eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Dostawa nawozów mineralnych i sztucznych, środków ochrony roślin, nasion oraz materiałów na potrzeby Leśnictwa Szkółkarskiego, łowiectwa i Gospodarstwa Rybackiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-06

Dąbrowa Tarnowska: Dostawa nawozów mineralnych i sztucznych, środków ochrony roślin, nasion oraz materiałów na potrzeby Leśnictwa Szkółkarskiego, łowiectwa i Gospodarstwa Rybackiego.
Numer ogłoszenia: 67276 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska , ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422101, faks 014 6424233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nawozów mineralnych i sztucznych, środków ochrony roślin, nasion oraz materiałów na potrzeby Leśnictwa Szkółkarskiego, łowiectwa i Gospodarstwa Rybackiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozów mineralnych i sztucznych, środków ochrony roślin, nasion oraz materiałów na potrzeby Leśnictwa Szkółkarskiego, łowiectwa i Gospodarstwa Rybackiego - do ich siedzib: - Leśnictwo Szkółkarskie - 33-122 Wierzchosławice 251 - Łowiectwo - 33-122 Wierzchosławice 261 - Gospodarstwo Rybackie - 33-122 Wierzchosławice 532 Lp. Nazwa Jedn. miary Ilość Szkółka 1 Sól potasowa granulat kg 1500, 2 Superfosfat granulat kg 700, 3 Saletrzak granulat kg 2000, 4 Sznurek Tex 2500 rolka 15, 5 Azofoska pylista kg 700, 6 Dolomit ogrod. kg 1300, 7 Saletra amonowa kg 700, 8 Fruktus kg 50, 9 Kristalon ziel. kg 100, 10 Kristalon nieb. kg 100, 11 Torf wysoki kwaśny mp 100, 12 Amofoska 4,12,12 granulat kg 300, 13 Gorczyca nasiona kg 50, 14 Mieszanka poplonowa kg 300, 15 Gumki recept.fi50 kg 1, 16 Siarczan magnezu kg 10, 17 Perlit 0,3-0,5cm kg 300, 18 Dithane NeoTec 75WG kg 5, 19 Fungaflor 200EC ltr 3, 20 Previcur Energy 840SL ltr 0,5, 21 Falcon 460EC ltr 4, 22 Sadoplon 75 WP kg 4, 23 Avans Premium 360SL ltr 30, 24 Amistar 250SC ltr 4, 25 Polyram 70WG kg 2, 26 Nimrod 250 EC ltr 1, 27 Miedzian 50WP kg 3, 28 Pirimor 500WG kg 1, 29 Dursban 480 EC ltr 1, 30 AgroHydroGel kg 5, 31 Cervacol Extra PA kg 1305, Gospodarstwo Rybackie 1 Saletra amonowa kg 5000, 2 Saletra wapniowa kg 1500, 3 Superfosfat pylisty kg 5000, 4 Wapno chlorowane kg 1000, 5 Wapno tlenkowe palone odmiana 02 min.70%CaO, pakowane bigbag, dostawa wraz z rozładunkiem kg 25000, 6 Wapno tlenkowe palone odmiana 01 min.80%CaO, pakowane bigbag, dostawa wraz z rozładunkiem kg 5000, OHZ 1. Owies - ziarno siewne kg 400, 2. Kukurydza - ziarno siewne kg 80, 3. Rzepa pastewna - nasiona kg 5, 4. Polifoska kg 550, 5. Saletrzak kg 600, 6. Gwoździe kg 5, 7. Sól w kostkach kg 2000, Dostawy nawozów, środków ochrony roślin, nasion, narzędzi oraz materiałów winny odbywać się sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego na jego telefoniczne zgłoszenie co najmniej 3 dni przed terminem dostawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych, do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy (wzór - zał. nr 1) 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (wzór - zał. nr 2) 3. Parafowany wzór umowy. 4. Odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający dane firmy oraz dane osób uprawnionych do jej reprezentowania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska ul. Szarwarska 1 33-200 Dąbrowa Tarnowska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska ul. Szarwarska 1 33-200 Dąbrowa Tarnowska, pokój nr 11 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.