eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › Dostawa materiałów do remontu drógemulsji kationowej, grysu bazaltowego (płukanego), mieszanki kamiennej i tłucznia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-27

Pińczów: Dostawa materiałów do remontu dróg: emulsji kationowej, grysu bazaltowego (płukanego), mieszanki kamiennej i tłucznia
Numer ogłoszenia: 65237 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie , ul. Przemysłowa 3, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3576129, faks 0-41 3576129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pinczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do remontu dróg: emulsji kationowej, grysu bazaltowego (płukanego), mieszanki kamiennej i tłucznia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 1 zamówienia: Dostawa do 16 Mg emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-65 (C65B4 RC) Dostawy sukcesywne (w okresie od podpisania umowy do 30.09.2014 r.) w miarę potrzeb Zamawiającego, wynoszące jednorazowo max. 8 Mg, transportem Wykonawcy do siedziby PZD ul. Przemysłowa 3C. Dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem. Emulsja kationowa, szybkorozpadowa klasy K1-65 (C65B4 RC) z przeznaczeniem do wykonywania powierzchniowych utrwaleń nawierzchni według warunków technicznych IBDiM EmA-98; powinna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną instytucję. Cz. 2 zamówienia: Dostawa do 160 Mg grysów bazaltowych - płukanych o frakcji 2-5 (30 Mg) i płukanych o frakcji 5-8 (130 Mg) Dostawy sukcesywne (w okresie od podpisania umowy do 30.09.2014 r.) w miarę potrzeb Zamawiającego, transportem Wykonawcy do siedziby PZD ul. Przemysłowa 3C. Dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem. Grysy bazaltowe (płukane) do remontów cząstkowych metodą powierzchniowego utrwalenia, przy pomocy remontera, Cz. 3 zamówienia: Dostawa do 460 Mg mieszanki kamiennej frakcja 0-31,5 (200 Mg); frakcja 0-63,0 (200 Mg) i tłucznia 63.0 - 120,0 (60 Mg) Dostawy sukcesywne (w okresie od podpisania umowy do 31.10.2014 r.) w miarę potrzeb Zamawiającego, transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 5-dniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą dokonywane na drogi powiatu pińczowskiego. Do każdej partii dostawy, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć świadectwo jakości. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy w części dotyczącej ilości zamawianych materiałów w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do posiadanych środków, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 u t. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do 20% zamówienia podstawowego dla każdej z części zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 14.21.23.30-2, 14.21.23.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2a,2b,2c SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2a,2b,2c SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2a,2b,2c SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2a,2b,2c SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2a,2b,2c SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) Zakres prac powierzonych podwykonawcom 4)Pełnomocnictwo do podpisani oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień podpisanej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: - w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, - zmian teleadresowych stron umowy określonych w umowie, - zmian oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, - w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych np. długotrwałych i intensywnych opadów deszczu, podstopień, powodzi, powodujących utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy, - zmian osób realizujących przedmiot umowy po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pinczow.pl/bip/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie ul. Przemysłowa 3C; 28 400 Pińczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie ul. Przemysłowa 3C; 28-400 Pińczów, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa do 16 Mg emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-65 (C65B4 RC).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne (w okresie od podpisania umowy do 30.09.2014 r.) w miarę potrzeb Zamawiającego, wynoszące jednorazowo max. 8 Mg, transportem Wykonawcy do siedziby PZD ul. Przemysłowa 3C. Dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem. Emulsja kationowa, szybkorozpadowa klasy K1-65 (C65B4 RC) z przeznaczeniem do wykonywania powierzchniowych utrwaleń nawierzchni według warunków technicznych IBDiM EmA-98; powinna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną instytucję..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa do 160 Mg grysów bazaltowych - płukanych o frakcji 2-5 (30 Mg) i płukanych o frakcji 5-8 (130 Mg).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne (w okresie od podpisania umowy do 30.09.2014 r.) w miarę potrzeb Zamawiającego, transportem Wykonawcy do siedziby PZD ul. Przemysłowa 3C. Dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem. Grysy bazaltowe (płukane) do remontów cząstkowych metodą powierzchniowego utrwalenia, przy pomocy remontera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa do 460 Mg mieszanki kamiennej frakcja 0-31,5 (200 Mg); frakcja 0-63,0 (200 Mg) i tłucznia 63.0 - 120,0 (60 Mg).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne (w okresie od podpisania umowy do 31.10.2014 r.) w miarę potrzeb Zamawiającego, transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 5-dniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą dokonywane na drogi powiatu pińczowskiego. Do każdej partii dostawy, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć świadectwo jakości. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy w części dotyczącej ilości zamawianych materiałów w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do posiadanych środków, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.