Ogłoszenie z dnia 2005-12-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa (sukcesywna) oleju opałowego lekkiego niskozasiarczonego w ilości 400 000 litrów dla kotłowni szkolnej o mocy 4,3 MW Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Golęcińskiej 9 w Poznaniu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych, do kontaktów: Edmund Jarysz, ul. Golęcińska 9, 60-626 Poznań, tel. 061 8464474, fax 061 8464464, e-mail: lo31@ids.poznan.pl, www.ids.poznan.pl/lo31. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa (sukcesywna) oleju opałowego lekkiego niskozasiarczonego w ilości 400 000 litrów dla kotłowni szkolnej o mocy 4,3 MW Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Golęcińskiej 9 w Poznaniu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa (sukcesywna) oleju opałowego lekkiego niskozasiarczonego w ilości 400 000 litrów dla kotłowni szkolnej o mocy 4,3 MW Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Golęcińskiej 9 w Poznaniu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznan, ul. Golęcińska 9. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Ilość 400 000 litrów oleju opałowego lekkiego niskozasiarczonego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność co miesiąc w terminie min. 14 max. 30 dni od daty zatwierdzenia faktury przez zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: - wykażą, że posiadają aktualną koncesje na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 4 czerwca 1997 r. prawo Energetyczne; - wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonali należycie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości każdej z dostaw, równej co najmniej 1 cenie ofertowej za całość zamówienia; - wykażą, że dysponują min. 2 pojazdami do transportu oleju opałowego; - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zatrudniali przeciętnie min. 4 pracowników; - zaakceptują termin płatności min. 14 dni - max. 30 dni; - udokumentują dostępność do środków finansowych na kwotę min. 40 000,00 zł; - wykażą, że posiadają aktualną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 40 000,00 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi lub dla wykonawców, których obrót nie przekracza rocznie równowartości 500 000 euro oświadczenie, że obrót paliwami ciekłymi w skali roku nie przekroczył równowartości 500 000 euro; B. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 3 - wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; C. oryginał lub, poświadczone przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopie dokumentów potwierdzających, że dostawy z załącznika nr 3 zostały wykonane należycie; D. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 4 - wykaz zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; E. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 5 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; F. oryginał lub, poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; G. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego; H. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego brak zaległości w uiszczaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; I. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy; J. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych; K. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Jako podstawę oceny posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej przyjmuje się wartość min. 40 000,00 zł. W opinii bankowej winien się znaleźć zapis, z którego będzie wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe w wysokości min. 40 000,00 zł; L. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 40 000,00 zł (aktualna oznacza okres ubezpieczenia obejmujący przynajmniej termin składania ofert); M. jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71, poz. 645) - par. 2 ust. 1-2. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Jako podstawę oceny posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej przyjmuje się wartość min. 40 000,00 zł. W opinii bankowej winien się znaleźć zapis, z którego będzie wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe w wysokości min. 40 000,00 zł; - oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 40 000,00 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 5 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 4 - wykaz zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZST.ZP/341-7/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.01.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.02.2006 godzina 13:55. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.02.2006, godzina 14:00, siedziba zamawiającego - aula budynku głównego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.12.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana centrali p.poż wraz z infrastrukturą towarzyszącą (czujki p.poż., ROP, itd) w DS. Kalisz ul. Nowy Świat 28-30
- Dostawa warzyw świeżych, kiszonych, obranych i owoców krajowych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Usługa transportowo-przeprowadzkowa zasobu Wielkopolskiej Biblioteki Prawniczej
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej w Poznaniu im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie od 16.07.2024 r. do 15.07.2025 r.
- Wykonanie prac konserwatorskich i naprawczych dwóch sterczyn wieńczących nadscenie i gzymsów tympanonu dachu
- AD/ZP/68/24 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu SSP i DSO w budynku DS1 Politechniki Poznańskiej wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby ogrzewania obiektów policyjnych w sezonie grzewczym 2024/2025 na terenie województwa świętokrzyskiego
- Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2024
- Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Łowickiego, jednostek organizacyjnych Gmin: Bielawy, Łowicz, Nieborów oraz Gminy Domaniewice i jej jednostek organizacyjnych
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni w kompleksach administrowanych przez 6 WOG Ustka - I ETAP
- Sukcesywne dostawy paliw dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Minikowie
- Dostawa oleju opałowego.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.