Ogłoszenie z dnia 2011-04-06
Kołobrzeg: Regionalne Centrum Sportu - zagospodarowanie terenów sportowych przy ul. Śliwińskiego w Kołobrzegu
Numer ogłoszenia: 67290 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regionalne Centrum Sportu - zagospodarowanie terenów sportowych przy ul. Śliwińskiego w Kołobrzegu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych i zamiennych dotyczących robót niezbędnych do praiwdłowego wykonania i funkcjonowania obiektu, w tym: zmiana systemu monitoringu, zmiana nagłośnienia, wprowadzenie systemu biletowego z identyfikacją..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skanska S. A., ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 534515,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 657454,53
Oferta z najniższą ceną: 657454,53 / Oferta z najwyższą ceną: 657454,53
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Konieczność zlecenia robót dodatkowych wynika z następujących powodów formalnych i technicznych : 1. Nastąpiła zmiana w aktach prawnych o bezpieczeństwie imprezy masowej : Rozp. MSWiA z 10.01.2011r. w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej (Dz. U z 2011r nr 16 poz 73) - w tym wymagań dot. urządzeń rejestrujących i wskazanie miejsc (stref) podlegających obowiązkowej rejestracji. 2. Wprowadzone zostały zamienne rozwiązania projektowe - uwzględniające nowe przepisy prawne: Wykonany w styczniu 2011r przez Pracownię Architektoniczną aSpa - Projekt wykonawczy Zamienny Systemu monitoringu Wizyjnego CCTV oraz instalacji nagłośniania - wprowadzający konkretne zmiany technologiczne dostosowujące dotychczasowe rozwiązania do nowo obowiązujących przepisów (zamienny monitoring: np. zamiana parametrów i ich rozmieszczenie kamer, zmianę sytemu archiwizacji nagrań itp.; zamienne nagłośnienie: - zwiększenie liczby nagłaśnianych stref, zastosowanie zasilania awaryjnego sytemu itp. - robota dodatkowa będąca zarówno robotą uzupełniającą jak i zamienną w części realizowanych już przez wykonawcę pracach). 3. Zabezpieczenie obiektu przed wejściem na imprezy osób (kibiców) nieuprawnionych - wprowadzenie dodatkowego elementu :sytemu sprzedaży biletów z identyfikacją - c) system sprzedaży z identyfikacją -poprawa bezpieczeństwa i funkcjonalności - robota dodatkowa - konieczność wykonywania instalacji w trakcie realizacji obiektu RCS i powiązania techniczne; instalacyjne i systemowe z już wykonywanymi - oddzielenie zamówienia powodowałoby poniesienie niewspółmiernie wysokich kosztów oraz dalsze wydłużenie terminu. 4. Wykonawca ma w umowie nałożony obowiązek uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie - bez zlecenia dodatkowych robót wykonanie zamówienia podstawowego nie byłoby możliwe.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa ryb świeżych, wędzonych i mrożonych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Kołobrzeg
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego, drogowego na majątku Gminy Kołobrzeg z sodowych na oprawy w technologii LED
- Budowa zespołu kolumbariów na Cmentarzu Komunalnym w Kołobrzegu - etap I
- ZAKUP, DOSTAWA I SERWIS FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SKRZYNIOWEGO O DMC DO 3,5 TONY
- Wykonanie remontu budynku biurowego "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.