eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Na wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie Gminy Celestynów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-25

Celestynów: Na wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie Gminy Celestynów
Numer ogłoszenia: 66265 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13617 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Celestynów, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, faks 022 7897011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie Gminy Celestynów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) na obszarze gminy Celestynów w miejscowościach: Celestynów, Stara Wieś, Glina, Regut, Pogorzel Warszawska, Ostrów , Ostrowik, Jatne, Dyzin, Lasek, Regut, Tabor, Podbiel, Ponurzyca i Zabieżki, w łącznej ilości 1452 punktów oświetleniowych. Wykaz punktów oświetleniowych znajduje się w załączniku nr 1. 3.2. W zakres prac (obowiązków Wykonawcy) wchodzić będzie: 3.2.1. wymiana żarówek oświetleniowych wraz z czyszczeniem opraw, wymiana dławików, bezpieczników latarniowych, zegarów zwykłych i przekaźników zmierzchowych przy zachowaniu warunków dopuszczalnego ubytku oświetlenia i zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym, 3.2.2. konserwacja, zakup i wymiana urządzeń sterowniczych umożliwiających prawidłowe działanie elementów wskazanych w punkcie 3.2.1. oraz bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości, 3.2.3. naprawa innych elementów obwodu oświetlenia po przyjęciu reklamacji o zakłóceniu, bądź spowodowanych warunkami atmosferycznymi (np. huragan), 3.2.4. obsługa urządzeń pomiarowych, 3.2.5. wykonywanie napraw w czasie możliwie najkrótszym, jednak nie dłuższym niż 36 godzin od czasu powiadomienia o awarii, 3.2.6. dokonywanie odczytów liczników energii elektrycznej wraz z przedstawicielami PGE Dystrybucja S.A. Odział Warszawa lub PKP Energetyka S.A. oraz prowadzenie zeszytu liczników i zużycia energii, 3.2.7. wymiana bezpieczników lampowych BNU i odgromników, 3.2.8. konserwacja i zapewnienie sprawnego działania systemu ochrony przeciwporażeniowej, 3.2.9. zapewnienie materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia, 3.2.10. regulacja zegarów sterujących oświetleniem ulicznym - średnio co 10 dni, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, 3.2.11. zapewnienie środka transportu w celu kontroli stanu oświetlenia ulicznego i odbioru wykonywanych prac, 3.2.12.oczyszczenie opraw i umycie kloszy w punktach oświetleniowych wskazanych przez Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy. 3.2.13. utylizacja wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego, 3.3 Wykonawca ponosi opłaty, które nalicza PGE Dystrybucja S.A. Odział Warszawa lub PKP Energetyka S.A. za wyłączenia energii elektrycznej i składa wraz z fakturą miesięczną oświadczenie o uregulowaniu wszelkich należności wobec PGE Dystrybucja S.A. Odział Warszawa lub PKP Energetyka S.A. wynikających z przedmiotu zamówienia. 3.4 Czas reakcji i usunięcia usterek - maksymalnie 36 godzin od chwili otrzymania informacji o zaistniałej awarii Współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia w tym bieżące informowanie Zamawiającego o stanie technicznym oświetlenia,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Instalacyjno Elektryczno-Pomiarowe, Zygmunt Białecki, ul. Pilawska 10, 08-445 Osieck, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165740,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167357,52

  • Oferta z najniższą ceną: 167357,52 / Oferta z najwyższą ceną: 167357,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.