eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonywanie usług ochrony obiektów znajdujących się na terenie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-12-20

POZYCJA 67077

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonywanie usług ochrony obiektów znajdujących się na terenie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, do kontaktów: Edyta Partyn-Oknińska, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 853 57 56, fax 022 849 47 12, e-mail: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, www.zgnmokotow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług ochrony obiektów znajdujących się na terenie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług ochrony obiektów znajdujących się na terenie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 87302, 87309. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130.000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 29.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 4 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe, tj.: 2. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert) zrealizowali, co najmniej 5 zamówień o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego postępowania (odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia), z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsc wykonania i odbiorców. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonywał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 5 usług polegających na ochronie budynków użyteczności publicznej tj. np. ochraniał szkoły, urzędy, hale targowe, biurowce, banki, szpitale itp. Wykaz wykonanych usług, o których mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru formularza oferty oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). 3. Dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. wykażą, że dysponują minimum 35 wykwalifikowanymi osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu umowy oraz dysponują własnymi zmotoryzowanymi patrolami interwencyjnymi i systemem radiowym do monitorowania chronionych obiektów. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia na załączniku do wzoru formularza oferty dotyczącego osób wykonujących zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz oświadczenia, że Wykonawca dysponuje własnymi zmotoryzowanymi patrolami interwencyjnymi i systemem radiowym do monitorowania chronionych obiektów. 4. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 2.000.000 złotych polskich przy czym ubezpieczenie na jedno zdarzenie nie może być mniejsze niż połowa tej kwoty (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej (tj. takiej której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia zobowiązania na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 5. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna przedłożenie do oferty aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji odpowiadającej w/w wymogom. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oferty wg. wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego dokonywania kontrolnych objazdów chronionych budynków przez załogi interwencyjne co najmniej 3 razy w godzinach od 19:00 do 7:00 we wszystkie dni obowiązywania umowy celem sprawdzenia stanu ochranianych obiektów. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oferty wg. wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wyposażenia ochranianych budynków w system przeciwnapadowy radiowy na czas realizacji zamówienia oraz wyposażenia pracowników Wykonawcy w przyciski antynapadowe współdziałające z zainstalowanym systemem przeciwnapadowym i środki łączności bezprzewodowej. Czas reakcji patrolu interwencyjnego od wezwania do przybycia nie może być dłuższy niż 15 minut w dzień i 8 minut w nocy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oferty wg. wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego sporządzenia "planu ochrony" w którym zostanie określona organizacja i taktyka pełnienia ochrony prewencyjnej podczas całego okresu realizacji zamówienia w terminie o którym mowa w [ar. 2 ust. 5 istotnych postanowień umowy- Rozdział IV specyfikacji. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oferty wg. wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Pozostałe zawarte w siwz. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. oświadczenie na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr. 19 poz. 177 z późn. zm.) i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 w/w ustawy 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3. aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, ,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8. pełnomocnictwo, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 9. pełnomocnictwo, jeżeli ofertę będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 10. Pozostałe zawarte w siwz. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż równowartość 2.000.000,00 złotych polskich, ( w przypadku polisy opłaconej w USD lub EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.1 specyfikacji) przy czym ubezpieczenie na jedno zdarzenie nie może być mniejsze niż połowa tej kwoty. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, - pozostałe zawarte w siwz. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert) zrealizowali, co najmniej 5 zamówień o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego postępowania (odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia), z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsc wykonania i odbiorców. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonywał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 5 usług polegających na ochronie budynków użyteczności publicznej tj. np. ochraniał szkoły, urzędy, hale targowe, biurowce, banki, szpitale itp. Wykaz wykonanych usług, o których mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru formularza oferty oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). 2. Dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. wykażą, że dysponują minimum 35 wykwalifikowanymi osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu umowy oraz dysponują własnymi zmotoryzowanymi patrolami interwencyjnymi i systemem radiowym do monitorowania chronionych obiektów. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia na załączniku do wzoru formularza oferty dotyczącego osób wykonujących zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz oświadczenia, że Wykonawca dysponuje własnymi zmotoryzowanymi patrolami interwencyjnymi i systemem radiowym do monitorowania chronionych obiektów. 3. pozostałe zawarte w siwz. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. stawka osoboroboczogodziny (z VAT) za pełnienie ochrony -100% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/IV/56/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.01.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Zamawiającego ul.Irysowa 19, 02-660 Warszawa. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.01.2006, godzina 12:10, sala konferencyjna Zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.