Ogłoszenie z dnia 2005-12-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: wykonanie prac pielęgnacyjnych w drzewostanie na terenie i w otoczeniu projektowanego leśnego Parku Przygody na Wyspie Opatowickiej we Wrocławiu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej, do kontaktów: Anna Mularczyk, Małgorzata Chybalska, Jarosław Antos, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 63A, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 328 66 11 - 12, e-mail: zzm@poczta.fm. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac pielęgnacyjnych w drzewostanie na terenie i w otoczeniu projektowanego leśnego Parku Przygody na Wyspie Opatowickiej we Wrocławiu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących prac: 1)usuwanie martwych drzew i posuszu, 2)usuwanie zakrzaczenia, 3)zakładanie wiązań elastycznych w koronie drzew, 4)wykonanie prac porządkowych i wywóz zanieczyszczeń, 5)koszenie gruntów przyległych do rzeki i wywóz biomasy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 14.02.2006; data zakończenia: 15.06.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000 PLN (słownie:dziesięć tysięcy złotych). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy pzp. 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp. 3.Spełnia warunki określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego. 3.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Aktualna informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową Wykonawcy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3.Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 57/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.02.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: 1.Gotówka lub wysyłka za zaliczeniem pocztowym. 2.Warunkiem otrzymania SIWZ jest pisemna prośba. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.02.2006 godzina 09:55. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.02.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.12.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz na terenach zieleni - etap I".
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
- "Aranżacja rabat krzewami, drzewami i bylinami"
- REMONT DROGI PROCESYJNEJ I KONSERWACJA DRZEWOSTANU WOKÓŁ KOŚCIOŁA PW. ŚW. KATARZYNY W OLEŚNIE
- Pielęgnacja, wycinka drzew oraz przerośniętych krzewów, samosiejek, małych drzewek rosnących na terenach zarządzanych przez ZGM w Bielsku-Białej w okresie do 31.12.2024r. w podziale na 2 części.
- Prace leczniczo-pielęgnacyjne drzew w alei zabytkowej klonowo-jesionowej wzdłuż drogi od Głuchowa do Prus
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.