eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto nad Pilicą › Organizacja przez Agencję Artystyczną Festynu Letniego w Nowym Mieście nad Pilicą, w dniu 6 lipca 2013 roku w Parku Miejskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Nowe Miasto nad Pilicą: Organizacja przez Agencję Artystyczną Festynu Letniego w Nowym Mieście nad Pilicą, w dniu 6 lipca 2013 roku w Parku Miejskim
Numer ogłoszenia: 66062 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto nad Pilicą , pl. O. H. Koźmińskiego 1/2, 26-420 Nowe Miasto nad Pilicą, woj. mazowieckie, tel. 48 6741098 w. 22, faks 48 6741179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja przez Agencję Artystyczną Festynu Letniego w Nowym Mieście nad Pilicą, w dniu 6 lipca 2013 roku w Parku Miejskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie organizacji przez Agencję Artystyczną Festynu Letniego, który odbędzie się w Parku Miejskim w Nowym Mieście nad Pilicą, w dniu 6 lipca 2013 roku. Organizacja Festynu dotyczy realizacji techniki estradowej i obsługę techniczną podczas Festynu Letniego w dniu 6 lipca 2013 r., zgodnie z planowanym programem imprezy, w zakresie: 1.Sceny estradowej, zadaszonej o wymiarach 12m x 10m spełniającej pozostałe kryteria według ridera Patrycji Markowskiej. 2. Zapewnienie barierek/płotków ochronnych odgradzających scenę, wraz z montażem i demontażem. 3. Oświetlenia estradowego, zgodnie z riderem Patrycji Markowskiej. 4. Nagłośnienia estradowego, zgodnie z riderem Patrycji Markowskiej. 5. Zapewnienie noclegów dla całego Zespołu Patrycji Markowskiej (po wcześniejszym ustaleniu z menedżerem Zespołu). 6. Garderoba przy scenie wraz z wyposażeniem, zgodnie z riderem Patrycji Markowskiej. 7. Usługi konferansjera. 8. Wypłata honorarium dla Patrycji Markowskiej i całego zespołu. 9. Uiszczenie opłat wynikających z praw autorskich. 10. Agregat prądotwórczy o mocy umożliwiającej obsługę całego Festynu Letniego wraz z obsługą techniczną. 11. Dokonanie innych opłat takich jak: ubezpiecznie OC imprezy. Otrzymanie rideru Zespołu Patrycji Markowskiej po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z menedżerem, tj.: p.Ania Cieplicka, tel. 697-773-555, e-mail: ania@musicart.pl Przewidywany program imprezy: Godz.17.00-19.00 Występ lokalnych młodych artystów oraz zespołu muzycznego (Gmina organizuje we własnym zakresie) Godz. 19.00-22.00 Występ zespołu muzycznego (Gmina organizuje we własnym zakresie) Godz. 22.00-23.30 Koncert Zespołu Patrycji Markowskiej (czas trwania ok. 90 minut) Termin koncertu został zarezerwowany przez Gminę. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z menedżerem Patrycji Markowskiej lub pracownikiem Gminy: Dorota Gala, tel. 48 6741098 w41. Godz.23.30-2.30 Występ zespołu muzycznego Dobrodziejki (Gmina organizuje we własnym zakresie) Godz. 3.00-Zakończenie Festynu Gotowość sceny z nagłośnieniem i oświetleniem do godz. 14.00 w dniu 6 lipca 2013 r., możliwość rozpoczęcia demontażu techniki estradowej nie wcześniej niż godz. 3.00 w dniu 7 lipca 2013 r. Obsługę artystów w kwestii zapewnienia ochrony i dostępu do toalety zabezpieczy Zamawiający..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę porównywalną z niniejszym zamówieniem.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony załaczony do specyfikacji druk oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasto.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nowym Mieście nad Pilicą, Pl. O.H.Koźmińskiego 1/2, 26-420 Nowe Miasto nad Pilicą, I piętro - Dorota Gala..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nowym Mieście nad Pilicą, Pl. O.H.Koźmińskiego 1/2, 26-420 Nowe Miasto nad Pilicą, sekretariat - pok.nr 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.