eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osjaków › Budowa Sali Gimnastycznej przy budynku Publicznego Gimnazjum w Osjakowie wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym, remontem kotłowni, budową przyłącza wodociągowego, przebudową przyłącza kanalizacji sanitarnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Osjaków: Budowa Sali Gimnastycznej przy budynku Publicznego Gimnazjum w Osjakowie wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym, remontem kotłowni, budową przyłącza wodociągowego, przebudową przyłącza kanalizacji sanitarnej.
Numer ogłoszenia: 66797 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osjaków, ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, woj. łódzkie, tel. (043) 842 33 91, fax (043) 842 33 91 w. 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Sali Gimnastycznej przy budynku Publicznego Gimnazjum w Osjakowie wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym, remontem kotłowni, budową przyłącza wodociągowego, przebudową przyłącza kanalizacji sanitarnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane, adaptacyjne, wykończeniowe, zagospodarowania terenu, instalacyjne zewnętrzne (budowa przyłącza wodociągowego i przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej ); instalacyjne wewnętrzne: wodno - kanalizacyjne, ciepłej wody użytkowej (w tym instalacji solarnej), centralnego ogrzewania, wentylacji, elektryczne (w tym WLZ), alarmowa, nagłośnienia, telefoniczno - komputerowa; remontu kotłowni olejowej, instalacji odgromowej oraz wyposażenia areny sportowej i szatni - w ramach budowy Sali gimnastycznej z zapleczem higieniczno sanitarnym, prowadzonej jako rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Osjakowie, na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów nr: 474, 483/1, 483/4, 484, 485, 486/1, 487/1 w obrębie Osjaków, stanowiących mienie Gminy Osjaków. Parametry charakterystyczne obiektu: - powierzchnia użytkowa projektowana - 1 170,56 m2 - powierzchnia użytkowa przebudowywana - 138,26 m2 - powierzchnia użytkowa razem - 1 308,82 m2 - powierzchnia zabudowy projektowana - 1 050,60 m2 - kubatura budynku projektowana - 7 360,00 m3 Zakres rzeczowy przedsięwzięcia będącego przedmiotem zamówienia opisany jest szczegółowo w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne. Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i projekt techniczny stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę przedmiotowego zamówienia, prawo dysponowania terenem na cele budowlane oraz dysponuje w sąsiedztwie terenem na urządzenie placu budowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty 60 - miesięczną gwarancją, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru zamówienia przez zamawiającego. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Zamawiający dopuszcza zlecenie przez wykonawcę realizacji robót podwykonawcom do 50% wartości ceny ofertowej. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i projekcie budowlanym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert - musi wnieść wadium o wartości 70.000,00zł (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy,-). Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w formie pieniężnej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Nadwarciański Bank Spółdzielczy Działoszyn O/Osjaków, konto nr: 12 9251 1019 0011 1285 2000 0080. Decyduje data wpływu na konto zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Osjakowie - pokój nr 6, natomiast do oferty należy załączyć kopię złożonego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zwrot wadium zostanie dokonany na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia; udokumentują zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej jednej tożsamej roboty wielobranżowej - kompleksowej realizacji obiektu sportowego sali sportowej / gimnastycznej o kubaturze powyżej 7.000 m3, 2. zapewnią nadzór kierownika / kierowników budowy posiadających stosowne uprawnienia budowlane w branżach odpowiadających zakresowi zamówienia, wraz z potwierdzeniem przynależności do samorządowej izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa, 3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, 4. posiadają środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 zł, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. spełniają wymagania określone w art. 22 ust l ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły (spełnia - nie spełnia). Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ich kopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do SIWZ, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust l oraz art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust l pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust l pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert g) kosztorys ofertowy szczegółowy zawierający wszystkie pozycje przedmiaru robót, h) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w ostatnich 3 latach, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, i) dane na temat kierownika budowy oraz innych osób sprawujących nadzór nad robotami w poszczególnych branżach, wraz uprawnieniami i dokumentami potwierdzającymi ich przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa, j) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za cały ten okres ), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz nazwy inwestora; wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, k) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, l) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( forma tych dokumentów zgodna z § 4 tego Rozporządzenia ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osakowie, ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Osjakowie, ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, pokój nr 6 (sekretariat, I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.