eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na dwa zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-23

Warszawa: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 66790 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komunikacji Elektronicznej , ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5349259, 5349169, faks 022 5349341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na dwa zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na dwa zadania, których wymagania szczegółowo określono w załącznikach nr 6A i 6B do SIWZ - wzorze umowy wraz z załącznikami. 2. Miejscem realizacji przedmiotu Umowy jest: zadanie nr 1: siedziba Delegatury Urzędu Komunikacji Elektronicznej we Wrocławiu, ul. M.J. Piłsudskiego 15-17. zadanie nr 2: siedziba Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Warszawie, ul. Kasprzaka 18/20 i ul. Kasprzaka 2/8. 3. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż posiadane przez wskazane materiały, urządzenia, itp.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych, 00/100 groszy); zadanie nr 2 - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych, 00/100 groszy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ramach wykonanych lub wykonywanych dostaw, należycie wykonał co najmniej 3 (trzy) dostawy (realizowane w ramach 3 odrębnych umów), mebli biurowych wraz z montażem, o wartości brutto (z podatkiem VAT) każdej dostawy minimum 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie zobowiązany jest do wskazania zamówień potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej w pkt III.3.2) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, tj.: wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ramach wykonanych lub wykonywanych dostaw, należycie wykonał co najmniej 3 (trzy) dostawy (realizowane w ramach 3 odrębnych umów), mebli biurowych wraz z montażem, o wartości brutto (z podatkiem VAT) każdej dostawy minimum 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych);

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1.w zadaniu nr 1: 1)następujących próbek opisanych w sposób nie budzący wątpliwości, do której pozycji dotyczą: a) 1 szt. próbki blatu biurka o jakim mowa w pkt. 1.1 o wym. ok. 20x20 cm melaminowanej lub pokrytej laminatem HPL o grubości minimum 0,25 mm i oklejonej jednostronnie ABS o grubości min. 2 mm lub PCV o grubości min. 3mm w kolorze takim jak np. Wiąz Berlin (andante) lub zbliżonym; b) 1 szt. próbki płyty o jakiej mowa w pkt.2.1 laminowanej o grubości min. 18 mm. i wymiarach 20x20 cm oklejonej jednostronnie obrzeżem ABS o grubości min. 2mm lub PCV o grubości min. 3 mm w kolorze takim jak np. Wiąz Berlin (andante) lub zbliżonym; c) 1 szt. próbki blatu biurka o jakim mowa w pkt. 9.1 o wym. ok. 20x20 cm melaminowanej lub pokrytej laminatem HPL o grubości minimum 0,25 mm i oklejonej jednostronnie ABS o grubości min. 2 mm lub PCV o grubości min. 3mm w kolorze takim jak np. Wiąz Vivo lub zbliżonym; d)1 szt. próbki płyty o jakiej mowa w pkt.7.1(Wersja B) laminowanej o grubości min. 18 mm. i wymiarach 20x20 cm oklejonej jednostronnie obrzeżem ABS o grubości min. 2mm lub PCV o grubości min. 3 mm w kolorze takim jak np. Wiąz Vivo lub zbliżonym; e)1 próbkę tkaniny oparcia, o jakim mowa w pkt. 14.2. o min. wymiarach 15x15 cm, w odcieniu koloru zielonego np. RAL6024 lub zbliżonym; f) 1 próbkę tkaniny siedziska, o jakim mowa w pkt. 14.2. o min. wymiarach 15x15 cm, w odcieniu koloru szarego np. RAL7011 lub zbliżonym; g)1 próbkę tkaniny siedziska, o jakim mowa w pkt. 15.2. o min. wymiarach 15x15 cm, w odcieniu koloru szarego np. RAL7011 lub zbliżonym; 2)szczegółowy opis techniczny dostarczanych mebli lub folder producenta opisujący dostarczane meble. 2.do zadania nr 2: 1)następujących próbek: a)1 szt. próbki blatu biurka o wym. ok. 20x20 cm melaminowanej lub pokrytej laminatem HPL o grubości minimum 0,25 mm i oklejonej jednostronnie ABS o grubości min. 2 mm lub PCV o grubości min. 3mm w kolorze buk lub zbliżonym; b)1 szt. próbki płyty konstrukcji kontenera o grubości min. 18 mm, melaminowanej lub pokrytej laminatem HPL o grubości minimum 0,25 mm i wymiarach ok. 20x20 cm oklejonej jednostronnie obrzeżem ABS o grubości min. 2mm lub PCV o grubości min. 3 mm w kolorze buk lub zbliżonym; c)1 próbkę tkaniny siedziska krzesła obrotowego o min. wymiarach 15x15 cm; d)1 próbkę tkaniny siedziska krzesła konferencyjnego o min. wymiarach 15x15 cm; 2)szczegółowy opis techniczny dostarczanych mebli lub folder producenta opisujący dostarczane meble.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 4) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7 SIWZ, 5) dokument wniesienia wadium - zgodnie z pkt 10.3 SIWZ, 6) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 11 załącznika nr 1 do SIWZ - wzór formularza ofertowego, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 7) wypełniony Załącznik nr 2A i/lub 2B do wzoru umowy - kalkulacja ceny ofertowej, stanowiący załącznik do SIWZ, 8) próbki i dokumenty wyszczególnione w pkt 8 SIWZ, 9) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 10) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy, 11) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt III.4.3.1) niniejszego Ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie, ul. M. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, pok. 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 13:00, miejsce: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie, ul. M. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, pokój nr 4 (Kancelaria Główna)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na dwa zadania, których wymagania szczegółowo określono w załączniku nr 6A do SIWZ - wzorze umowy wraz z załącznikami. 2.Miejscem realizacji przedmiotu Umowy jest: zadanie nr 1: siedziba Delegatury Urzędu Komunikacji Elektronicznej we Wrocławiu, ul. M.J. Piłsudskiego 15-17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na dwa zadania, których wymagania szczegółowo określono w załączniku nr 6B do SIWZ - wzorze umowy wraz z załącznikami. 2.Miejscem realizacji przedmiotu Umowy jest: zadanie nr 2: siedziba Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Warszawie, ul. Kasprzaka 18/20 i ul. Kasprzaka 2/8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.