eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › pełnienie zgodnie z wymaganiami prawa polskiego i wymagań kontraktowych FIDIC funkcji Inżyniera dla przedsięwzięcia pn. "Przygotowanie infrastruktury dla Parku Technologicznego w Szczawnie Zdroju i w Wałbrzychu - ETAP I"



Ogłoszenie z dnia 2005-12-19

POZYCJA 66827

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wałbrzych: pełnienie zgodnie z wymaganiami prawa polskiego i wymagań kontraktowych FIDIC funkcji Inżyniera dla przedsięwzięcia pn. "Przygotowanie infrastruktury dla Parku Technologicznego w Szczawnie Zdroju i w Wałbrzychu - ETAP I" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., do kontaktów: Sławomir Kanik, ul. Wysockiego 10, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. +48 74 8426904, fax 074 8423566, e-mail: slawomir.kanik@darr.pl, www.darr.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie zgodnie z wymaganiami prawa polskiego i wymagań kontraktowych FIDIC funkcji Inżyniera dla przedsięwzięcia pn. "Przygotowanie infrastruktury dla Parku Technologicznego w Szczawnie Zdroju i w Wałbrzychu - ETAP I" 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Pełnienie zgodnie z wymaganiami prawa polskiego i wymagań kontraktowych FIDIC funkcji Inżyniera dla przedsięwzięcia pn. "Przygotowanie infrastruktury dla Parku Technologicznego w Szczawnie Zdroju i w Wałbrzychu - ETAP I", polegającego na: 1) wykonaniu następujących elementów infrastruktury technicznej: a. drogi (główna, wewnętrzne) - ok. 2180 m.b. b. sieć wodociągowa - ok. 980 m.b. c. sieć teletechniczna - ok. 3027 m.b. d. sieć energetyczna - ok. 2100 m.b. e. sieć gazowa - ok. 1982 m.b. f. sieć kanalizacji sanitarnej - ok. 1560 m.b. g. sieć kanalizacji deszczowej - ok. 1351 m.b. 2) wybudowaniu obiektu Centrum Badań i Rozwoju, tj. budynku z pomieszczeniami przeznaczonymi na cele biurowe, cele związane ze świadczeniem usług, wytwarzaniem produktów, prowadzeniem badań laboratoryjnych oraz organizowaniem konferencji, o powierzchni ok. 5800 m kw. i kubaturze ok. 52 000 m sześc., współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, lata 2004-2006, Priorytet 1: Rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu, Działanie 1.3 Tworzenie korzystnych warunków dla rozwoju firm. 2. Przygotowanie dla zamawiającego i w uzgodnieniu z zamawiającym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (kompletna specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami). Wszelkie czynności w tym zakresie Inżynier Kontraktu wykona zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności z ustawą Prawo zamówień publicznych. NIE DOPUSZA SIĘ REALIZOWANIA ZAMÓWIENIA POPRZEZ PODWYKONAWSTWO - zamawiający nie dopuszcza realizowania zakresu objętego przyszłą umową poprzez podwykonawstwo, jednakże w przypadku konieczności wykonania jakichkolwiek czynności mających charakter usług specjalistycznych, niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu umowy, inżynier kontraktu będzie miał prawo we własnym imieniu, na własną odpowiedzialność i na własny koszt zlecić wykonanie takich usług osobom trzecim. Uszczegółowiony opis realizacji całego zadania objętego obsługą Inżyniera Kontraktu znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we Wzorze umowy - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Wałbrzych oraz Szczawno Zdrój, a w szczególności obszar Parku Technologicznego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.27.60.00 - Usługi techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.60.00 - Usługi techniczne Oryginalny kod CPV: 74.22.30.00 - Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych Kod CPV wg słownika 2008: 71.23.00.00 - Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oferent winien spełniać wymagania art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pozostałe wymagania, o których mowa poniżej, a w szczególności: - posiadać doświadczenie w realizowaniu zamówień o podobnym charakterze, przez co rozumie się: 1) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu lub Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego realizowanego zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC, 2) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie budową bądź nadzorowanie jej realizacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wykonanie minimum 900 m.b. drogi o klasie minimum G, 3) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie budową bądź nadzorowanie jej realizacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wykonanie minimum 900 m.b. sieci wodociągowej, 4) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie budową bądź nadzorowanie jej realizacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wykonanie minimum 1000 m.b. sieci kanalizacji sanitarnej, 5) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie budową bądź nadzorowanie jej realizacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wykonanie minimum 1000 m.b. sieci kanalizacji deszczowej, 6) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było zarządzanie budową bądź nadzorowanie jej realizacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego, która objęła wybudowanie minimum 1 kompletnie uzbrojonego budynku z pomieszczeniami biurowymi i usługowymi bądź biurowymi i produkcyjnymi, zrealizowanego w konstrukcji stalowej lub żelbetowej szkieletowej, jako obiektu dwukondygnacyjnego, 7) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było przygotowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego (w szczególności z ustawą Prawo zamówień publicznych), pełnej dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego, wartości powyżej 4 000 000 PLN, na roboty budowlane z projektowaniem, wykonywane zgodnie z zasadami FIDIC. Zamawiający będzie brał po uwagę jedynie te usługi, których zakres oraz należyte i staranne wykonanie zostaną udokumentowane przez oferenta w sposób przewidziany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: - skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia osób, które posiadają doświadczenie i wymagane uprawnienia zgodne z art. 12 ust.7, 12a ust. 1 oraz 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 roku Nr 207 poz. 2016 z póź. zm.). Zamawiający stawia następujące wymogi odnośnie uprawnień, doświadczenia i liczby osób realizujących zamówienie, które stanowią minimum, jakim winien wykazać się oferent biorący udział w postępowaniu: 1) Inżynier rezydujący - wykształcenie wyższe techniczne, posiadający uprawnienia do projektowania bez ograniczeń i nadzorowania prac co najmniej dwóch spośród następujących branż budowlanych: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, wodno-kanalizacyjnej (kanalizacja sanitarna i deszczowa oraz sieci wodociągowe), energetycznej, teletechnicznej, gazowej, wentylacyjnej, legitymujący się co najmniej 3 latami doświadczenia w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zarządzaniu realizacją dużych projektów infrastrukturalnych, zdobytego nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w BZP. Przez duże projekty infrastrukturalne rozumie się projekty inwestycyjne realizowane wg zasad FIDIC w formule "Projektuj i Buduj" lub "Pod klucz". 2) Inspektorzy nadzoru - co najmniej 3 osoby, każda z wykształceniem technicznym i wymaganymi przez prawo polskie uprawnieniami do sprawowania funkcji nadzoru w budownictwie, przy czym wskazany w ofercie zespół inspektorów nadzoru musi zapewniać nadzór wszystkich branż wskazanych w pkt 1. Każdy z inspektorów nadzoru powinien legitymować się co najmniej 3 latami doświadczenia w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru, zdobytego nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc do dnia ukazania się ogłoszenia w BZP i wykazać samodzielne nadzorowanie realizacji robót na co najmniej 2 zadaniach inwestycyjnych w każdej z branż, dla której nadzorowania zostanie wskazany w ofercie, przy czym: - doświadczenie inspektora nadzoru dla branży drogowej powinno obejmować samodzielne nadzorowanie budowy nowej drogi o klasie minimum G, - doświadczenie inspektora nadzoru dla branży energetycznej powinno obejmować samodzielne nadzorowanie realizacji projektów z mocą zainstalowaną powyżej 1MW, w tym budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - doświadczenie inspektora nadzoru dla branży konstrukcyjno-budowlanej powinno obejmować samodzielne nadzorowanie budowy nowego budynku o min. dwóch kondygnacjach z przeznaczeniem na działalność administracyjno-usługową, - doświadczenie inspektora nadzoru dla branży gazowej powinno obejmować samodzielne nadzorowanie budowy sieci gazowej średniego ciśnienia i przyłączy gazowych do obiektów administracyjno-usługowych, - doświadczenie inspektora nadzoru dla branży wentylacyjnej powinno obejmować samodzielne nadzorowanie uzbrojenia budynku kubaturowego o min. dwóch kondygnacjach w kompletną sieć wentylacyjną. 3) Specjalista ds. finansowych - wyższe wykształcenie ekonomiczne. Wymagana jest znajomość rozliczania projektów finansowanych ze środków UE, minimum 1 projekt o wartości powyżej 5 mln złotych. Cały wyżej wymieniony personel musi biegle władać językiem polskim w mowie i piśmie. - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W tym celu wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000 zł, potwierdzone przez bank prowadzący rachunek oferenta, 2) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalna sumę odszkodowawczą 300 000 zł. - zorganizować, urządzić i utrzymywać w okresie realizacji zamówienia zaplecze inżyniera kontraktu w miejscu realizacji zamówienia. Minimalne wymagania dotyczące zaplecza znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia: Nie dotyczy. 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: Nie dotyczy. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: Nie dotyczy. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/ZPT/PN/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.01.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew, gotówka w kasie zamawiającego. W przypadku wysyłki materiałów, oferent pokrywa dodatkowo koszty przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: Nie dotyczy. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.01.2006, godzina 12:15, siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004-2006, Priorytet 1: Rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu, Działanie 1.3 Tworzenie korzystnych warunków dla rozwoju firm. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.