eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkichZadanie Nr I - droga Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś, km 23+350 - 25+100 Zadanie Nr II - droga Nr 842 Rudnik - Wysokie, km 23+810 - 24+420

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Bychawa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich: Zadanie Nr I - droga Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś, km 23+350 - 25+100 Zadanie Nr II - droga Nr 842 Rudnik - Wysokie, km 23+810 - 24+420
Numer ogłoszenia: 66249 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, fax 081 5660256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich: Zadanie Nr I - droga Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś, km 23+350 - 25+100 Zadanie Nr II - droga Nr 842 Rudnik - Wysokie, km 23+810 - 24+420.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich: ZADANIE NR I - droga Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś w m. Bychawa, km 23+350 - 25+100 tj.: - Frezowanie nawierzchni - 200 m2, - Oczyszczenie nawierzchni drogowej - 10 645 m2, - Skropienie asfaltem D-70 nawierzchni drogowej - 21 290 m2, - Wyrównanie lokalnych nierówności i kolein w nawierzchni do wymaganego spadku masą mineralno-asfaltową, II standard (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) - 532 Mg, - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm - 10 645 m2. ZADANIE NR II - droga Nr 842 Rudnik - Wysokie, km 23+810 - 24+420 tj.: - Frezowanie nawierzchni - 48 m2, - Oczyszczenie nawierzchni drogowej - 3 660 m2, - Skropienie asfaltem D-70 nawierzchni drogowej - 3 660 m2, - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm - 3 660 m2. Remont nawierzchni bitumicznej należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi: - Wymagania ogólne do szczegółowych specyfikacji technicznych - D-M-00.00.00, - Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - D 04.03.01 - Nawierzchnia z betonu asfaltowego - D 05.03.05, 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 3. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami. 4. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wartość zamówienia: 580.764,00 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - Zadanie Nr I 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100), - Zadanie Nr II 1.300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponowanie osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy branży drogowej, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającymi uprawnienia budowlane branży drogowej, oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponowanie wymienionymi jednostkami sprzętu i środkami transportu: szczotka mechaniczna 1 szt., skrapiarka lepiszcza 1 szt., układarka do mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego 1 szt., walec drogowy samojezdny ogumiony 1 szt., walec drogowy samojezdny stalowy gładki 1 szt., fezarka 1 szt., samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym 2 szt., 4. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. D). 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 3) Wykaz minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. (wzór - zał. E). 4) Wykaz osoby/osób przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór - zał. F) wraz z załączoną kserokopią uprawnień budowlanych branży drogowej, oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. X.2. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium, 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (wzór - B1, B2), 3) Wykaz stawek i narzutów (wzór - zał. C). 4) Wykaz potencjału technicznego (wzór - zał. G) z załączonym wstępnym harmonogramem robót uwzględniającym wszystkie warunki w jakich będą wykonywane roboty. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego, pok. nr 1 za cenę 19 zł brutto, pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 11:45, miejsce: Otwarcie ofert: 22.04.2008 r., godzina 12:00, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 4..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu, drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W sprawach technicznych - P. Edward Rudzik, tel. (0-81) 566 13 93 w. 23, w. 25. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - P. Krzysztof Olko, tel. (0-81) 566 13 93 w. 28.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni drogi wojewódzkiej: Zadanie Nr I - droga Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś, km 23+350 - 25+100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi wojewódzkiej: ZADANIE NR I - droga Nr 834 Bełżyce - Stara Wieś w m. Bychawa, km 23+350 - 25+100 tj.: - Frezowanie nawierzchni - 200 m2, - Oczyszczenie nawierzchni drogowej - 10 645 m2, - Skropienie asfaltem D-70 nawierzchni drogowej - 21 290 m2, - Wyrównanie lokalnych nierówności i kolein w nawierzchni do wymaganego spadku masą mineralno-asfaltową, II standard (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) - 532 Mg, - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm - 10 645 m2. Wartość zadania Nr I: 463.212,00 zł netto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8, 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni drogi wojewódzkiej: Zadanie Nr II - droga Nr 842 Rudnik - Wysokie, km 23+810 - 24+420.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi wojewódzkiej: ZADANIE NR II - droga Nr 842 Rudnik - Wysokie, km 23+810 - 24+420 tj.: - Frezowanie nawierzchni - 48 m2, - Oczyszczenie nawierzchni drogowej - 3 660 m2, - Skropienie asfaltem D-70 nawierzchni drogowej - 3 660 m2, - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, (mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać wymogom - parametrom jak dla dróg o kategorii ruchu KR 3) grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm - 3 660 m2. Wartość zadania Nr II: 117.552,00 zł netto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-8, 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.