eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, akrylowych oraz jednorazowych, sterylnych kompletów operacyjnych wraz z kasetą do operacji zaćmy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Kraków: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, akrylowych oraz jednorazowych, sterylnych kompletów operacyjnych wraz z kasetą do operacji zaćmy.
Numer ogłoszenia: 66969 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, akrylowych oraz jednorazowych, sterylnych kompletów operacyjnych wraz z kasetą do operacji zaćmy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów niezbędnych do fakoemulsyfikacji zaćmy wymienionych poniżej w następujących ilościach : 1) soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne akrylowe jednoczęściowe o stopniu uwodnienia poniżej 0,5% bez filtra wraz z cardigem do implantacji w ilości 500 szt. - średnica optyczna - 5,5 mm i 6,0 mm długość całkowita - 13,00 mm, moc soczewki 5,5 mm- od +10,0 D do + 30,0 D,- dla optyki 6,0 mm - od + 6,0 D do + 34,0 D, - współczynnik refrakcji 1,55. 2) soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne akrylowe jednoczęściowe o stopniu uwodnienia poniżej 0,5% z żółtym filtrem światła niebieskiego wraz z cardigem do implantacji w ilości 300 szt. - średnica optyczna - 6,0 mm długość całkowita - 13,00 mm, moc soczewki od + 16 D do + 26 D, - współczynnik refrakcji 1,55. Zamawiający wymaga dołączenia do pakietu łącznie 1 szt. systemu implantacyjnego (injektor + pęseta). 3) sterylne jednorazowe, zbiorczo zapakowane komplety operacyjne wraz z kasetą do operacji zaćmy w ilości 800 szt. Komplet operacyjny powinien zawierać jednorazowe, jałowe zestawy zabiegowe: - jednoczęściowe, okulistyczne obłożenie z wycięciem na oko, folią zabezpieczającą, workiem zbiorczym - 1 szt. - obłożenie na stolik 140 x 140 cm - 1 szt - fartuch - 1 szt - fartuch z ręcznikiem - 1 szt - nóż slit do otwarcia komory o kalibracji 3,00 mm - 1 szt. 2.Zaoferowany przez wykonawców w niniejszym postępowaniu przedmiot zamówienia, musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). 3.Minimalny termin ważności sterylności oferowanego przedmiotu zamówienia powinien wynosić min. 12 m-cy od daty dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie oferowanego terminu ważności sterylności. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania mniejszej ilości przedmiotu zamówienia, niż określone w załączniku nr 4 do SIWZ w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty prospektów, folderów lub opisów technicznych oferowanych wyrobów potwierdzających parametry przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do depozytowego utrzymywania w siedzibie Zamawiającego min. 70 szt. soczewek zwijalnych o mocy dioptrażu od + 16 D do 28 D. 7. Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie czasu uzupełnienia depozytu max 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek dołączenia do oferty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia wszystkich wskazanych w pkt . V. 1 A. 1- 5 oświadczeń oraz dokumentów. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Powyższe dotyczy również Wykonawców będących osobami fizycznymi (tj. Przedsiębiorców podlegających wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej) , także tych którzy prowadzą wspólnie działalność gospodarczą lub są wspólnikami spółki cywilnej. 2. Szczególne wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: - zamiast dokumentów określonych w specyfikacji w punkcie V 1. A. ppkt 2, 3 oraz 5 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - zamiast dokumentu określonego w specyfikacji w punkcie V 1. A. ppkt 4 - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty wskazane powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, za wyjątkiem dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w specyfikacji w punkcie V 1. A. ppkt 2, 3, 4, 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony z zachowaniem terminów wskazanych w pkt 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Aukcja elektroniczna 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu po dokonaniu oceny ofert przeprowadzi jednoetapową aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone co najmniej 3 oferty niepodlegające odrzuceniu. 2. W zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, przekazanym drogą elektroniczną wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu Zamawiający poinformuje Wykonawców o : - pozycji złożonych przez nich ofert i otrzymanej punktacji, - minimalnych wartościach postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej, - terminie otwarcia aukcji elektronicznej, - terminie i warunkach zamknięcia aukcji elektronicznej, - sposobie oceny ofert w toku aukcji elektronicznej. 3. Ocena ofert w toku aukcji elektronicznej będzie dokonywana wg kryterium ceny. 4. Aukcja elektroniczna odbędzie się za pomocą aktywnego formularza umieszczonego na stronie internetowej www.e-przetarg.pl za pomocą którego Wykonawcy będą składać kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia Wykonawców muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu pod rygorem nieważności. 5. W toku aukcji elektronicznej Zamawiający będzie na bieżąco informował każdego Wykonawcę o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty, nie ujawniając informacji umożliwiających identyfikację innych Wykonawców do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej. 6. Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie, w jakim złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji elektronicznej. Bieg terminu związania ofertą nie ulega przerwaniu.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można odebrać na wniosek Wykonawcy w siedzibie Szpitala, Kraków, os. Na Skarpie 66 - Pawilon C, I piętro, pokój nr 9, w godz. 8:00 -14:00 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, pokój nr 12..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Świadectwa dopuszczenia do stosowania wymagane prawem, zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych: a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) c) wpis /zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie). 2. Prospekty, foldery lub opisy techniczne oferowanych wyrobów potwierdzających parametry przedmiotu zamówienia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.