Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-01
Lanckorona: Usuwanie skutków powodzi - przebudowa drogi gminnej nr K 470141 Izdebnik - Podchybie (Leszcze) o długości 600 mb. w miejscowości Izdebnik
Numer ogłoszenia: 65268 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lanckorona, ul. Krakowska 473, 34-143 Lanckorona, woj. małopolskie, tel. 033 8763595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lanckorona.pl/BIP
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powodzi - przebudowa drogi gminnej nr K 470141 Izdebnik - Podchybie (Leszcze) o długości 600 mb. w miejscowości Izdebnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Usuwanie skutków powodzi - przebudowa drogi gminnej nr K 470141 Izdebnik - Podchybie (Leszcze) o długości 600 mb. w miejscowości Izdebnik. Przebudowa drogi polegała będzie na wykonaniu następujących robót: - oczyszczenie rowów odwadniających, - umocnienie dna rowów odwadniających prefabrykowanymi elementami ściekowymi, - wykonanie warstwy wiążąco profilowej, - wykonanie nawierzchni bitumicznej. - uzupełnienie poboczy. Szczegółowo roboty określone są w załączonym przedmiarze robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający zgodnie z art 45 ust. 2 odstąpił od wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1/. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców: 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości ofert, brane będą pod uwagę oferty zawierające: a/. komplet ważnych oświadczeń lub dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. 2.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo Zamówień Publicznych: pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano: a/. nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS. 2.3 W zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, pod uwagę będą brane oferty, do których załączono: a/. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie b/. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c/. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: - budowlane w zakresie: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. 2.4. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: pod uwagę brane będą oferty: a/. posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.5. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzeniu spełnienia warunków wymaganych od wykonawców pkt. 2.3 a, b, c sprawdzane będą łącznie / pod uwagę brany będzie łączny potencjał wykonawców składających ofertę wspólną/, natomiast punkty 2.1a, 2.2a, 2.4a, indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną. Każdy z wykonawców obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów lub oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1/. wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do specyfikacji, 2/. oświadczenie , że oferent spełnia warunki podane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do specyfikacji. 3/. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4/. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć: Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5/. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6/. Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie robót drogowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. - załącznik nr 4 do specyfikacji. 7/. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 do specyfikacji. 8/. Uprawnienia budowlane: w zakresie: kierownika budowy: - w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawca winien dysponować przynajmniej po jednej osobie z w/w branży. 9/. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10/. Wykaz ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego powierzonej części zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. 11/. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lanckorona.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lanckorona ul. Krakowska 473 34-143 Lanckorona pokój 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Lankorona ul. Krakowska 473 34-143 Lanckorona pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na części
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Remont dróg maj 2024-Fundusze sołeckie
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- Modernizacja odcinka drogi gruntowej ul. Prosta - budżet obywatelski Miasta Będzina
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.