Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 65245 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Łódź: Usługa druku ulotek wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi - zamówienie uzupełniające
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
27579000000, ul.
ul. Wojska Polskiego
121,
91726
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 2547408, centrala 2547598, faks
422 547 418, e-mail
zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia puliczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku ulotek wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi - zamówienie uzupełniające
Numer referencyjny KBZ.261.11.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi druku ulotek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi według poniższego opisu oraz ich dostawie do siedziby Zamawiającego.
Ulotka składana
- format A4 składany w tzw. "zetkę" do formatu 100x210 mm
- druk cyfrowy, kolorowy 4+4
- papier satynowy, powlekany,
- gramatura 100g/m2
- ilość 450 szt.
Dostarczane ulotki mają być złożone
1.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostawy wykonanych druków do siedziby Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi ul. Wojska Polskiego 121 Łódź.
2.Koszty wydruków i ich dostawa oraz wszelkie inne koszty związane z wymienionymi czynnościami ponosi Wykonawca.
3.Do czasu wykonania druku wliczony jest czas wykonania druków a także czas potrzebny dla doręczenia wykonanych zamówień Zamawiającemu w jego siedzibie.
II.5) Główny kod CPV): 79823000-9,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zamierza udzielić dotychczasowemu Wykonawcy zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego w postępowaniu nr 27-2016. Ogłoszenie o zamówieniu podstawowym zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.09.2016r., nr 316028-2016. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu przewidziano możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W przedmiotowym postępowaniu spełniono wszystkie przesłanki dla zastosowania zamówienia z wolnej ręki w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Zamówienie uzupełniające udzielone zostanie w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 2. Zamówienie uzupełniające udzielone zostanie dotychczasowemu wykonawcy, tj. Panu Radosławowi Kornelukowi, prowadzącemu działalność gospodarczą pod firmą RAVIC Radosław Koneluk, 94-243 Łódź, ul. Zadraż 12. 3. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, gdyż zarówno zamówienie podstawowe, jak i zamówienie uzupełniające obejmować będzie druk ulotek na potrzeby ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi. 4. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. 5. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Wobec wypełnienia wszystkich przesłanek z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przedmiotowe zamówienie jest uzasadnione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
RAVIC Radosław Korneluk,
biuro@ravic.pl,
Zadraż 12,
94-243,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont związany z wydzieleniem pracowni komputerowej z sal C118, C119 i C120 w budynku Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Banacha 22 w Łodzi
- sukcesywne dostawy środków czystości
- "Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w podziale na 2 Zadania"
- Usługa badawcza "Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie pracy - szanse, wymagania, wyzwania dla pracowników i pracodawców. Przegląd branż w województwie łódzkim."
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących we władaniu Zarządu Lokali Miejskich - 3 części
- 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.