eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › Przebudowa drogi powiatowej nr 1106 C relacji [Chojnice] - gr. woj. - Duża Cerkwica na odcinku gr. woj. - Duża Cerkwica o długości 6,147 km zlokalizowanym pomiędzy km 0+000, a km 6+147 jej przebiegu (I ETAPodcinek Obkas - Duża Cerkwica o długości 2,996 km zlokalizowany pomiędzy km 2+300, a km 5+296 jej przebiegu).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-05

Sępólno Krajeńskie: Przebudowa drogi powiatowej nr 1106 C relacji [Chojnice] - gr. woj. - Duża Cerkwica na odcinku gr. woj. - Duża Cerkwica o długości 6,147 km zlokalizowanym pomiędzy km 0+000, a km 6+147 jej przebiegu (I ETAP: odcinek Obkas - Duża Cerkwica o długości 2,996 km zlokalizowany pomiędzy km 2+300, a km 5+296 jej przebiegu).
Numer ogłoszenia: 66622 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy - Powiat Sępoleński , ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3881202, faks 052 3881202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip213.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1106 C relacji [Chojnice] - gr. woj. - Duża Cerkwica na odcinku gr. woj. - Duża Cerkwica o długości 6,147 km zlokalizowanym pomiędzy km 0+000, a km 6+147 jej przebiegu (I ETAP: odcinek Obkas - Duża Cerkwica o długości 2,996 km zlokalizowany pomiędzy km 2+300, a km 5+296 jej przebiegu)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu przepisów art. 2 ust 8 UPZP oraz art. 3 pkt 7 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), które będą polegały na wykonaniu przebudowy drogi publicznej kategorii powiatowej nr 1106 C relacji [Chojnice] - gr. woj. - Duża Cerkwica na odcinku gr. woj. - Duża Cerkwica o długości 6,147 km zlokalizowanym pomiędzy km 0+000, a km 6+147 jej przebiegu, w zakresie opisywanym przez dokumentację projektową (w tym przedmiar robót) w części dotyczącej realizacji I ETAPU robót na odcinku Obkas - Duża Cerkwica o długości 2,996 km zlokalizowanym pomiędzy km 2+300, a km 5+296 przebiegu drogi. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie i sfinansowanie w roku bieżącym: - robót przygotowawczych, - robót rozbiórkowych, - korekt niwelety wraz z rozbiórką istniejących i budową nowych warstw konstrukcyjnych jezdni, - lokalnych przebudów warstw konstrukcyjnych jezdni, - przebudowy przepustów drogowych, - profilowania istniejącej nawierzchni jezdni drogi, - robót ziemnych, - konstrukcji poszerzeń, - warstwy wiążącej, - zatoki autobusowej, - przepustów pod zjazdami, - zjazdów indywidualnych oraz zjazdów publicznych na drogi boczne, - nawierzchni drogi, - robót towarzyszących, - urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - inwentaryzacji powykonawczej. Zakres robót niezbędnych do wykonania obejmuje m. in.: - wzmocnienie nawierzchni - profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką asfaltobetonową, - poszerzenie jezdni - na całym odcinku wykonane będzie poszerzenie istniejącej jezdni o ok. 2,0 m wraz z wykonaniem nowej konstrukcji na poszerzeniu (dotychczasowa szerokość oscyluje w granicach 3,50 do 4,00 m, planuje się poszerzenie jezdni do 5,50 m), - wykonanie poboczy - zaprojektowano pobocza o szerokości 1,00 m (utwardzone w części przylegającej do jezdni na szerokość równą 0,50 m ; pozostała część pobocza o szerokości 0,50 m, jako pobocza ziemne), - wykonanie zjazdów - planuje się wykonać zjazdy indywidualne i publiczne o nawierzchni bitumicznej wraz przepustami gospodarczymi, - wykonanie zatoki autobusowej - zaprojektowano jedną zatokę autobusową wraz z wiatą przystankową zlokalizowaną w km 3+109,70 po prawej stronie drogi powiatowej 1106 C o nawierzchni z brukowej kostki betonowej, - wykonanie skrzyżowania - w km 5+195,45 planuje się przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 1107 C Duża Cerkwica - Dąbrówka, zakres robót w obrębie drogi 1107 C obejmie 39,60 m. W obrębie skrzyżowania po lewej stronie w odległości 4,50 m od krawędzi poboczy przewidziano realizację chodnika o szerokości 1,4 m. Projektowane zagospodarowanie zasadnicze w ujęciu ilościowym przedstawia się następująco: - jezdnia główna drogi z betonu asfaltowego - ca 16 500 m2, - zatoka autobusowa o nawierzchni z drobnowymiarowej wibroprasowanej betonowej kostki brukowej gr. 8,0 cm - ca 55 m2, - zjazdy z drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego - ca 752 m2, - chodniki z drobnowymiarowej wibroprasowanej betonowej kostki brukowej gr. 6,0 cm - ca 310 m2, - pobocza utwardzone gruzobetonem - ca 3 000 m2, - nieutwardzone pobocza ziemne - ca 3 000 m2, - przepusty drogowe śr. 80 cm z rur HDPE - 31 m, - przepusty pod peronem zatoki autobus. i pod zjazdami z rur HDPE śr. 40 cm - 243 m, - drogowe stalowe ochronne bariery sprężyste typu SP 09 - 96 m, - wiaty przystankowe - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - projekt budowlany składający się z projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno - budowlanego branży drogowej, - przedmiar robót, - książka obmiaru robót, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Na poczet realizacji w/w robót Zamawiający przekaże Wykonawcy loco budowa część materiałów niezbędnych do ich wykonania. Mowa tu o gruzobetonie przeznaczonym do utwardzenia poboczy gruntowych. Wymienione materiały przekazane zostaną w ilości wynikającej z przedmiaru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 50.000 PLN (pięćdziesiąttysięcy00/100PLN). Termin wniesienia wadium upływa dnia 20.03.2012 r. o godz. 745. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium może być wnoszone w: 1. pieniądzu - przelewem na konto bankowe Zamawiającego ulokowane w Banku Spółdzielczym w Sępólnie Krajeńskim na rachunku numer 86 8162 0003 0000 4398 2000 0020, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawca zdecyduje się naW przypadku, gdy Wykonawca zdecyduje się na wniesienie wadium w pieniądzu, to pieniądz powinien się znaleźć na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Wadium składane w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, jednakże w oddzielnej kopercie tak, by nie było na stałe z ofertą związane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty 2. w przypadku oferty wspólnej - dokument podpisany przez pozostałych Wykonawców oferty wspólnej, wskazujący pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu,albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i podpisania umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją, b) wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej. c) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, pod warunkiem, że zmiany wynikające z pkt a i b nie spowodują zmiany ceny. Natomiast w przypadku pkt c ograniczenie zakresu rzeczowego spowoduje odliczenie wartości robót niewykonanych od ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę ustalonych terminów realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót (na przykład wystąpienia: klęski żywiołowej, niekorzystnych warunków atmosferycznych odbiegających od średnich w danej porze roku, strajków generalnych lub lokalnych), - przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np., gdyby prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwy organ), - działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działania nie będą konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, - wystąpienia innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 4. Ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców oraz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami. Zmiany, o których mowa mogą nastąpić na pisemny wniosek wykonawcy, z tym że nowe osoby powołane do kierowania robotami (kierownik budowy, majster) muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. 5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w punkcie 20 SIWZ. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmiany jego wysokości. Poza zmianami nieistotnymi wszelkie inne zmiany treści umowy - oprócz opisanych powyżej - są niedopuszczalne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip213.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Krajeńskie, pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 07:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Krajeńskie, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja przedsięwzięcia (projektu) będącego przedmiotem zamówienia oparta jest o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa 1. Rozwój infrastruktury technicznej, Działanie 1.1. Infrastruktura drogowa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.