eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Konserwacja nawierzchni dróg gruntowych w granicach administracyjnych miasta Kościerzyna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Kościerzyna: Konserwacja nawierzchni dróg gruntowych w granicach administracyjnych miasta Kościerzyna.
Numer ogłoszenia: 6700 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6802300, fax (058) 6802320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja nawierzchni dróg gruntowych w granicach administracyjnych miasta Kościerzyna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja nawierzchni dróg gruntowych w granicach administracyjnych miasta Kościerzyna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium - 1.200 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy pzp, a w szczególności: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, - dysponują wykwalifikowanym potencjałem kadrowym, tj. osobami, bądź podmiotami posiadającymi niezbędne uprawnienia i doświadczenie konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia: kierownik robót z uprawnieniami drogowymi i posiadający aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - dysponują potencjałem technicznym - sprzętem, urządzeniami i materiałami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia tj.: - równiarka - 1 szt., - walec statyczny samojezdny ogumiony od 8 do 15 ton- 1 szt., - walec statyczny samojezdny gładki od 8 do 15 ton - 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy, - Formularz cenowy, - Oświadczenia potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy pzp, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Wykaz wykwalifikowanego potencjału kadrowego, tj. osoby, bądź podmioty posiadające niezbędne uprawnienia i doświadczenie konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt 7 SIWZ , - Wykaz potencjału technicznego - sprzęt, urządzenia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z pkt 7 SIWZ, - Kserokopię dowodu wniesienia wadium, -Parafowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.koscierzyna.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kośicerzyna, IV piętro, pok. 67..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, IV piętro, pok. 67..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.