eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa farb i materiałów technicznych jednorazowego użytku - nr referencyjny P/08/IW/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Toruń: Dostawa farb i materiałów technicznych jednorazowego użytku - nr referencyjny P/08/IW/14
Numer ogłoszenia: 65868 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620 , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa farb i materiałów technicznych jednorazowego użytku - nr referencyjny P/08/IW/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa farb i materiałów technicznych jednorazowego użytku, z podziałem na 4 zadania częściowe, wyszczególnionych w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane produkty oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. 3. Dostarczane materiały muszą być nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatni kwartał 2013 r.), nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich. 4. Data ważności musi wynosić minimum jeden rok od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego (chyba że opis przedmiotu zamówienia zawarty w formularzu cenowym stanowi inaczej). 5. Wyroby muszą posiadać certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną, posiadać oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.). Wykonawca dołączy do dostaw szczegółową specyfikację dostarczonych wyrobów. 6. Do dostawy produktów, w których jest to wymagane przepisami prawa, Wykonawca dostarczy w wersji papierowej karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego w myśl ustawy z dnia 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach. 7. Na każdym opakowaniu jednostkowym (określonym w formularzu ofertowym) muszą być w sposób trwały umieszczone następujące informacje: nazwa wyrobu, nazwa producenta, (jeśli dotyczy: ilość wyrobu w opakowaniu, data produkcji (miesiąc, rok), data przydatności do użycia). Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym musi być możliwość sprawdzenia nazwy producenta. 8. Dotyczy farb, lakierów, pigmentów, klejów itp.: Dopuszcza się opakowania jednostkowe o innej pojemności niż wskazana przez Zamawiającego w formularzu cenowym pod warunkiem, że: 8.1. oferowana sumaryczna ilość będzie równa lub większa od ilości wskazanej przez Zamawiającego (najbliższy iloczyn ilości i wielkości opakowania), 8.2. różnica pojemności pojemnika nie może przekraczać +/- 20% pojemności określonej przez Zamawiającego. 9. W przypadku zaoferowania innej pojemności zgodnie z powyższymi wytycznymi, w celu zgodnego z ofertą sporządzenia ewentualnej umowy, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić w sposób czytelny zmiany w formularzu cenowym (poprzez skreślenie i naniesienie oferowanych parametrów - ilości i pojemności). 10. Materiały dostarczone będą do magazynów 12 WOG: w Toruniu ul. Okólna 37, ul. Sobieskiego 36 oraz w Inowrocławiu ul. Jacewska 73. Materiały wyszczególnione w częściach nr 1 i nr 2 dostarczone będą jednorazowo w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Materiały wyszczególnione w częściach nr 3 i nr 4 dostarczane będą przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pośrednictwem faksu lub e-maila. Dostawa do Zamawiającego nastąpi w ciągu 4 dni od złożenia zamówienia. Zamawiający przewiduje nie więcej niż 10 dostaw w okresie obowiązywania umowy. 11. Wykonawca dostarczy materiały na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczanych towarów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę materiałów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu). 12. Odbiór ilościowy i jakościowy przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego sprawdzi zgodność materiałów z umową (złożonym zamówieniem). Przedmiot zamówienia będzie uznany za dostarczony, jeżeli Wykonawca skutecznie przekaże go odbiorcy tj. na podstawie protokołu przyjęcia - przekazania podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. W przypadku korzystania z usług firm kurierskich podczas realizacji umowy, protokoły przyjęcia - przekazania podpisuje komisja Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całej partii towaru w sytuacji, gdy wśród pięciu sprawdzonych produktów jeden okaże się wadliwy. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć towar wolny od wad, w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 14.81.00.00-2, 24.95.00.00-8, 44.31.00.00-6, 44.50.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane materiały spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym odpowiednio: nazwę (producenta), typ, parametry (oraz kod - o ile występuje) oferowanego wyrobu. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty dokumentów producenta, kart katalogowych i innej dokumentacji potwierdzającej spełnianie wymagań (dokumenty w języku polskim lub przetłumaczone, potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie: 1. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy (jeśli Wykonawca wskaże podwykonawcę), pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy, 2. zmiany oferowanych materiałów na materiały o parametrach lepszych niż oferowane (przy zachowaniu dotychczasowej ceny), jeżeli w trakcie realizacji umowy oferowane materiały zostały wycofane z rynku lub zastąpione nowszą technologią.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 4620 87-100 Toruń ul. Okólna 37, Sekcja Zamówień Publicznych bud. nr 97 pok. nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 4620 87-100 Toruń ul. Okólna 37, Kancelaria Jawna w bud. nr 97 pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów technicznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 126 pozycji asortymentowych - zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2, 39.22.42.10-3, 24.90.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa farb, lakierów i rozpuszczalników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 53 pozycje asortymentowe - zgodnie z załacznikiem do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa farb, lakierów i rozpuszczalników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 47 pozycji asortymentowych - zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów technicznych i budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 84 pozycje asortymentowe - zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5, 44.80.00.00-8, 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.