Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-25
Bielsko-Biała: Dostawa urządzeń zabawowych, komunalnych i nawierzchni bezpiecznej na miejskie tereny rekreacyjne w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 67034 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4971497, faks 33 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń zabawowych, komunalnych i nawierzchni bezpiecznej na miejskie tereny rekreacyjne w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zabawowych, komunalnych i nawierzchni bezpiecznej na następujące tereny w Bielsku-Białej: a) plac zabaw przy ul. Olszówki:zestaw zabawowy - 1 szt., bujak - samochód/quad - 1 szt. bujak - konik - 1 szt., regulamin placu zabaw - 1 szt., gumowa nawierzchnia bezpieczna typu wycieraczka - kolor czarny, HIC = 1,7 (krytyczna wysokość upadku) - grubość maty - 23 mm - 80 m2, biowłóknina - mata bawełniana z nasionami traw - 80 m2, roboty towarzyszące, tj. wyrównanie terenu wraz z rozścieleniem ziemi urodzajnej (5 m3). b) teren zielony przy ul. Kosynierów: huśtawka wahadłowa podwójna z zawiesiem mieszanym (tj. deseczka + siedzisko kubełkowe) - 1 szt. ławka stalowo - drewniana z oparciem - 2 sztuki; kosz na śmieci - 1 sztuka; gumowa nawierzchnia bezpieczna typu wycieraczka - kolor czarny, HIC = 1,7 (krytyczna wysokość upadku) - grubość maty - 23 mm - 24 m2, biowłóknina - mata bawełniana z nasionami traw - 24 m2, roboty towarzyszące, tj. wyrównanie terenu wraz z rozścieleniem ziemi urodzajnej (1 m3). c) siłownia zewnętrzna przy ul. Górskiej: gumowa nawierzchnia bezpieczna typu wycieraczka - kolor czarny, HIC = 1,7 (krytyczna wysokość upadku) - grubość maty - 23 mm - 105 m2, biowłóknina - mata bawełniana z nasionami traw - 105 m2, roboty towarzyszące, tj. wyrównanie terenu wraz z rozścieleniem ziemi urodzajnej (15 m3). d) siłownia zewnętrzna przy ul. Drobniewicza: gumowa nawierzchnia bezpieczna typu wycieraczka - kolor czarny, HIC = 1,7 (krytyczna wysokość upadku) - grubość maty - 23 mm - 85 m2, biowłóknina - mata bawełniana z nasionami traw - 85 m2. e) teren rekreacyjny przy ul. Bartniczej: gumowa nawierzchnia bezpieczna typu wycieraczka - kolor czarny, HIC = 1,7 (krytyczna wysokość upadku) - grubość maty - 23 mm - 170 m2, biowłóknina - mata bawełniana z nasionami traw - 170 m2, roboty towarzyszące, tj. wyrównanie terenu wraz z rozścieleniem ziemi urodzajnej (15 m3)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.11.36.00 - Ławki 39.22.43.40 - Kosze 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy wraz z montażem nawierzchni elastycznej o łącznej powierzchni zabudowy co najmniej 450 m2 oraz co najmniej jednej dostawy wraz z montażem urządzeń zabawowych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Certyfikat Bezpieczeństwa dla nawierzchni bezpiecznych z gumowych mat uzyskany zgodnie z PN-EN 1177. Atest Polskiego Zakładu Higieny dla nawierzchni bezpiecznej Karty techniczne dotyczące wyposażenia terenów rekreacyjnych (7 elementów: zestaw zabawowy o wymiarach min. 270 x 451 cm; max: 350 x 550, obejmujący wieżę z daszkiem, zjeżdżalnię - z podestu min. 120 cm z blachy nierdzewnej i polietylenu, ściankę wspinaczkową z wodoodpornej płyty antypoślizgowej - min. 150 cm, przeplotnią, siedziska wraz okienkiem i ladą lub z grą kółko-krzyżyk pod wieżą, regulamin placu zabaw, bujak samochód/quad, bujak konik, huśtawka wahadłowa podwójna, ławka stalowo-drewniana, kosz na śmieci), potwierdzające parametry urządzeń w zakresie jakości, użytych materiałów i niezbędnych wymaganych elementów oraz gabarytów urządzenia wraz ze sposobem ich fundamentowania oraz rodzajem materiału.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp); Formularz Oferty; Wycena dostawy (cena oferty); Pełnomocnictwo do reprezentacji wykonawcy - jeśli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy; Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja jakości - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: a. wystąpienia zdarzeń siły wyższej; b. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót; c. wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający - przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagać będą pisemnego udokumentowania pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie przez Wykonawcę; d. przedłużającej się procedury przetargowej; b) co do nieistotnych postanowień umowy; c) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności, o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 7, (parter, pokój 6)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Gospodarki Miejskiej, Plac Ratuszowy 7, (parter, pokój 6)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
- Dostawa fabrycznie nowego, odpowiednio oznaczonego samochodu osobowego z napędem elektrycznym
- Remont lokalu mieszkalnego - pustostany nr 14 w budynku przy ul. Szkolnej 16 w Bielsku - Białej.
- Modernizacja toalet w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej
- Modernizacja hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi dla budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej.
- Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również "Zadaniami" (pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia)
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Infrastruktura sportowa, turystyczna i rekreacyjna
- Dostawa wraz z montażem 4 placów zabaw w Gminie Pietrowice Wielkie.
- Rozbudowa miejskiego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kowalu - nr 2
- SVA/U/4620-72/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- "Remont, modernizacja lub odbudowa dróg na terenie Gminy Łososina Dolna".
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Jasło w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.