eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-07

Tarnobrzeg: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 65189 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41719 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8123208, faks 15 8123209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho 98311000-6 Usługi odbierania prania 98315000-4 Usługi prasowania 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3. Świadczenie usług pralniczych obejmuje: pranie bielizny szpitalnej, mopów, materacy, pokrowców na materace, materacy z pianki lateksowej, koców, poduszek, oraz firan, i innych oraz dezynfekcja chemiczno - termiczna, maglowanie, drobne naprawy: zszywanie, cerowanie, przyszywanie guzików, troczków, wszywanie uszkodzonych zamków, prasowanie i czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem. Czyszczenie chemiczne obejmuje w szczególności następujący asortyment: rolety plastikowe, płócienne, peleryny pielęgniarskie, zasłony welurowe i aksamitne. 4. Zasady świadczenia przedmiotowej usługi. 1) Odbiór i transport brudnej bielizny szpitalnej. a) Odbiór brudnej bielizny odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 - 10.00. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenie w.w usługi w niedziele lub inne dni wolne od pracy będą uzgadniane telefonicznie; b) Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym asortyment, ilość oddanego prania oraz określającym jego wagę ogólną. Kwit w.w potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik Zamawiającego oraz pracownik Wykonawcy - odbiorca; c) Druki przekazania bielizny do pralni dostarcza Wykonawca, zgodnie z podanym wzorem druku; d) Wszystkie usługi pralnicze będą realizowane do 24 h, od chwili przekazania asortymentu Wykonawcy do momentu zwrotu do Zamawiającego; e) Transport prania brudnego do pralni odbywać się będzie środkiem transportu Wykonawcy do tego celu przystosowanym, w wózkach jezdnych, znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego; f) Pracownik Wykonawcy odbierający pranie obowiązany jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne; g) Wykonawca odpowiada za pranie Zamawiającego od momentu jego odebrania z magazynu do czasu przekazania do Punktu Pralniczego Zamawiającego; h) Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ładunek bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie; i) Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego pranie zważone i zapakowane w worki foliowe. Pranie zakażone będzie oddawane w oddzielnych czerwonych workach podpisanych skażone. Pranie przeznaczone do krochmalenia oddawane będzie w workach opisanych krochmal; j) Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji skrzyni załadunkowej pojazdu zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz do prowadzenia książki dezynfekcji środka transportu bielizny. Na wniosek Zamawiającego każdorazowo Wykonawca udostępni prowadzoną dokumentację; 2) Pranie brudnej bielizny. a) Wykonawca gwarantuje pranie oddzielne bielizny szpitalnej, a tym samym nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną innych placówek; b) Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej odzieży, zarówno pod względem bakteriobójczym jak i higienicznym; c) Pranie bielizny noworodkowej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny szpitalnej w wydzielonych pralnicach; d) Pranie bielizny skażonej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny; e) Płukanie odzieży fasonowej będzie odbywało się przy użyciu płynu antystatycznego; f) Maglowanie i/lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie; g) Wkład materaca z pianki lateksowej należy czyścić lub prać w wodzie z dodatkiem delikatnych środków piorących bez zastosowania pralek bębnowych i wirowania. Dopuszczalne jest dezynfekowanie wkładu materaca w komorze parowej w temperaturze do 105°C; h) W przypadku zniszczenia, utraty walorów estetycznych lub użytkowych oraz braków ilościowych, Wykonawca będzie zobowiązany do zakupienia na własny koszt i przekazania takiej ilości i rodzaju prania jaka uległa uszkodzeniu, zagubieniu w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia reklamacji. Asortyment uszkodzony Wykonawca zobowiązany jest zapakować osobno. 3) Dostawy i transport czystej bielizny. a) Dostawy czystej bielizny odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 - 10.00; b) Pranie po wykonaniu usługi będzie zwracane: wyprane, wymaglowane, wykrochmalone, wg oznaczeń na workach, zreperowane i posortowane wg oddziałów szpitalnych. Oddzielnie pakowane będą: koce, materace, poduszki, bielizna, firany itd., wg opisanego asortymentu w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy; c) Wyprane pranie należy pakować w worki foliowe zamykane kopertowo, zaklejane taśmą; d) Każdorazowe przekazanie czystej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na druku, kwicie zbiorczym wykazującym asortyment, ilość przekazanego prania oraz określającym jego wagę ogólną. Kwit w.w potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik Zamawiającego oraz pracownik Wykonawcy - odbiorca; 4) Pozostałe warunki. a) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dbać o właściwy stan sanitarno - epidemiologiczny pomieszczeń pralni, otoczenia oraz środków transportu, stosując odpowiednie procedury; b) Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli, Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna, PIP, BHP, wewnętrznej komórki ds. Zakażeń Szpitalnych; c) Przed zawarciem umowy, w toku oceny i badania ofert oraz na czas trwania umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy; d) Stwierdzenie niezgodności informacji podanych w ofercie przez Wykonawcę oraz wyniki kontroli mogą być podstawą do odrzucenia oferty, czy odstąpienia od umowy, jeżeli wyniki kontroli przeprowadzone przez Zamawiającego wykażą rozbieżność pomiędzy oświadczeniem woli Wykonawcy zawartym w ofercie a stanem faktycznym na dzień przeprowadzenia kontroli; e) Wykonawca na prośbę Zamawiającego każdorazowo udostępni kopię dokumentacji z kontroli przeprowadzonej przez właściwą stacje sanitarno - epidemiologiczną; f) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych wypranego prania; g) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania badań mikrobiologicznych 1x w miesiącu. Wyniki tych badań zobowiązany będzie udostępnić Zamawiającemu na każde jego wezwanie; h) Środki stosowane w procesie odkażania, prania i wybielania nie mogą niszczyć tkaniny oraz muszą być przeznaczone do stosowania w placówkach służby zdrowia; i) Maszyny i urządzenia używane w procesie prania powinny być w dobrym stanie technicznym i dostosowane do obowiązujących przepisów; j) Dokumentacja firmy dotycząca warunków prania powinna być kompletna, powinny być stosowane pisemne procedury przyjmowania, transportu, prania i dezynfekcji, czyszczenia i dezynfekcji pomieszczeń pralni oraz higieny pracowników; k) Dokumentacja dotycząca kontroli procesu pralniczego tj.: temperatury wody, rodzaju i ilości proszku, czasu prania powinna być prowadzona systematycznie każdego dnia; l) Wykonawca zapewnia stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy; m) W przypadku sytuacji uniemożliwiającej osobiste wykonanie usługi, np. awaria sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie usługi w innej pralni - przez osobę trzecią, o czym niezwłocznie pisemnie powiadamia Zamawiającego, spełniającej wymogi SIWZ wraz z załącznikami oraz w zakresie prania dla jednostek służby zdrowia, lecznictwa otwartego i zamkniętego, na własny koszt. Powyższe nie może być przyczyną opóźnień w realizacji zamówienia. Wszelką odpowiedzialność za niewłaściwe wykonanie usługi ponosi Wykonawca. 5. Wymagania dotyczące pralni. 1) Pralnia piorąca bieliznę szpitalną powinna: a) posiadać barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą w sposób, o którym mowa w pkt 3; b) powinna stosować technologię przystosowaną do prania bielizny szpitalnej; 2) Pomieszczenia pralni powinny być urządzone w sposób zapewniający zachowanie bariery higienicznej rozumianej jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną oraz pracowników z tych dwóch stref ; 3) Pralnia z barierą higieniczną powinna posiadać: a) strefę brudną - w której skład wchodzą pomieszczenia przyjmowania i składania brudnej bielizny, spłukiwania pieluch, załadunku bielizny do pralnic, pomieszczenia składowania środków piorących, przygotowania roztworów piorących oraz ustępy; b) strefę czystą - w której skład wchodzą pomieszczenia wyładunku bielizny z pralnic, suszenia, prasowania oraz sterylizacji bielizny noworodków i dzieci młodszych, mycia i dezynfekcji wózków, strona czysta, pomieszczenie składowania materiałów wypranych i zdezynfekowanych, pomieszczenie naprawy bielizny, pomieszczenie wydawania, pomieszczenia obsługi administracji i zaplecza socjalnego oraz ustępy; c) trójstopniową śluzę szatniową usytuowaną między strefą czystą i brudną oddzielająca oba obszary ścianami do pełnej wysokości pomieszczenia. 4) W ścianę dzielącą pralnię na dwie strefy wmontowane powinny być urządzenia pralnicze z oddzielnymi otworami do załadowania i rozładowania odpowiednio w obszarze czystym i brudnym. 5) Maszyny pralnicze powinny być wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz w urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji. 6) W pralni powinien znajdować się dział mycia i dezynfekcji pojemników i wózków do transportu brudnej bielizny z zastosowaną barierą higieniczną oddzielającą strefę brudną od czystej. W ścianę dzielącą pomieszczenia powinny być wmontowane przelotowe automatyczne urządzenia myjąco - dezynfekcyjne przeznaczone do tego celu. 7) Strefa brudna i czysta pralni powinny być podłączone do oddzielnych zespołów wentylacyjnych. W strefie brudnej należy przewidywać podciśnienie w stosunku do strefy czystej. 8) Śluza między częścią brudną i czystą powinna składać się z szatni brudnej, zespołu sanitarnego z natryskiem, ustępem i umywalką, z baterią uruchamianą bez kontaktu z dłonią, oraz wyposażeniem do dezynfekcji rąk oraz szatni czystej. 9) Bielizna noworodków i dzieci młodszych musi być sterylizowana. Sterylizacja może odbywać się w centralnej sterylizatorni lub pralni. W takim przypadku w strefie czystej nie należy instalować urządzeń do jej sterylizowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-STYL RENTAL Sp. z o. o. Sp. k., ul. Spółdzielcza 13b, 37-300 Leżajsk, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 388149,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 426634,11

  • Oferta z najniższą ceną: 426634,11 / Oferta z najwyższą ceną: 505866,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.