Ogłoszenie z dnia 2017-01-12
Ogłoszenie nr 6619 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.
Piwniczna Zdrój: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów segregowanych od Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362562
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju, krajowy numer identyfikacyjny
15494400000, ul.
ul. Krakowska
26,
33350
Piwniczna Zdrój, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
0-18 4464-214, faks
0-18 4464-033, e-mail
mzgkim_piwniczna@poczta.fm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów segregowanych od Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Usługa polegająca na odbieraniu zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 od Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju oraz ich zagospodarowaniu. 2.2. Usługa polegająca na odbieraniu segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) szkło, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, papier, odpady biodegradowalne i zielone, od Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju oraz ich zagospodarowaniu. Usługa polegająca na odbieraniu pozostałych odpadów segregowanych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przeterminowane leki, baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, meble i odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac i remontów nie wymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru robót lub wykonywania robót, chemikalia, zużyte opony oraz ich zagospodarowaniu. 2.3. Odpady odbierane będą z kontenerów usytuowanych na placu Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju, ul. Krakowska 26, 33-350 Piwniczna-Zdrój. 2.3.3. Częstotliwość odbioru odpadów niesegregowanych (zmieszanych) Odpady niesegregowane (zmieszane) obierane będą na zlecenie telefoniczne Zamawiającego w czasie nie przekraczającym 72 godziny od zgłoszenia, po napełnieniu podstawionych przez Wykonawcę kontenerów o poj. 32 m3, szacowana ilość odpadów w miesiącu ok. 100 Mg. 2.3.4. Częstotliwość odbioru odpadów segregowanych: Odpady segregowane obierane będą na zlecenie telefoniczne Zamawiającego w czasie nie przekraczającym 72 godziny od zgłoszenia, po napełnieniu podstawionych przez Wykonawcę kontenerów, szacowana ilość odpadów w roku szkło 125 Mg, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe 140 Mg, papier 5 Mg, odpady biodegradowalne i zielone 8 Mg. 2.3.4.1 Częstotliwość odbierania pozostałych odpadów segregowanych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych: a) przeterminowane leki (kod 200132) - co najwyżej raz w roku, na zlecenie Zamawiającego - szacunkowa ilość 20 l. b) baterie i akumulatory (kod 200133, 200134) - co najwyżej raz w roku, na zlecenie Zamawiającego szacunkowa ilość 0,2Mg c) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny (kod 200136) - co najmniej raz w roku, na zlecenie Zamawiającego - szacunkowa ilość 1Mg d) meble i odpady wielkogabarytowe (kod 200307) - co najmniej 5 razy w roku na zlecenie Zamawiającego - szacunkowa ilość 300m3 e) odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac i remontów nie wymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru robót lub wykonywania robót "(kod 170101, 170102, 170103, 170107, 170180, 170201, 170380) - co najmniej pięć razy na zlecenie Zamawiającego - szacunkowa ilość ok. 70 m3 f) chemikalia (kod 1605) - co najmniej raz w roku, na zlecenie Zamawiającego - ok. 0,1Mg g) zużyte opony (kod 160103) - co najmniej raz w roku, na zlecenie Zamawiającego - szacunkowa ilość 4 Mg 2.3,5. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia (ilość odebranych odpadów) w stosunku do określonych powyżej ilości o 30 %. 2.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wybraną część lub wszystkie części. 2.5. Wymogi dotyczące gospodarowania odpadami. 2.5.1. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu sądecko-gorlickiego zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy o odpadach. 2.5.2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 2.5.3. W celu zapewnienia warunków wymienionych w pkt. 2.5.1. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu umowę lub umowy zawarte z podmiotem lub z podmiotami prowadzącymi instalacje regionalne lub zastępcze przetwarzające zmieszane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania oraz odpadów zielonych wskazanych dla Regionu sądecko-gorlickiego w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego przy zachowaniu hierarchii postępowania z odpadami i zasadą bliskości wyrażonymi w przepisach ustawy o odpadach, oraz przedłoży Zamawiającemu zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w ustawie o odpadach, w przypadku gdy wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie. W przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy. 2.5.4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zabranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi. 2.6. Wymogi dotyczące posiadanego sprzętu technicznego 2.6.1. Odbioru odpadów segregowanych można dokonywać jednym wyspecjalizowanym pojazdem nie dokonując mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych. 2.6.2. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych, na odpady. 2.6.3. Wykonawca zapewni utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego i sanitarnego pojazdów i urządzeń. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej. 2.7. Wymogi dotyczące realizacji przedmiotu umowy: 2.7.1. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 2.7.1.1. Półroczne sprawozdania o masie poszczególnych rodzajów odpadów (z podaniem kodów odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją), stanowiących pozostałość po przerobie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, kierowaną do składowania wraz z podaniem instalacji do której zostały one przekazane. Sprawozdanie powinno być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. 2.7.2. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o ucpg, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. 2.7.3. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, oraz rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest również do: 2.8.1. Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów. 2.8.2. Przekazywania odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy oraz uzyskania potwierdzenia odbioru odpadów odebranych od Zamawiającego na karcie przekazania odpadów. 2.8.3. Terminowego wywożenia odpadów. 2.8.4. Niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi. 2.8.5. Rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych dokumentów. 2.8.6. Spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 2.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kompleksowej i wyrywkowej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. 2.10. Zamawiający na podstawie art.29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r- Kodeks Pracy ( Dz.U z 2014r poz. 1502 z poż.zm). Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 2.10 udokumentowane zostanie umową o pracę zawartą na czas realizacji zamówienia lub obejmująca okres realizacji zamówienia. 2.11. kod CPV 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów 90511200-4 Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 6.1 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę nazw podwykonawców jeżeli są znane w formularzu ofertowym. 6.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana podwykonawcy podczas realizacji zamówienia, możliwa będzie jedynie za zgodą zamawiającego. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania organizacyjne- nie dotyczy 9. Wymagania dot. rękojmi - zgodnie z umową
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90513000-7,
90514000-3,
90511200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Odpady zmieszane |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT377777.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 382 320.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ODPADY SEGREGOWANE Z GOSPODARSTW DOMOWYCH (PLASTIK, SZKLO, WIELOMATERIALOWE, PAPIER) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34992.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: ODPADY Z GPZOK |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części III, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia. Uzasadnienie prawne : Podstawę prawną unieważnienia ww. postępowania stanowi art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.