eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zubrzyca Górna › Montaż na terenie Muzeum - Orawskiego Parku Etnograficznego drewnianych obiektów zabytkowych zespołu kościelnego przeniesionych z Tokarni wraz z instalacją elektryczną i odgromową oraz instalacją sygnalizacji alarmowej włamania i pożaru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Zubrzyca Górna: Montaż na terenie Muzeum - Orawskiego Parku Etnograficznego drewnianych obiektów zabytkowych zespołu kościelnego przeniesionych z Tokarni wraz z instalacją elektryczną i odgromową oraz instalacją sygnalizacji alarmowej włamania i pożaru
Numer ogłoszenia: 66393 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej, Zubrzyca Górna 388, 34-484 Zubrzyca Górna, woj. małopolskie, tel. 0-18 28-527-09, fax 0-18 28-527-09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orawa.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż na terenie Muzeum - Orawskiego Parku Etnograficznego drewnianych obiektów zabytkowych zespołu kościelnego przeniesionych z Tokarni wraz z instalacją elektryczną i odgromową oraz instalacją sygnalizacji alarmowej włamania i pożaru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa kościoła obejmuje zakres prac: - odbudowę zespołu kościelnego przeniesionego z Tokarni ( kościół, dzwonnica, dwie kapliczki) - wykonanie instalacji elektrycznej i instalacji odgromowej - wykonanie instalacji sygnalizacji alarmowej pożaru i włamania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.23.13 - Muzea Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.23.10 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości : 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert do dnia 21 kwietnia 2008 r. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem, zapewniając jego wpłynięcie na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert do dnia 21 kwietnia 2008 r. 6. Do oferty należy załączyć następujące dowody uiszczenia wadium: 1) w przypadku wpłaty przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BPH/O Nowy Targ nr konta 73 10600076 0000 3200 0009 6585 kserokopię przelewu oraz nr konta, na które należy zwrócić wadium; 2) w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Muzeum(kasa Muzeum czynna jest w godz. 9:00 - 14:00), zaś do oferty załączyć kserokopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłoczne wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je na konto Wykonawców. 10. Dyspozycje w zakresie wypłaty wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże do banku w ciągu 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania z ofertą. 11. Gwarancje i poręczenia można odebrać w kasie Muzeum w następnym dniu po podpisaniu umowy. 12. Dyspozycje w zakresie wypłaty wadium dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający przekaże do banku w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania przez Wykonawcę umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium za rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 8 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie 3 dni roboczych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (według art.22 ust.1 ustawy) 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie): a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia Kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w obiektach zabytkowych, który posiada wymagane prawem uprawnienia oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118z późn.zm.) i art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale IX specyfikacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w dziale VIII ust. 1 pkt 1 i 2 SIWZ : 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, występujący jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie jako konsorcjum, należy załączyć odpis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdej z firm. 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w dziale VIII ust. 1 pkt 3: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz należy sporządzić wg zał. nr 4 do SIWZ. 2) dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 3) dla Kierownika budowy: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami przy obiektach zabytkowych, b) zaświadczenia (aktualnego na dzień składania ofert) o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (zał. nr 3a do SIWZ). 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 3b do SIWZ); 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg (zał. Nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym, 6. Podpisany przez Wykonawcę projekt umowy (zał. Nr 2 do SIWZ), 7. Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orawa.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum- Orawski Park Etnograficzny 34-484 Zubrzyca Górna woj. małopolskie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum- Orawski Park Etnograficzny 34-484 Zubrzyca Górna woj. małopolskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.