eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cisna › dostawy sortów mundurowych oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Cisna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-10

Cisna: dostawy sortów mundurowych oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
Numer ogłoszenia: 66170 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Cisna , Cisna 87A, 38-607 Cisna, woj. podkarpackie, tel. 013 4686301, 668036997, faks 013 4686435.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pgl lp Nadleśnictwo Cisna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sortów mundurowych oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Cisna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia sortów mundurowych określa poniższe zestawienie: Lp Nazwa sortu umundurowania Ilość (szt.) I Mundur wyjściowy leśnika 1 Mundur wyjściowy męski - marynarka 10 - spodnie 9 2 Mundur wyjściowy damski - marynarka 1 - spódnica 1 - spodnie 2 3 Koszula biała męska z długim rękawem 12 4 Koszula biała męska z krótkim rękawem 12 5 Bluzka biała damska z długim rękawem 2 6 Bluzka biała damska z krótkim rękawem 2 7 Krawat 11 8 Płaszcz wiosenno-jesienny damski 1 9 Płaszcz wiosenno-jesienny męski 3 10 Kapelusz damski 1 11 Kapelusz męski 4 12 Kurtka zimowa damska 2 13 Kurtka zimowa męska 7 14 Czapka mundurowa 2 15 Szalik 2 16 Skarpety 55 17 Półbuty wyjściowe 15 II Mundur codzienny leśnika 1 Koszula męska z długim rękawem 7 2 Koszula męska z krótkim rękawem 7 3 Bluzka damska z długim rękawem 4 4 Bluzka damska z krótkim rękawem 4 5 Spodnie męskie 27 6 Spódnica 1 7 Sweter 26 8 Kamizelka 10 9 Bluza z polaru 12 10 Bluza Polartec 11 11 Kurtka do munduru codz. 10 12 Czapka zimowa 6 13 Peleryna 3 14 Półbuty codzienne z membraną 11 III Mundur terenowy leśnika 1 Ubranie letnie: - bluza z wz.panterki 12 - spodnie z wz. panterki 23 2 Ubranie zimowe: - kurtka z wz. panterki 6 - spodnie z wz.panterki 8 3 Czapka letnia z wz panterki 8 4 Czapka zimowa z wz panterki 3 5 Trzewiki terenowe z membraną 23 6 Rękawice damskie 2 7 Rękawice męskie 9 8 Buty Goretex wz. 4520 (niskie) 26 9 Buty Goretex wz. 4521 (średnie) IV Oznaki 1 Stylizowany wizerunek orła 2 Stylizowana gałązka modrzewia 3 Oznaki identyfikacyjne 4 Oznaki służbowe Wielkość przedmiotu zamówienia odzieży ochronnej BHP Lp. Nazwa odzieży Ilość (szt.) 1.Buty gumowe 59 2.Buty gumowo-filcowe 54 3.Kurtka, płaszcz lub ubranie wodochronne 33 4.Ubranie letnie 6 5.Ubranie ciepłochronne 6 6.Ubranie całoroczne 9 7.Kamizelka ciepłochronna 6 8.Czapka letnia 6 9.Czapka zimowa 6 10.Trzewiki 13 11.Koszula flanelowa 6 12.Kalesony 6 13.Rękawice ochronne 14.Hełm ochronny 48.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.50.00 - 18.11.50.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem świadectwa zgodności wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu (dotyczy wszystkich dotychczas wydanych świadectw). W przypadku gdy świadectwo nie jest wystawione na oferenta należy przedstawić ważne (do 6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienie do posługiwania się niniejszym dokumentem. W przypadku braku w/w dokumentów należy przedstawić inne, równoważne dokumenty świadczące o spełnieniu wymogów jakościowych umundurowania, wydanych przez powołane do tego instytucje

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2. informacji banku potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie niższej niż wartość 50% oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www..krosno.lasy.gov.pl/cisna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Cisna 38-607 CISNA 87A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Cisna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.