eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zamówienia pn.Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych Brzezno Stare - Biały Bród, Koninek - Łekno i w miejscowości Józefowo oraz przebudowa drogi w Toniszewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Wągrowiec: ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zamówienia pn.: Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych Brzezno Stare - Biały Bród, Koninek - Łekno i w miejscowości Józefowo oraz przebudowa drogi w Toniszewie
Numer ogłoszenia: 65485 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2680800, fax 067 2680803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zamówienia pn.: Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych Brzezno Stare - Biały Bród, Koninek - Łekno i w miejscowości Józefowo oraz przebudowa drogi w Toniszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Brzezno Stare - Biały Bród na odcinku od km 0+000 do km 2+660, 2. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Koninek - Łekno na odcinku od km 0+000 do km 1+100 3. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Józefowo na odcinku od km 0+000 do km 0+980, 4. Przebudowa drogi w Toniszewie na odcinku od km 0+000 do km 2+438. 2. Zakres robót przewidziany dla każdego zadania: czyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej nie ulepszonej, skropienie podbudowy asfaltem, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej mieszanką mineralno-asfaltową z mechanicznym rozścieleniem i zagęszczeniem, warstwa średniej grubości 3 cm, warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 3 cm po zagęszczeniu, roboty ziemne (ukop ziemi) w gruncie I-II kat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 14 500,00 zł. Termin wniesienia wadium - do 14.04.2008r. godz. 9:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych dokumentów poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1.1. Dowód wniesienia wadium. 1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 1.3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Wykaz osób - kadry kierownictwa budowy , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy oraz wpis do rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (o ile jest wymagany). 1. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i ustaloną wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 1.7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Dodatkowo: Kosztorys ofertowy (uproszczony lub szczegółowy) z podaniem cen jednostkowych wykonania robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wagrowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wagrowiec, pokój 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.