eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzyska › Remont drogi Granice III dz. nr ewid. 60 w miejscowości Błażkowa w km 0+000-0+862 o długości 862m i szerokości 3m Remont drogi Strebikowa dz. nr ewid. 186, 246, 328 w miejscowości Ujazd w km 0+000-2+565 o długości 2.237m i szerokości od 2,8m do 3m z poszerzeniem na łuku do 4m

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-25

Brzyska: Remont drogi Granice III dz. nr ewid. 60 w miejscowości Błażkowa w km 0+000-0+862 o długości 862m i szerokości 3m Remont drogi Strebikowa dz. nr ewid. 186, 246, 328 w miejscowości Ujazd w km 0+000-2+565 o długości 2.237m i szerokości od 2,8m do 3m z poszerzeniem na łuku do 4m
Numer ogłoszenia: 66888 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzyska , Brzyska 1, 38-212 Brzyska, woj. podkarpackie, tel. 013 4460120, faks 013 4460105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzyska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi Granice III dz. nr ewid. 60 w miejscowości Błażkowa w km 0+000-0+862 o długości 862m i szerokości 3m Remont drogi Strebikowa dz. nr ewid. 186, 246, 328 w miejscowości Ujazd w km 0+000-2+565 o długości 2.237m i szerokości od 2,8m do 3m z poszerzeniem na łuku do 4m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi Granice III dz. nr ewid. 60 w miejscowości Błażkowa w km 0+000-0+862 o długości 862m i szerokości 3m Remont drogi Strebikowa dz. nr ewid. 186, 246, 328 w miejscowości Ujazd w km 0+000-2+565 o długości 2.237m i szerokości od 2,8m do 3m z poszerzeniem na łuku do 4m Zakres robót: 1. Remont drogi Granice III dz. nr ewid. 60 w miejscowości Błażkowa w km 0+000-0+862 o długości 862m i szerokości 3m 1). Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 1.1) Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechaniczne, grubość nawierzchni 3cm 1.2) Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechanicznie, dodatek za każdy dalszy 1cm 2). Likwidacja przełomów 2.1) Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km, koparka0,60 m3 grunt kategorii III, samochód 5-10t - wykonanie koryta, 2.2) Ułożenie geowłókniny na dnie koryta, 2.3) Ułożenie sączków poprzecznych z rur pcv drenarskich fi 100 w gotowym wykopie, 2.4) Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - gr. 30cm (krotność 1,5) 3). Podbudowa 3.1) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie grunt kat. I-IV - profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego 3.2) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kat. I-IV - profilowanie podłoża pod warstwy podbudowy 3.3) Podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10cm - 0-63mm, grubość warstwy 15cm (krotność 1,5) - Uzupełnienie podbudowy, 4). Nawierzchnia 4.1) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca, grubość 4cm - grubość 3cm (krotność 0,75) 4.2) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, grubość 3cm 4.3) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy 4.4) Podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10cm - 0-31,5mm, wykonanie poboczy wraz z zagęszczeniem - szerokość poboczy 45cm, grubość 6cm - krotność 0,6 5). Zjazdy 5.1) Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10cm - 0-63mm, śr. szer. 1 m. Zjazdy 3P + 10L (średnia szerokość 5m) średnia gr. 10cm 2. Remont drogi Strebikowa dz. nr ewid. 186, 246, 328 w miejscowości Ujazd w km 0+000-2+565 o długości 2.237m i szerokości od 2,8m do 3m z poszerzeniem na łuku do 4m 1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 1.1) Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechanicznie, grubość nawierzchni 3cm 1.2) Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechanicznie, dodatek za każdy dalszy 1 cm 1.3) Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10cm, śr. szerokość 0,5m z wywozem urobku na odległość do 1km 2. Likwidacja przełomów 2.1) Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km, koparka 0,60m3, grunt kategorii III, samochód 5-10t - wykonanie koryta 2.2) Ułożenie sączków poprzecznych z rur pcv drenarskich fi 100 w gotowym wykopie 2.3) Ułożenie geowłókniny na dnie koryta 2.4) Podbudowa z kruszyw, pospółka , warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - gr 30cm (krotność 1,5 3. Podbudowa 3.1) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV - profilowanie podłoża pod warstwy podbudowy 3.2) Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - gr 10cm (krotność 0,5) 3.3) Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10cm - 0-63mm, grubość warstwy 15cm (krotność 1,5) 4. Wzmocnienie nawierzchni siatką 4.1) Wyrównanie istniejącej podbudowy, mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka asfaltowa, wbudowanie ręczne, grysowo-żwirowa (standard II), samochód 5-10t - miejscowe wyrównanie nierówności i ubytków 4.2) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca, grubości 4cm - warstwa profilowa gr. 3cm na odcinku wzmacnianym siatką (krotność 0,75) 4.3) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 4.4) Ułożenie siatki z włókna szklanego do wbudowania w nawierzchni bitumicznej, wytrzymałość 50x50kN 5. Nawierzchnia 5.1) Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechanicznie, nawierzchnia z bitumu 5.2) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 5.3) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca, grubości 4cm - gr. 3cm (krotność 0,75) 5.4) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, grubości 3cm 5.5) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, dodatek za każdy dalszy 1cm grubości warstwy 5.6) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-63mm wraz z zagęszczeniem gr. 10cm - szerokość poboczy 25cm - 50cm grubość 6cm (krotność 0,6) 5.7) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-63mm wraz z zagęszczeniem gr. 10cm - szerokość poboczy 50cm grubość 9cm (krotność 0,9) 6. Zjazdy 6.1) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, grubości 3cm. Zjazd o nawierzchni bitumicznej 6.2) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, dodatek za każdy dalszy 1cm grubości warstwy Szczegółowe zakresy robót został ustalony w dokumentacji technicznej uproszczonej oraz kosztorysie ślepym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające na remoncie nawierzchni drogowych o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych) każda - W przypadku podania wartości danej usługi w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje - oraz załączą dowody określające, czy roboty te zostały wykonana w sposób należyty oraz wskazujące, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane, posiadającym co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy remontach nawierzchni drogowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 800.000,00 zł. (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające na remoncie nawierzchni drogowych o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych) każda - W przypadku podania wartości danej usługi w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje - oraz załączą dowody określające, czy roboty te zostały wykonana w sposób należyty oraz wskazujące, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, na zdolnościach finansowych innych podmiotów przedstawia: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, zgodnie z wymogami rozdz. III ust. 4 i 5 SIWZ 3. wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1; 4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego (np. konsorcjum) ; 5. wzór umowy wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby reprezentujące podmiot (Wykonawcę) - załącznik Nr 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Przedłużony okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach : 1) zmiany obowiązującej stawki VAT 2) konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych; 3) w przypadku zmniejszenia liczby wybudowanych przydomowych oczyszczalni ścieków zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu obniżeniu. 4) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 5) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 6) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót; 7) z powodu niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego; 8) wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć; 9) zmian dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (beneficjentów lub Wykonawcy); 10) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego; 11) wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzyska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.