eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górzno › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w GórznieZespołu Szkół, Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury, Przedszkola w celu ograniczenia strat ciepła oraz podniesienia jakości powietrza atmosferycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-26

Górzno: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Górznie: Zespołu Szkół, Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury, Przedszkola w celu ograniczenia strat ciepła oraz podniesienia jakości powietrza atmosferycznego
Numer ogłoszenia: 66933 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Górzno , ul. Rynek 1, 87-320 Górzno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4989249, faks 056 4989249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Górznie: Zespołu Szkół, Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury, Przedszkola w celu ograniczenia strat ciepła oraz podniesienia jakości powietrza atmosferycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Górznie: Zespołu Szkół, Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury, Przedszkola w celu ograniczenia strat ciepła oraz podniesienia jakości powietrza atmosferycznego. 2. Zakres robót w Zespole Szkół obejmuje: 2.1. Ogólny zakres robót: Przedmiotem projektu jest termomodernizacja budynku w celu wyeliminowania strat ciepła poprzez: docieplenie ścian zewnętrznych, wymianę stolarki okiennej, wykonanie wyprawy elewacyjnej malowanej w kolorze. 2.2. Zakres robót przewidziany do wykonania w poszczególnym zadaniu i obiekcie: Zaprojektowano wykonanie niżej wymienionych robót: - wymiana stolarki okiennej - zastosować stolarkę w oparciu na bezołowiowym systemie PLUS TEC PERFORMANCE o właściwościach: Profil 5 komorowy Plus Tec performance, szerokość zabudowy 72 mm, okucia obwiedniowe ROMB TwO, szyba zespolona U=1.1, klamki okienne FAM, w oknie z szybą termoizolacyjną U=1.1 wartość Uw wynosi 1.3 W/m2 - wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - zastosować parapety z prefabrykatu granitopodobnego - dolomit mielony na masach klejowych - stolarka okienna w identycznym wzorze , podziale i kolorystyce - wymiana rur spustowych, obróbek dekarskich przyrynkowych - zastosować blachy ocynkowane powlekane sklejane, - gruntowanie istniejących ścian odpowiednimi środkami, - docieplenie ścian zewnętrznych budynku - cokół budynku styropianem grubości 5 cm, ponad cokołem styropianem o grubości 10 cm, ościeżnice okienne i drzwiowe styropianem grubości 2 - 3 cm, - nałożenie warstw klejowych podkładowych i nawierzchniowych wraz z siatką wzmacniającą. - wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej w odpowiednim wzorze (zaleca się tynk strukturalny KORNIK) - malowanie całej elewacji budynku wg uzgodnionej kolorystyki - proponuje się wzornik MATRES REVCO. Kolorystyka ścian - kategoria II lub III kolorystyki, jaśniejsza od kolorystyki cokołów. Krawędź daszków nad drzwiami oraz obramowanie okien i drzwi o szerokości 10 - 15 cm w kolorze o zmienionym ciemniejszym tonie. Wszelkie kolorystyki elewacji bezwzględnie uzgadniać z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega, że w przypadku nie zaakceptowania kolorystyki i wzoru elewacji oraz stolarki może nie dokonać odbioru robót i tym samym nie uregulować płatności za w/w roboty. 3. Zakres robót w Przedszkolu obejmuje: 3.1. Ogólny zakres robót: Przedmiotem projektu jest termomodernizacja budynku w celu wyeliminowania strat ciepła poprzez: wymianę stolarki okiennej, wymianę pokrycia dachu. 3.2. Zakres robót przewidziany do wykonania w poszczególnym zadaniu i obiekcie: Zaprojektowano wykonanie niżej wymienionych robót: - wymiana stolarki okiennej - zastosować stolarkę drewnianą z drewna litego zespoloną oszkloną o współczynniku przenikania ciepła 1.1. Stolarka o wzorze, podziale i wymiarach identycznych jak istniejące z charakterystycznymi łukami, - wymiana parapetów wewnętrznych - zastosować parapety z prefabrykatu granitopodobnego - dolomit mielony na masach klejowych - parapety zewnętrzne należy uzupełnić poprzez spoinowanie, oczyścić i ewentualnie wymienić zniszczone elementy ceglane, - wymiana rur spustowych, obróbek dekarskich przyrynkowych - zastosować blachy ocynkowane powlekane, - wymiana pokrycia dachu z eternitu - należy zastosować blacho dachówkę powlekaną matową w kolorze brunatnym lub czerwonym, - wymieniając pokrycie dachu należy zwrócić szczególna uwagę na zakryty stan więźby dachu, odeskowania i ołacenia. Wszelkie stwierdzone zniszczenia elementów wymienić lub wzmocnić. Dla poprawienia izolacyjności pokrycia zastosować folię paro przepuszczalną. Wszelkie kolorystyki pokrycia dachu bezwzględnie uzgadniać z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega, ze w przypadku nie zaakceptowania kolorystyki i wzoru pokrycia oraz stolarki może nie dokonać odbioru robót i tym samym nie uregulować płatności za w/w roboty. Ponadto elementy podlegające wymianie mogą być także uzgadniane i akceptowane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Uzgodnienie leżeć będzie wówczas po stronie Wykonawcy robót. 4. Zakres robót w Urzędzie Gminy i Gminnym Ośrodku Kultury obejmuje: 4.1. Ogólny zakres robót: Przedmiotem projektu jest termomodernizacja budynku w celu wyeliminowania strat ciepła poprzez: wymianę stolarki okiennej, drzwiowej zewnętrzne. 4.2. Zakres robót przewidziany do wykonania w poszczególnym zadaniu i obiekcie: Zaprojektowano wykonanie niżej wymienionych robót: -wymiana stolarki okiennej - zastosować stolarkę drewnianą z litego drewna zespoloną oszkloną o współczynniku przenikania ciepła 1.1.Stolarka o wzorze, podziale i wymiarach identycznych jak istniejące, -wymiana parapetów wewnętrznych - zastosować parapety z prefabrykatu grafitopodobnego - dolomit mielony na masach klejowych, -parapety zewnętrzne zniszczone wykonać z gotowych płyt z blachy powlekanej, -wymienić obróbki blacharskie takie jak: na murkach ogniowych, okapy, - renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej. Wszelkie kolorystyki elewacji, stolarki drzwiowej i okiennej bezwzględnie uzgadniać z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega, że w przypadku nie zaakceptowania kolorystyki i wzoru stolarki może nie dokonać odbioru robót i tym samym nie uregulować płatności za w/w roboty. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został zgodnie z załącznikami do SIWZ (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary, kosztorysy ofertowe). Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej http://bip.gorzno.pl oraz do wglądu w Urzędzie Gminy Górzno, ul. Rynek 1, 87-320 Górzno, telefon: (056) 49-88-130, (056) 49-88-180 w godzinach od 8:00 do 15:00. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie zawodowe - wykaz, co najmniej dwóch (2) robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył), co najmniej dwa (2) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie termomodernizacji budynków, przy czym wartość pojedynczego zamówienia winna wynosić, co najmniej 500.000,00 PLN brutto. Należy podać ich rodzaj i wartość oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika Nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał kadrowy - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi - taki kierownik powinien posiadać uprawnienia bez ograniczeń w branży konstrukcyjno - budowlanej. Wykaz wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do powyższego wykazu powinny być dołączone oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - wg załącznika Nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia - wartość ubezpieczenia powinna wynosić, co najmniej 100.000,00 PLN brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót - zgodnie z załącznikami do SIWZ. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ oraz o zapoznaniu się z warunkami w terenie i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na mocy art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość etapowania robót i zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Warunki wprowadzania zmian do treści zawartej umowy: a.) warunki zmiany przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia: Z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego; Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. Każdorazowa zmiana umowy będzie potwierdzona pisemnie, czyli stosownym aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gorzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Górzno, ul. Rynek 1, 87-320 Górzno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Górzno, ul. Rynek 1, 87-320 Górzno, w sekretariacie w pokoju nr 8 lub drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przy udziale środków pochodzących z EFRR (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach Osi priorytetowej 2 Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Działania 2.3 Rozwój infrastruktury w zakresie ochrony powietrza Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 i ze środków zagwarantowanych zgodnie z uchwałą numer XXXII/156/2009 Rady Gminy w Górznie z dnia 30 grudnia 2009 roku, w sprawie budżetu na 2010r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.