eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni w latach 2008 - 2010 na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące dzielniceZad.1/ Chorzów Centrum, Chorzów Batory Zad.2/ Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II..

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Chorzów: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni w latach 2008 - 2010 na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące dzielnice: Zad.1/ Chorzów Centrum, Chorzów Batory Zad.2/ Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II..
Numer ogłoszenia: 65306 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Katowicka 105, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. (032) 2411270, 2411-279, fax 032 2414060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni w latach 2008 - 2010 na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące dzielnice: Zad.1/ Chorzów Centrum, Chorzów Batory Zad.2/ Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni w latach 2008 - 2010 na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące dzielnice: Zad.1/ Chorzów Centrum, Chorzów Batory; Zad.2/ Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II Przewidziany zakres robót - w/ g założeń do kalkulacji jednostkowych ujętych w załączniku Nr 5 Maksymalna wartość nominalna dla Zad. 1 wynosi 5 000 000,00 zł brutto. Maksymalna wartość nominalna dla Zad. 2 wynosi 2 000 000,00 zł brutto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Dla Zad. 1 wadium 75 000.00zł, dla Zad.2 wadium 30 000.00 zl Wadium może być wniesione: 1. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Katowicka 105 Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.w gwarancjach bankowych 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych 5.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Uwaga: wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Dziale Księgowości tut. Zarządu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 3.Złożą ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp-Wykonawcy występujący wspólnie , winni ustanowić (pisemnie) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,-każdy z podmiotów składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszelkie dokumenty, o których mowa w SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia załączniki Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 4A, do oferty mogą być złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,-oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy może złożyć pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków,- oświadczenie o spełnianiu warunku wskazanego w art. 22 ust.1pkt. 4 ustawy składa każdy z podmiotów składających ofertę wspólną (łączną), -wniesione wadium w formie niepieniężnej musi wyraźnie wskazywać na wszystkie podmioty składające ofertę wspólną,-wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant pozostałych.5.Szczegółowe warunki udziału w niniejszym postępowaniu: 5.1Warunki dotyczące potencjału technicznego i zawodowego: - Wykonawca powinien dysponować co najmniej następującym sprzętem: samochód dostawczy - szt.2;samochód samowyładowczy - szt. 3;piła spalinowa do cięcia nawierzchni - szt.2;walec statyczny samojezdny powyżej 8 t - szt. 2; walec statyczny samojezdny ogumiony powyżej 8 t - szt. 1;walec wibracyjny o ciężarze własnym do 4 t - szt.1; frezarka drogowa o szerokości roboczej (frezowania) 0,5 m - szt.1;frezarka drogowa o szerokości roboczej (frezowania) 1,0 m - szt.1;frezarka drogowa o szerokości roboczej (frezowania) 2,0 m - szt.1; rozkładarka mas bitumicznych - szt.1;skrapiarka do bitumu przewoźna lub samojezdna z mechaniczną pompą - szt. 1;remonter drogowy - kpl 1;sprężarka powietrzna przewoźna - szt.1;młot wyburzeniowy spalinowy lub elektryczny - szt.1;wibrator powierzchniowy ( zagęszczarka) o ciężarze własnym do 225 kg - szt. 1;wibrator powierzchniowy ( zagęszczarka) o ciężarze własnym powyżej 300 kg -szt.; oraz kompletem oznakowania drogowego:U-3c - 2 szt.;U-3d - 2 szt.;U-20a - 2 szt.;U-21a - 30 szt.;U-21b - 30 szt.;U-26 a,b wraz z przyczepą; A-12b - 2 szt.; A-12c - 2 szt.;A-14 - 2 szt.;B-33 (40 km/h) - 2 szt.;B-33 (30 km/h) - 2 szt.; B-42 - 2 szt.;C-9 - 1 szt.;C-10 - 1 szt.;C-11 - 1 szt. -Wykonawca musi dysponować następującymi osobami:kierownik budowy - 1 osoba - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; brygadzista - 2 osoby - wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie o profilu drogowym lub budowlanym, oraz doświadczenie zawodowe - minimum 2 letnie w zakresie robót drogowych bitumicznych;pracownicy fizyczni - 4 osoby - wymagane doświadczenie zawodowe - minimum 2 letnie w zakresie robót drogowych bitumicznych; pracownicy fizyczni - 2 osoby -- wymagane doświadczenie zawodowe - minimum 2 letnie w zakresie robót drogowych bitumicznych oraz posiadające aktualne uprawnienia do kierowania ruchem drogowym. Dla wymaganych osób należy załączyć życiorys zawodowy przygotowany wg wzoru - Załącznik Nr 4A. Życiorysy powinny być własnoręcznie podpisane przez poszczególne osoby. Kwalifikacje oraz doświadczenie każdej z osób określone w życiorysie muszą jasno odpowiadać profilowi określonemu w zakresie zadań Wykonawcy. Ponadto życiorys winien zawierać miejscowość i datę sporządzenia oraz podpis/parafkę osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy. -Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością niżej wymagane ilości zrealizowanych robót budowlanych: co najmniej dwie roboty budowlane potwierdzone dokumentami, o łącznej rocznej wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł każda, w ramach których wykonano naprawy bieżące nawierzchni jezdni lub co najmniej dwie roboty budowlane potwierdzone dokumentami, o łącznej rocznej wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł każda, w ramach których wykonano zadania remontowe a także inwestycyjne w zakresie nawierzchni drogowych z betonu asfaltowego, lub co najmniej jednej roboty budowlanej potwierdzonej dokumentami, o łącznej rocznej wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł, w ramach której wykonano naprawy bieżące nawierzchni jezdni i jednej roboty budowlanej potwierdzonej dokumentami o łącznej rocznej wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł , w ramach której wykonano zadania remontowe a także inwestycyjne w zakresie nawierzchni drogowych z betonu asfaltowego. 5.2.Warunki ekonomiczne i finansowe:- Wykonawca winien dysponować własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 zł;- Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 zł 5.3 Warunek dodatkowy:-Wykonawca zobowiązuje się udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, materiały służące realizacji zamówienia. Stosowny zapis należy dokonać w załączniku Nr 1 - Formularz Ofertowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu:ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 i 7 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia: Oświadczenie, że:- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oświadczenie, że: -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Oświadczenie, że: -zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty. Oświadczenie, że: -uważa się za związanego z ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert i że w razie wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i2 ustawy -Prawo zamówień publicznych. 2.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1; 2.2; - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; B. Dokumenty, o których mowa w pkt.1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wyżej wymienionych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 2). 3.2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ( załącznik Nr 3 ) 3.3 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załącznik Nr 4 ) - kierownictwo i personel. 4.Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.1Aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.2 Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto do oferty należy załączyć: wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1) ,szczegółowe kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie założeń do kalkulacji jednostkowych załączonych do specyfikacji zgodnie z załącznikiem Nr 5 wraz ze zbiorczym zestawieniem materiału i sprzętu, dokument wpłaty wadium (kopie przelewu na rachunek bankowy, gwarancji itp.),w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzuim.chorzow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 105 - odpłatnie w cenie 20.00 zł wpłacając bezpośrednio w kasie Zamawiającego lub przelewem na konto Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 08:45, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 105 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.05.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1 Chorzów Centrum, Chorzów Batory..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni w latach 2008 - 2010 na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące dzielnicę: Zad.1/ Chorzów Centrum, Chorzów Batory Przewidziany zakres robót - w/ g założeń do kalkulacji jednostkowych ujętych w załączniku Nr 5 .Maksymalna wartość nominalna dla Zad. 1 wynosi 5 000 000,00 zł brutto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad.2 Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni w latach 2008 - 2010 na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące dzielnicę: Zad.2/ Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II Przewidziany zakres robót - w/ g założeń do kalkulacji jednostkowych ujętych w załączniku Nr 5 .Maksymalna wartość nominalna dla Zad. 2 wynosi 2 000 000,00 zł brutto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.