - instalacja odgromowa, - instalacja elektryczna agregatu prądotwórczego i dwóch sprężarek powietrza, - instalacja przyzywowa z sal chorych, - elektrozamki (domofony).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.70.00.00-2, 50.73.00.00-1, 50.72.10.00-5, 50.72.00.00-8, 50.51.41.00-2, 50.51.43.00-4, 50.51.30.00-4, 50.51.20.00-7, 50.51.11.00-1, 45.42.00.00-1, 74.31.31.10-0, 50.71.00.00-5, 50.53.24.00-7, 50.53.23.30-6, 50.53.22.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tj. Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a/ w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia wskazanego w punkcie I lit.b. wymagane jest dysponowanie osobami, które posiadają uprawnienia do wykonywania prac przy instalacjach gazowych dla grupy 2, a dla grupy 3 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac elektrycznych dla urządzeń elektrycznych pow. 1 kV. III. Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane dokumenty: a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.a - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.1 i 2 informacji o oświadczeniach i dokumentach b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.b - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.3 - 6 informacji o oświadczeniach i dokumentach; ze wskazaniem, że w zakresie warunku szczegółowego określonego w punkcie II a/- ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 3 i 5 Informacji o oświadczeniach i dokumentach dla grupy nr 2 oraz w pkt. 4 i 5 Informacji o oświadczeniach i dokumentach dla grupy nr 3. c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.c - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.7 Informacji o oświadczeniach i dokumentach; d/ w zakresie warunku wskazanego w pkt. lit.d - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.8 Informacji o oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument . 2. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument 3. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania prac przy instalacjach gazowych - dotyczy grupy 2 W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument . 4. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania prac elektrycznych dla urządzeń elektrycznych pow. 1 kV - dotyczy grupy 3 W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument . 5. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument 6. wykaz wykonanych i wykonywanych przez Wykonawcę usług, których przedmiotem są usługi napraw i serwisowania sprzętu medycznego lub usługi napraw z branży hydraulicznej i gazowej lub usługi napraw z branży elektrycznej z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców usług w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - Załącznik nr 3 do SIWZ, 7. wypełnione Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 8. złożenie oświadczenia - stanowiącego załącznik numer 2 do SIWZ 9. wypełniony FORMULARZ OFERTY - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Główne warunki finansowania i płatności: Płatności z tytułu wykonania usługi zostanie dokonana w terminie do 30 dni od otrzymania faktury VAT. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: - listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty. DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW : - MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : - zamiast dokumentów wskazanych w pkt.1 Informacji o oświadczeniach i dokumentach- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt.1 Informacji o oświadczeniach i dokumentach - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Wykonawcę kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały, - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty. ZASADY OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców określonych w Rozdz.IV SIWZ według następujących zasad: 1.1 Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV. SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 1.2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia. 1.3 O wykluczeniu Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego wykluczył, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 1.4 Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 1.5 Jeżeli Wykonawca wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV złożona oferta zostanie zakwalifikowana do dalszej analizy. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców według następujących zasad: IV. PROCEDURA. 1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 2. Kryteria udzielenie zamówienia: a) Najniższa cena 3. Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna. 4. Nie przewiduje się dialogu konkurencyjnego. 5. Dynamiczny system zakupu nie ma zastosowania. 6. Umowa ramowa nie ma zastosowania. 7. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z 3 GRUP oddzielnie. 8. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej 9. Wadium nie jest wymagane.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 1 (branża medyczna) - naprawa i serwisowanie sprzętu medycznego Naprawie i serwisowaniu podlegać będzie: 1. Sprzęt medyczny w punkcie pobrań laboratoryjnych i gabinetach zabiegowych, 2. Sprzęt fizykoterapeutyczny i rehabilitacyjny w Zakładzie Balneologicznym i na oddziałach Szpitala, 3. Sprzęt diagnostyczny i pomiarowy na oddziałach Szpitala. Naprawie, serwisowaniu, przeglądom i konserwacji podlegać będą: 1. Urządzenie krioterapeutyczne KRIOPOL R-26 (14/1994, 2 sztuki), z uwzględnieniem wymiany uszczelek, grzałek, utrzymania sprawności elektronicznego panelu sterującego, okresowych przeglądów, 2. Laser biostymulujący i skaner TERAPULS POWER (0053/2000), 3. Laser biostymulujący typ IR 904-30, 4. Laser biostymulujący typ MAG LASER..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 2 (branża hydrauliczna i gazowa): - naprawa i serwisowanie instalacji budowlanych - naprawa i serwisowanie układów chłodzących - rozruch instalacji grzewczej - naprawa i serwisowanie centralnego ogrzewania - naprawa i serwisowanie zbiorników - naprawa kołnierzy (złącz) - naprawa i serwisowanie kurków - naprawa i serwisowanie zaworów - naprawa i serwisowanie pomp cieczowych W zakres prac konserwacyjnych zalicza się: - usuwanie zatorów kanalizacyjnych w wewnętrznej sieci Szpitala - usuwanie przecieków w urządzeniach oraz na armaturze poprzez wymianę uszczelek lub uszczelniaczy - usuwanie powstałych nieszczelności w instalacji gazowej - usuwanie przecieków w instalacji CO - wymiana uszkodzonej armatury, takiej jak: umywalki, spłuczki, brodziki, pisuary, miski ustępowe, bidety, deski sedesowe, baterie - wymiana uszkodzonych (skorodowanych) odcinków rur w instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej i CO oraz wykonywanie prac pomocniczych takich jak: przekucia w ścianach, wykucia bruzd, zamurowania przekuć, zatynkowania bruzd, ułożenie glazury lub terakoty w miejscu usuwania awarii, odkrywania kanałów ciepłowniczych, rur kanalizacyjnych, zasypywanie wykopu, utwardzanie nawierzchni - wykonywanie prac związanych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej przy przeciekach pod brodzikami - wykonywanie bieżącej konserwacji zaworów oraz złączy sanitarnych i wodociągowych zaworów w węzłach ciepłowniczych, w kotłowni i instalacji CO - usuwanie przecieków na pompach pracujących w kotłowni oraz okresowe sprawdzanie sprawności pomp zapasowych - utrzymanie w pełnej sprawności instalacji przygotowującej wodę do zabiegów inhalacyjnych - utrzymywania w pełnej sprawności instalacji sprężonego powietrza - wymiana grzejników CO, płukanie oraz odpowietrzanie grzejników CO, - wykonywanie izolacji termicznej na rurach CO i ciepłej wody..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.73.00.00-1, 50.72.10.00-5, 50.72.00.00-8, 50.51.41.00-2, 50.51.43.00-4, 50.51.30.00-4, 50.51.20.00-7, 50.51.11.00-1, 45.42.00.00-1, 74.31.31.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 3 (branża elektryczna): - naprawa i serwisowanie elektrycznych instalacji budowlanych - naprawa i serwisowanie urządzeń do przesyłu energii elektrycznej - naprawa i serwisowanie generatorów - naprawa i serwisowanie transformatorów. Naprawie i konserwacji podlegać będzie: - instalacja elektryczna, - rozdzielnice elektryczne, - instalacja odgromowa, - instalacja elektryczna agregatu prądotwórczego i dwóch sprężarek powietrza, - instalacja przyzywowa z sal chorych, - elektrozamki (domofony)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5, 50.53.24.00-7, 50.53.23.30-6, 50.53.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.