eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Przebudowa budynku koszarowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w Prudniku przy ul. W³oskiej nr 18



Og³oszenie z dnia 2008-04-02

Prudnik: Przebudowa budynku koszarowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w Prudniku przy ul. W³oskiej nr 18
Numer og³oszenia: 65781 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Budynków Komunalnych, ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363884, fax 077 4363884.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zbkprudnik.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa budynku koszarowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w Prudniku przy ul. W³oskiej nr 18.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa by³ego budynku koszarowego na budynek wielorodzinny. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Inwentaryzacja obiektu 2) Projekt budowlany i wykonawczy, 3) Przedmiar robót, 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zamówienie nale¿y wykonaæ zgodnie ze sztuk± budowlan± i obowi±zuj±cymi przepisami. Odbiory dokonywane bêd± zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowi±zuj±cymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót okre¶lonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - K³adzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 45 000,00 z³..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u: 1. Posiadaj± do¶wiadczenie z ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy z tego okresu wyra¿aj±ce siê tym, ¿e jako g³ówny wykonawca budowlany wykonali co najmniej jedno przedsiêwziêcie budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia i warto¶ci± co najmniej 2 000 000,00 PLN. Za przedsiêwziêcie budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia zamawiaj±cy bêdzie uznawa³ wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie, rozbudowie, przebudowie b±d¼ nadbudowie budynku. Do¶wiadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie bêd± brane pod uwagê przy okre¶laniu czy wykonawca spe³nia warunki udzia³u. 2. Posiadaj± potencja³ finansowy do wykonania zamówienia tj. ¶rodki finansowe w³asne lub zdolno¶æ kredytow±, lub ³±cznie ¶rodki finansowe i zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 1 200 000,00 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ka¿dy z wykonawców musi wykazaæ ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania. Warunek posiadania wymaganego do¶wiadczenia i potencja³u ekonomicznego musz± spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy (wielko¶ci stanowi±ce o spe³nieniu warunku bêd± zsumowane). Do¶wiadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie bêd± brane pod uwagê przy okre¶laniu czy wykonawca spe³nia warunki udzia³u. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie z³o¿onych wraz z ofert± o¶wiadczeñ i dokumentów wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: 1. O¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 bêd±cym za³±cznikiem do SIWZ, 2. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu nr 3 stanowi±cym za³±cznik do siwz. 3. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4. aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 5. aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 6. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenia w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 7. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych), 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (Formularz nr 4 ), 9 informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Informacja winna byæ wystawiona wed³ug wzoru okre¶lonego w formularzu nr 5. W informacji ma byæ jednoznacznie, bez jakichkolwiek warunków i zastrze¿eñ potwierdzona wysoko¶æ ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytowa wykonawcy. Zamawiaj±cy nie bêdzie uznawa³ za prawid³owe informacje banku, w których podano saldo ¶rodków obrotowych. 10. Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie: - Podmioty zobowi±zane s± do z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. - wymagane o¶wiadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1,3,4, 5, 6, 7 powinny byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. 11. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawcy tacy zamiast dokumentów okre¶lonych w punktach 3,4,5,7 niniejszego dzia³u sk³adaj± dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) ¿e nie otwarto ich likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument nie mo¿e byæ wystawiony wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) nie zalegaj± oni z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne, zdrowotne albo ¿e uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokument nie mo¿e byæ wystawiony wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. c) nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania siê o zamówienie. Dokument nie mo¿e byæ wystawiony wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) Je¶li w kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentami zawieraj±cymi o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym lub organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) ppkt. 3, 4, 5, 6,7 s± sk³adane w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em (na ka¿dej stronie dokumentu) przez wykonawcê. Po¶wiadczenie powinno zawieraæ adnotacjê -po¶wiadczam za zgodno¶æ z orygina³em-oraz czytelny podpis lub imienn± piecz±tkê i podpis. Ponadto wykonawcy dostarcz± nastêpuj±ce dokumenty: 1) Kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± uproszczon±. 2) Harmonogram rzeczowo-finansowy - Formularz Nr 6, 3) potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbkprudnik.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zarz±d Budynków Komunalnych ul. Piastowska 42 48-200 Prudnik.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarz±d Budynków Komunalnych ul. Piastowska 42 48-200 Prudnik sekretariat, pok. nr 14.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.