eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/29/2014 na dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, faxów oraz akcesoriów komputerowych dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Łódź:
ZP/29/2014 na dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, faxów oraz akcesoriów komputerowych dla Instytutu CZMP

Numer ogłoszenia: 65778 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/29/2014 na dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, faxów oraz akcesoriów komputerowych dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/29/2014 na dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, faxów oraz akcesoriów komputerowych dla Instytutu CZMP
Pakiet 1 - Tonery do urządzeń firmy HP - 777 szt
Pakiet 2 - Tusze do drukarek firmy HP - 263 szt
Pakiet 3 - Tonery do urządzeń firmy Canon - 91 szt
Pakiet 4 - Tusze do urządzeń firmy Canon - 55 szt
Pakiet 5 - Toner do drukarki firmy Kyocera - 4 szt
Pakiet 6 - Tonery do urządzeń firmy Sharp - 29 szt
Pakiet 7 - Tonery do urządzeń firmy Konica - 48 szt
Pakiet 8 - Tonery i folie do faksów firmy Panasonic - 63 szt
Pakiet 9 - Folia do faksu firmy Philips - 12 szt
Pakiet 10 - Tonery do drukarek firmy Epson - 12 szt
Pakiet 11 - Tonery do drukarek firmy Lexmark - 5 szt
Pakiet 12 - Tonery do urządzeń firmy Samsung - 64 szt
Pakiet 13 - Tonery do urządzeń firmy Xerox - 28 szt
Pakiet 14 - Tonery do urządzeń firmy OKI - 22 szt
Pakiet 15 - Tonery do urządzeń firmy Brother - 28 szt
Pakiet 16 - Tusze do drukarki firmy Brother - 56 szt
Pakiet 17 - Tonery do urządzeń firmy Ricoh - 4 szt
Pakiet 18 - Toner do kserokopiarki Olivetti - 6 szt
Pakiet 19 - Taśmy do drukarek - 258 szt
Pakiet 20 - Farba do powielacza Riso EZ 200 - 80 litrów
Pakiet 21 - Tonery do drukarki Dell - 10 szt
Pakiet 22 - Klawiatury do PC - 40 szt
Pakiet 23 - Myszki komputerowe przewodowe - 40
Pakiet 24 - Myszki komputerowe bezprzewodowe - 10 szt
Pakiet 25 - Dyskietki - 4 op
Pakiet 26 - Płyty CD-R - 26000 szt
Pakiet 27 - Płyty CD-RW - 150 szt
Pakiet 28 - Płyty DVD plus, minus R - 8500 szt
Pakiet 29 -Płyty DVD+R do nadruku - 9000 szt
Tonery oryginalne do urządzeń na gwarancji i urządzeń w dzierżawie - Zamawiający dla poniższych urządzeń wymaga wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych producenta urządzenia z uwagi na zalecenia producenta oraz zobowiązania dot. dzierżawy sprzętu:
Pakiet 30 - Tonery do urządzeń firmy HP - 148 szt
Pakiet 31 - Tusze do drukarek firmy HP - 10 szt
Pakiet 32 - Tonery do urządzeń firmy Canon - 16 szt
Pakiet 33 - Tonery do urządzeń firmy Sharp - 35 szt
Pakiet 34 - Tonery do urządzeń firmy Konica - 18 szt
Pakiet 35 - Tonery i folie do urządzeń firmy Panasonic - 18 szt
Pakiet 36 - Tonery do drukarek firmy Lexmark - 10 szt
Pakiet 37 - Tonery do urządzeń firmy OKI - 14 szt
Pakiet 38 - Tonery do urządzeń firmy Brother - 17 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 38.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. Wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 12.976,00 PLN, słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt sześć PLN 00/100. Wadium z podziałem na pakiety kształtuje się następująco:
Pakiet nr 1 - 3.830,00: Trzy tysiące osiemset trzydzieści PLN 00/100
Pakiet nr 2 - 800,00: Osiemset PLN 00/100
Pakiet nr 3 - 280,00: Dwieście osiemdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 4 - 70,00: Siedemdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 5 - 10,00: Dziesięć PLN 00/100
Pakiet nr 6 - 180,00: Sto osiemdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 7 - 450,00: Czterysta pięćdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 8 - 170,00: Sto siedemdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 9 - 20,00: Dwadzieścia PLN 00/100
Pakiet nr 10 - 40,00: Czterdzieści PLN 00/100
Pakiet nr 11 - 50,00: Pięćdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 12 - 370,00: Trzysta siedemdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 13 - 290,00: Dwieście dziewięćdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 14 - 210,00: Dwieście dziesięć PLN 00/100
Pakiet nr 15 - 210,00: Dwieście dziesięć PLN 00/100
Pakiet nr 16 - 100,00: Sto PLN 00/100
Pakiet nr 17 - 20,00: Dwadzieścia PLN 00/100
Pakiet nr 18 - 40,00: Czterdzieści PLN 00/100
Pakiet nr 19 - 570,00: Pięćset siedemdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 20 - 360,00: Trzysta sześćdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 21- 100,00: Sto PLN 00/100
Pakiet nr 22 - 30,00: Trzydzieści PLN 00/100
Pakiet nr 23 - 30,00: Trzydzieści PLN 00/100
Pakiet nr 24 - 9,00: Dziewięć PLN 00/100
Pakiet nr 25 - 1,00: Jeden PLN 00,100
Pakiet nr 26 - 620,00: Sześćset dwadzieścia PLN 00/100
Pakiet nr 27 - 6,00: Sześć PLN 00/100
Pakiet nr 28 - 250,00: Dwieście pięćdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 29 - 400,00: Czterysta PLN 00/100
Pakiet nr 30 - 2.450,00: Dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 31 - 30,00: Trzydzieści PLN 00/100
Pakiet nr 32 - 90,00: Dziewięćdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 33 - 250,00: Dwieście pięćdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 34 - 200,00: Dwieście PLN 00/100
Pakiet nr 35 - 70,00: Siedemdziesiąt PLN 00/100
Pakiet nr 36 - 140,00: Sto czterdzieści PLN 00/100
Pakiet nr 37 - 120,00: Sto dwadzieścia PLN 00/100
Pakiet nr 38 - 110,00: Sto dziesięć PLN 00/100

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    1.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanego asortymentu, potwierdzająca spełnianie wymagań Zamawiającego oraz skrócona instrukcja obsługi w języku polskim.
    2.Oświadczenia opisujące specyfikę wyrobu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące produktów równoważnych (dotyczy Pakietów 1-18).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości asortymentu w okresie trwania umowy;
2.w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danej pozycji (wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innej pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty netto umowy.
3.zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów;
4.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
7.zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki,93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.