eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Remont drogi dojazdowej do pól i gospodarstw o numerze geodezyjnym działek nr 458 i 455 we wsi Radochów - odcinek 0,604 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Lądek-Zdrój: Remont drogi dojazdowej do pól i gospodarstw o numerze geodezyjnym działek nr 458 i 455 we wsi Radochów - odcinek 0,604 km.
Numer ogłoszenia: 66086 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, fax 074 8147418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej do pól i gospodarstw o numerze geodezyjnym działek nr 458 i 455 we wsi Radochów - odcinek 0,604 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowany projekt budowlano - wykonawczy, przewiduje remont drogi gminnej w miejscowości Radochów, Gmina Lądek Zdrój, na odcinku 0+000 - 1+114 km. Na całej długości, trasa drogi jest sytuacyjnie dostosowana do przebiegu istniejącej drogi, z maksymalnym wpisaniem jej w teren, bez korekty trasy drogi. Kierunki i załomy trasy są uzależnione od przebiegu obecnej, przewidzianej do remontu drogi. Skrajnia drogi na całym przebudowywanym odcinku drogi wynosi powyżej 4,50 m. Remont nawierzchni drogi uzyska się poprzez: - mechaniczne ścięcie poboczy gruntowych wraz z usunięciem drzew i ziemi zalegającej na poboczach nawierzchni asfaltowej, z nadaniem normowych spadków poprzecznych, - mechaniczne i ręczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej, - uzupełnienie i wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno - asfaltowa o gr. 2,00 cm, z wykonaniem normowych i projektowych spadków porzecznych i podłużnych nawierzchni asfaltowej, - wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej, wykonanej z betonu asfaltowego o gr. 4,00 cm i szerokości stałej 3,50 m, z równoczesnym wykonaniem poboczy tłuczniowych, w kilometrażu 0+000 - 1+114 km, Projekt zakłada również wykonanie: - nowych poboczy tłuczniowych, - nowych rowów melioracyjnych, - nowych przepustów drogowych o konstrukcji żelbetowej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepi- sami ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 24 kwietnia 2008 r. do godz.1000..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (według otrzymanego wzoru) 2. dowód wniesienia wadium 3. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi wraz z aktualnym wypisem/odpisem z rejestru sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpisem aktu założycielskiego spółki lub innym dokumentem właściwym dla oferenta 4. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 22 ustawy) i nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych 5. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych 6. aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek 7. oświadczenie, że sytuacja finansowa Wykonawcy zapewnia pomyślne wykonanie zamówienia 9. oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 10. doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 11. oświadczenie o zapoznaniu się ze wszystkimi materiałami przetargowymi i projektem umowy oraz przyjęciu tych dokumentów bez zastrzeżeń 12. oświadczenie, że w stosunku do oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości 13. wykaz osób uprawnionych do występowania i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta 14. wykaz sprzętu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ladek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy. ul. Rynek 31, 57-540 Lądek Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 57-540 Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, Biuro Obsługi Klienta, pok. nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.