Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Łódź: Świadczenie usług żywieniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej i ich rodzin przebywających na wczasach w Ośrodku Wypoczynkowym PŁ Zenit w Jastrzębiej Górze , ul. Bukowa 3/5 , w sezonie letnim 2008, 2009 i 2010 roku
Numer ogłoszenia: 67322 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka - Dział Administracyjno-Socjalny, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312116, fax 042 6365615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług żywieniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej i ich rodzin przebywających na wczasach w Ośrodku Wypoczynkowym PŁ Zenit w Jastrzębiej Górze , ul. Bukowa 3/5 , w sezonie letnim 2008, 2009 i 2010 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług żywieniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej i ich rodzin przebywających na wczasach w Ośrodku Wypoczynkowym PŁ Zenit w Jastrzębiej Górze , ul. Bukowa 3/5 , w sezonie letnim 2008, 2009 i 2010 roku; przewiduje się, że w okresie realizacji usług żywieniowych zorganizowanych będzie w sezonie letnim w 2008 r. 7 turnusów 14 dniowych dla ok. 480 osób;w roku 2009 i 2010 r. - podobne ilości turnusów i osób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1.1.Złożyć oświadczenia o: a)spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1÷ 4 oraz w art. 24 ust. 1i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami); b)spełnieniu warunków wymaganych odrębnymi przepisami od podmiotów świadczących usługi w zakresie zbiorowego żywienia oraz wskazać z grona etatowych pracowników Wykonawcy osoby, której zamierza powierzyć kierowanie realizacją zadania stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania. Osoba ta musi posiadać stosowne kwalifikacje i uprawnienia wynikające z obowiązujących przepisów w zakresie zbiorowego żywienia. 1.2.Udokumentować posiadanie odpowiedniego doświadczenia w realizacji usług żywieniowych. Doświadczenie to ma być potwierdzone wykonaniem co najmniej 3 usług o charakterze i wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w latach 2005 ÷ 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.3.Posiadać stosowne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4.Przyjąć zasadę, że rozliczanie za wykonane usługi na rzecz Zamawiającego będzie dokonywane przelewem na podstawie faktury potwierdzonej przez Kierownika Ośrodka. Termin płatności: 21 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego w jego siedzibie w Łodzi. 1.5.Dołączyć do oferty przykładowy 7-dniowy jadłospis (stała wartość tzw. wsadu do kotła wynosi 20,- zł brutto); 1.6.Zobowiązać się (w przypadku wygrania przetargu) do uzyskania we własnym zakresie stosownych zezwoleń dopuszczających stołówkę do zbiorowego żywienia i przedstawić je Zamawiającemu przed rozpoczęciem pierwszego turnusu. 1.7.Realizować usługę żywieniową, będącą przedmiotem niniejszego zamówienia, z wykorzystaniem zaplecza kuchenno-gastronomicznego znajdującego się w O.W. Zenit. Wyklucza się catering! Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków zostanie dokonana według zasady: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 4.1.wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 4.2.oświadczenie o spełnieniu warunków, o których jest mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ÷ 4 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełniony załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; 4.3.oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych odrębnymi przepisami od podmiotów świadczących usługi w zakresie zbiorowego żywienia - wypełniony załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; 4.4.wykaz usług żywieniowych odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia zrealizowanych w latach 2005 ÷ 2007 - załącznik nr 4; 4.5.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.6.aktualną polisę lub dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4.7.przykładowy 7-dniowy jadłospis (stała wartość tzw. wsadu do kotła wynosi 20,- zł brutto); UWAGA: 1.W przypadku ofert składanych przez spółki cywilne lub konsorcja należy zamieścić na formularzu ofertowym oświadczenie, w którym Wykonawcy m.in. ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. 2.Dokumenty wyszczególnione w punktach 4.5 ÷4.6 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy na podstawie dokumentów rejestrowych oraz - w przypadku spółek cywilnych lub konsorcjów - zgodnie ze złożonym na formularzu ofertowym oświadczeniem. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty stosownego pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. miesięczny zryczałtowany czynsz za kuchnię, stołówkę oraz ich wyposazenie - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, budynek nr A28, I piętro, pokój nr 106.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Kanclerza Politechniki Łódzkiej, 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116, budynek nr A28, I piętro, pokój nr 110.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
- Całodniowe świadczenie usług w zakresie przygotowywania posiłków w pomieszczeniach wydzierżawionych przez Zamawiającego i dystrybucji posiłków do stołówki Domu Pomocy Społecznej w Pucku.
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JURKOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.