eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Wykonanie prac z zakresu remontów (naprawy) chodników i ciągów pieszo-rowerowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-11

Legionowo: Wykonanie prac z zakresu remontów (naprawy) chodników i ciągów pieszo-rowerowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego
Numer ogłoszenia: 67161 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77452 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac z zakresu remontów (naprawy) chodników i ciągów pieszo-rowerowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w pasach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego polegające na całorocznym remoncie następujących nawierzchni: 1) chodników ciągów pieszych, 2) zjazdów, 3) zatok postojowych, 4) parkingów. 2. Remonty nawierzchni chodników i dróg rowerowych oraz nawierzchni zatok parkingo­wych i parkingów obejmują: 1) wymianę materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych), 2) wykonanie podbudowy, 3) przełożenie istniejącej nawierzchni w/w bez udziału nowego materiału, 4) naprawę obrzeży - 100% wymiana materiału na nowy, 5) przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego), 6) naprawę krawężników - 100% wymiana materiału na nowy, 7) przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego), 8) wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego. 3. Zamawiający każdorazowo zlecać będzie remonty podając zakres, technologię oraz terminy realizacji. 4. Zamawiający przewiduje dwa tryby remontów nawierzchni: 1) tryb awaryjny (nagłe, nieprzewidziane, powypadkowe remonty nawierzchni wymagające natychmiastowej naprawy). Przy zleceniu w trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do remontów w czasie nie dłuższym niż 9 godzin od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Remont w trybie awaryjnym winien zakończyć się w ciągu 24 godzin od przyjęcia zlecenia. Zaproponowanie w ofercie przystąpienia do remontu w czasie krótszym niż 9 godzin będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie przystąpienia do remontu w czasie dłuższym niż 9 godzin będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy; 2) tryb zwykły. Przy zleceniu w trybie zwykłym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do remontów w czasie nie dłuższym niż 2 dni od dnia przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Termin zakończenia remontów w trybie zwykłym zostanie każdorazowo uzgodniony z Wykonawcą i dostosowany do rodzaju i zakresu zleconych remontów. 5. Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń: 1) pisemna (dotyczy trybu zwykłego), 2) fax (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego), 3) e-mail (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego), 4) telefon (dotyczy trybu awaryjnego). 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 (dotyczy trybu zwykłego) oraz w dni wolne od pracy i całodobowo (dotyczy trybu awaryjnego). 8. W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie remontów oraz uchybienia terminom realizacji w trybie zwykłym i awaryjnym obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym. 10. W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody. 11. Szczegółowy zakres i opis robót zawarty jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik do niniejszej SIWZ). 12. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane remonty wynosi 12 miesięcy od daty przekazania wykonanych prac Zamawiającemu na podstawie końcowego protokołu odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa Bruk-Bud Piotr Skoczek, ul. Świerkowa 31, 05-430 Celestynów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 466279,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99375,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147020,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.