eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 670 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Bolesławiec: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369130-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi, krajowy numer identyfikacyjny 30889600000, ul. Chróścin  50, 98430   Bolesławiec, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 627 836 130, faks 627 836 019, e-mail dps-chroscin-wies@prd.pl
Adres strony internetowej (URL): bip-dps.powiat-wieruszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonywanie następujących usług prania: - bielizny pościelowej , materacy, ręczników, narzut na łóżko, poduszek i kołder, - bielizny osobistej mieszkańców domu, - odzieży mieszkańców domu (spodnie, koszule,bluyki, spdnice, sukienki, swetry, skarpetki, bluzy, kamizelki, marynarki, dresy, kurtki, szaliki, czapki, rękawice) - inne rzeczy jak : zasłony, firany, obrusy, serwety, fartuchy, zapaski zgodnie z każdorazowym zapotrzebowaniem - do 4.000 kg miesięcznie. - Zamawiający może przekazać mniejszą ilość asortymentu w związku z mniejszą liczbą przebywających w placówce mieszkańców (pobyt w szpitalu, urlopie) lub pory roku. Przekazanie do wykonania usługi mniejszej ilości asortymentu pozostaje bez wpływu na wysokość wartości jednostkowej za 1 kg upranego suchego asortymentu. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonaną usługę. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie zaoferowanej wartości jednostkowej za 1 kg upranego suchego asortymentu. - Kod CPV ( Wspólny Słownik Zamówień ) - 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho - 98311000-6 - Usługi odbierania prania - 98315000-4 - Usługi prasowania - Zakres usług obejmuje: moczenie, dezynfekcję, pranie, krochmalenie, prasowanie. - Maksymalny czas wykonania usługi pralniczej - 48 godzin od momentu odbioru asortymentu do momentu przekazania Zamawiającemu czystego asortymentu. Jeśli termin wypada w sobotę, niedzielę lub święta, usługa może nastąpić w pierwszym dniu roboczym ( poniedziałek - piątek ) po wyznaczonym terminie. - Odbiór rzeczy do prania i dostarczanie asortymentu wypranego, odbywać się będzie transportem Wykonawcy z Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi tj.: Chróścin 50 oraz Chróścin 47, w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek w godz. 8:00-14:00). - Brudne rzeczy do prania odbierane będą w workach jednorazowych, dostarczanych przez Wykonawcę. - Czysta bielizna będzie pakowana w sposób zabezpieczający przed zgnieceniem i wtórnym zanieczyszczeniem, - Ze względu na specyfikę zakładu, rzeczy przekazane do prania z każdego zakładu tj. Chróścin 50 i Chróścin 47, należy odbierać, prać i dostarczać wyprane osobno w celu uniknięcia pomyłek, lub ich zaginięcia. Tego typu zdarzenia mogą wpływać niekorzystnie na stan zdrowia psychicznego mieszkańców DPS. - Aby uniknąć uszkodzeń lub zniszczenia rzeczy przekazanych do prania, należy prać je stosownie do materiału z jakiego są wykonane, zwracając szczególną uwagę na temperaturę prania i stosowane środki. - Środki użyte do prania muszą posiadać odpowiednie świadectwa i atesty PZH. - Koszty zakupu środków czystościowych, piorących i preparatów dezynfekujących oraz jednorazowych worków foliowych do brudnego i czystego asortymentu, pojemników(koszy, wózków ) niezbędnych do świadczenia kompleksowej usługi pralniczej ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV: 98311000-6, 98315000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT144000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,,MAG-POL" sługi Pralnicze Agnieszka Trzeciak,  aga400@onet.eu,  ul. Leśna 13,98-432 Łubnice,  98-432,  Łubnice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177120.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189024.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.