eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przetarg nieograniczony sygn.III 281/01/08 na usługi ochrony osób i mienia w budynku Prokuratury Rejonowej w Olkuszu w okresie od 01.02.2008r do 31.01.2009r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Kraków: Przetarg nieograniczony sygn.III 281/01/08 na usługi ochrony osób i mienia w budynku Prokuratury Rejonowej w Olkuszu w okresie od 01.02.2008r do 31.01.2009r
Numer ogłoszenia: 6668 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Krakowie, ul. Mosiężnicza 2, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6196010, fax 012 4119518.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PROKURATURA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony sygn.III 281/01/08 na usługi ochrony osób i mienia w budynku Prokuratury Rejonowej w Olkuszu w okresie od 01.02.2008r do 31.01.2009r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pod nazwą ochrona osób i mienia w budynku Prokuratury Rejonowej w Olkuszu, ul. Francesco Nullo 6, 32-300 Olkusz. Szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności: 1. Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług ochrony osób i mienia w okresie od 01.02.2008r do 31.01.2009r. 2. Usługi wykonywane będą w dni robocze ( od poniedziałku do piątku )w godz. od 7,00 do godz.22,00 zgodnie z punktem 4-8 , III części specyfikacji; 3. W dni wolne od pracy, soboty, niedziele i święta oraz w dni robocze w godzinach od 22.00 do 7,00 - zamawiający wymaga zabezpieczenia w postaci patrolu samochodowego- ochrona aktywna. 4. Osoba skierowana do pełnienia służby ochrony powinna posiadać stosowne przeszkolenie i uprawnienia; Zamawiający wyraża zgodę na zatrudnienie osoby z grupą inwalidzką lecz zdolnej do pracy i gwarantującej należyte wykonanie usługi. 5. Do zakresu zlecanych usług należy w szczególności : a) codzienna kontrola stanu zabezpieczenia pomieszczeń przed rozpoczęciem służby i po jej zakończeniu a także doraźnie po zamknięciu budynków dla interesantów; b) prowadzenie dziennika służby i zapisywanie w nim uwag, spostrzeżeń, sytuacji, itp., a w szczególności sporządzanie notatek służbowych przedstawiających stan zabezpieczenia obiektu przed przejęciem służby i po jej zakończeniu; c) znajomość obsługi stosowanych w budynku rodzajów gaśnic p.poż. oraz umiejętność praktycznego posługiwania się nimi. Znajomość rozlokowania w budynku gaśnic i środków ochrony p. poż.; d) znajomość zasady działania instalacji alarmowych i zabezpieczeń, ich sprawdzenie oraz prawidłowe reagowanie w sytuacjach zagrożenia dla osób i mienia; e) przeciwdziałanie naruszeniu porządku publicznego lub zagrożeniu powstałemu w czasie pełnienia służby oraz zgłaszanie administracji budynku informacji o zaistniałych zdarzeniach; f) znajomość lokalizacji i działania głównych wyłączników elektrycznych i zaworów odcinających media; g) znajomość telefonów alarmowych; h) znajomość zasad zachowania się i stosowanie ich w praktyce, w przypadku stwierdzenia: - pożaru, włamania, zalania budynku wodą, awarii zasilania wind, nieszczelności instalacji, - podłożenia ładunków wybuchowych, - napaści lub terroryzmu; i) obsługa windy dla niepełnosprawnych; j) zabezpieczanie kluczy do pomieszczeń i nie udostępnianie ich osobom nieuprawnionym. k) znajomość topografii budynku i wyznaczonych dróg i wyjść ewakuacyjnych; 6. Zakres kontroli obejmuje ponadto : -kontrolę doraźną osób i ładunków; -uniemożliwianie wyniesienia lub wywiezienia z terenu i obiektu Prokuratury Rejonowej wszelkiego wyposażenia, sprzętu, mebli, urządzeń stanowiących składniki majątkowe bez stosownego pozwolenia lub przez osoby nieupoważnione i przeciwdziałanie próbom kradzieży i niszczenia mienia; -zewnętrzna ochrona obiektu ; -kontrola wejść, wyjść, wjazdów i wyjazdów z terenu Prokuratury Rejonowej. -zatrzymywanie na gorącym uczynku sprawców czynów mających znamiona wykroczeń lub przestępstw i przekazywanie ich policji. 7. Udzielanie informacji i pomoc interesantom w sprawnym dotarciu do właściwych osób i komórek. 8. Obsługa telewizji przemysłowej, wymiana taśm, prawidłowe oznakowywanie hasłem kolejnej wyciągniętej kasety i opisanie daty. 9. Ochrona Aktywna polega na monitorowaniu systemu zabezpieczenia elektronicznego oraz reagowaniu na wezwania osób uprawnionych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ustawy 5. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6. wykonają zamówienie w terminie określonym przez zamawiającego. Wymagania zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełniali niżej wymienione warunki : 1. działają na podstawie koncesji wydanej przez MSWiA zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740); 2. dysponują osobami spełniającymi wymagania Ustawy o ochronie osób i mienia, przy czym będą to osoby nie karane, sprawne fizycznie a także będą taktowni i komunikatywni; 3. dysponują załogą interwencyjną, odpowiednim sprzętem łączności i odpowiednimi środkami transportu, które są niezbędne podczas interwencji załóg; 4. dysponują osobami przeznaczonymi do ochrony stref bezpieczeństwa (w rozumieniu Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych - tekst jednolity Dz. U. Nr 196, poz. 1631 z 2005 r.), posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli /poufne/, do których mogą mieć przypadkowy dostęp z racji wykonywanych czynności służbowych. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami z poświadczeniami bezpieczeństwa -powyższy wymóg winien zostać spełniony przez Pełnomocnika Ochrony Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 6 miesięcy od daty podpisania umowy; 5. Wyposaży pracownika/ów w jednolity ubiór z identyfikatorem Wykonawcy; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt VII niniejszej specyfikacji oraz w oparciu o przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych i treść SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty (według załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji); 2. oświadczenie o spełnianiu warunków uprawniających do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (według załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedstawione dokumenty winny jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja); 4. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kserokopia) dla osoby (osób) podpisujących ofertę - upoważnionej(ych) do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych; 5. koncesja na prowadzenie działalności wydana przez MSWiA zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740); 6. polisa lub inny aktualny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 3 miesięcznej wartości usług brutto - zaoferowanej w ofercie; 7. Oświadczenie dot. dysponowania przez Wykonawcę załogą interwencyjną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - do wykazu wymaganych dokumentów (pkt 3 i 5 ) - stosuje się przepisy § 2 ust. 1- 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty muszą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.po.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Krakowie, ul. Mosiężnicza 2 , 30-965 Kraków, pok 15 , parter.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 10:15, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Krakowie, ul. Mosiężnicza 2 , 30-965 Kraków, pok 15 , parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.02.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.