eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przystosowanie pomieszczeń dla potrzeb Szatni pracowników Szpitala.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-02

Kraków: Przystosowanie pomieszczeń dla potrzeb Szatni pracowników Szpitala.
Numer ogłoszenia: 67159 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73056 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie, ul. Prądnicka 35-37, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 25 78 291, faks 012 25 78 292, 2578229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie pomieszczeń dla potrzeb Szatni pracowników Szpitala..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowego zamówienia do realizacji przeznaczono pomieszczenia zlokalizowane na poziomie przyziemia w Budynku Głównym Szpitala dla potrzeb Szatni pracowników w tym: szatnia damska, szatnia męska oraz przeniesienie dwóch pomieszczeń warsztatów technicznych. Łączna powierzchnia adaptowanych pomieszczeń wynosi: ok. 415 m2, a kubatura ok. 1050 m3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie: a) Roboty budowlane w zakresie rozbiórek, demontaży zbędnych instalacji, wykonania nowych ścianek działowych, wykonania nowych i uzupełnienia istniejących tynków wewnętrznych, malowania ścian i sufitów, licowania ścian płytkami ceramicznymi, wykonania nowych posadzek wraz z ułożeniem płytek ceramicznych, montażu drzwi wewnętrznych płytowych drewnopodobnych zwykłych, montażu nawiewników higrsterowanych w istniejących oknach. W zakres prac budowlanych wliczono również montaż mebli kuchennych w aneksie socjalnym warsztatów technicznych. b) Roboty instalacyjne sanitarne w zakresie inst. wod.-kan., c.o. i wentylacji. c) Roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne w zakresie oświetlenia ogólnego, miejscowego, awaryjnego, p.poż - DSO, montażu nowych opraw oświetleniowych wraz z niezbędnym rozprowadzeniem instalacji elektrycznej (okablowania i osprzętu), instalacji sieci strukturalnej i telefonicznej, przebudowy istniejącej rozdzielni RGN1 + RGN2, przystosowania istniejącej rozdzielni TON50 + TSN50, wykonania zasilania wentylacji. Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dokładnie określa dokumentacja projektowa wraz z branżowymi STWiOR. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do skalkulowania ceny oferty. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe PROBUDREM Kazimierz Lipiński Sp. j., ul. Słowackiego 28, Ogrodzieniec, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 359870,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 396347,97

  • Oferta z najniższą ceną: 333896,29 / Oferta z najwyższą ceną: 454902,66

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.