eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie konserwacji 18 zabytkowych przydrożnych kapliczek, lokowanych w pasie dróg wojewódzkich na terenie Małopolski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Kraków: Wykonanie konserwacji 18 zabytkowych przydrożnych kapliczek, lokowanych w pasie dróg wojewódzkich na terenie Małopolski
Numer ogłoszenia: 66077 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji 18 zabytkowych przydrożnych kapliczek, lokowanych w pasie dróg wojewódzkich na terenie Małopolski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót budowlanych oraz wykonanie pełnej konserwacji technicznej i estetycznej 18 zabytkowych przydrożnych kapliczek, lokowanych w pasie dróg wojewódzkich na terenie Małopolski. Prace będą wykonywane w oparciu o sporządzone na zlecenie Departamentu Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego dokumentacje konserwatorskie (programy prac konserwatorskich wraz z zaleceniami) na warunkach zawartych w projekcie umowy. Zamówienie składa się z 18 części: Część 1 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki przydrożnej (metalowy krzyż na kamiennym obelisku) w miejscowości Zakliczyn, powiat tarnowski, lokowanej w pasie chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 975 na odcinku 210 km 0,890. Część 2 obejmuje konserwację kapliczki przydrożnej z 1907 r. (z rzeźbą NMP i inskrypcją Maryo bez grzechu poczęta...) w miejscowości Bieśnik, powiat tarnowski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 975 na odcinku 230 km 0,150. Część 3 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki przydrożnej z 1831 r. (z rzeźbą Chrystusa) w miejscowości Siemiechów, powiat tarnowski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 980 na odcinku 060 km 3,150. Część 4 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki przydrożnej z końca XIX w. (z rzeźbą MB z Dzieciątkiem) w miejscowości Rzepiennik Strzyżewski, powiat tarnowski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 980. Część 5 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki przydrożnej z przełomu XIX i XX w. (w formie kolumny zwieńczonej rzeźbą Chrystusa) w miejscowości Rzepiennik Biskupi, powiat tarnowski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 980, na odcinku 100 km 0,380 przed skrzyżowaniem na Turzę. Część 6 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki przydrożnej z 1911 r. (z rzeźbą NMP) w miejscowości Jawornik, powiat myślenicki, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 955, na odcinku 020km 6,155 w odległości 5,6 m od jezdni. Część 7 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki przydrożnej z 1839 r. (z rzeźba świętego) w miejscowości Rudnik, powiat myślenicki, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 955, na odcinku 020km 0,370 w odległości 5 m od jezdni. Część 8 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki przydrożnej z 1831 r. (z rzeźbą św. Jana Nepomucena) w miejscowości Sułkowice, powiat myślenicki, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 956, na odcinku 040km 0,773 w odległości 1,8 m od chodnika. Część 9 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki z XIX w. (w formie kolumny zwieńczonej latarnią) w miejscowości Stryszawa, powiat suski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 946, na odcinku 040km 0,320 w odległości 1,5 m od jezdni. Część 10 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki z 1873 r. (z rzeźbami: grupą Ukrzyżowania, NMP i świętej) w miejscowości Zawoja, powiat suski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 957, na odcinku 040km 0,910 w odległości 3,5 m od jezdni. Część 11 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki z końca XIX w. (z rzeźbą Chrystusa Dobrego Pasterza) w miejscowości Sucha Beskidzka, powiat suski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 946, na odcinku 050km 1,752 w odległości 1,5 m od jezdni. Część 12 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki z końca XIX w. (z rzeźbą świętego) w miejscowości Sucha Beskidzka, powiat suski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 946, na odcinku 050km 1,175 w odległości 4,8 m od jezdni. Część 13 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki z końca XIX w. (z rzeźbioną grupą Trójcy Świętej) w miejscowości Sucha Beskidzka, powiat suski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 946, na odcinku 050km 2,123 w odległości 2,8 m od jezdni. Część 14 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki z początków XX w. (z rzeźbą NMP) w miejscowości Budzów, powiat suski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 956, na odcinku 090km 2,080 w odległości 2,4 m od jezdni. Część 15 obejmuje konserwację kapliczki z około połowy XIX w. (kamienny cokół) i połowy XX w. (rzeźba Chrystusa z lastryka) w miejscowości Zembrzyce, powiat suski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 956, na odcinku 120 km 1,360 w odległości 4 m od jezdni. Część 16 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki z 1867 r. (z rzeźbą MB z Dzieciątkiem) w miejscowości Zembrzyce, powiat suski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 956, na odcinku 120 km 1,840 w odległości 4 m od jezdni. Część 17 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki z 1819 r. (z rzeźbą MB z Dzieciątkiem) w miejscowości Skawica, powiat suski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 957, na odcinku 020 km 1,450 w odległości 4 m od jezdni. Część 18 obejmuje konserwację kamiennej kapliczki z 1911 r. (z rzeźbą MB z Dzieciątkiem) w miejscowości Skawica, powiat suski, lokowanej w pasie przydrożnym drogi wojewódzkiej nr 957, na odcinku 030 km 1,415 w odległości 6,8 m od jezdni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 300 zł, słownie: (trzysta złotych) na każdą część zamówienia. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają następujące warunki szczegółowe: a) wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się roboty dotyczące wykonania konserwacji zabytkowych obiektów małej architektury, b) wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Wykonawca musi dysponować osobą do wykonywania prac konserwatorskich, spełniającą wymagania określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r z późniejszymi zmianami) lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 15.000 zł na każdą z części zamówienia na którą jest składana oferta. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie zamieszczenie do oferty umowy spółki cywilnej). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do siwz oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie określonym w pkt VI ppkt 1 litera a SIWZ), z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. nr 5 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości określonej w pkt VI ppkt 1 litera d SIWZ, d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg. zał. nr 6, e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie, o którym mowa w literze d) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) dokumenty stwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień (w zakresie określonym w pkt VI ppkt 1 litera b, SIWZ) z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawcy mogą spełniać łącznie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VII ppkt. 1 lit a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego - wg. zał. nr 3 do SIWZ. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2002 r. nr 42, poz. 369 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Województwo Małopolskie 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22, adres do korespondencji 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56, pok nr 552.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Departamentu Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego Krakowie ul. Racławicka 56, pokój nr 552.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.