eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › adaptacja budynków nr 76 i 95, zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 32-36, dla celów prowadzenia działalności gospodarczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-28

POZYCJA 65106

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grudziądz: adaptacja budynków nr 76 i 95, zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 32-36, dla celów prowadzenia działalności gospodarczej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Grudziądzki Park Przemysłowy sp. z o.o., do kontaktów: Marek Kuliński, ul. Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 45 06 177, 056 45 06 113, fax 056 462 16 29, e-mail: gpp@opcc.grudziadz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gpp.grudziadz.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.gpp.grudziadz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynków nr 76 i 95, zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 32-36, dla celów prowadzenia działalności gospodarczej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Grudziądz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w obiektach zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 32-36, a w tym: 1. w budynku nr 76 wraz z łącznikiem w zakresach określonych w przedmiarach robót, polegających na: 1) wykonanie robót w branży budowlanej, a w szczególności: a. remont dachu wraz z jego odwodnieniem i obróbkami blacharskimi, b. naprawa elementów konstrukcyjnych budynku, c. wymiana stolarki okiennej istniejącej na stolarkę PCV, d. docieplenie ścian budynku (termorenowacja), e. wykonanie robót rozbiórkowych; 2) wykonaniu robót w branży sanitarnej, a w szczególności: a. wewnętrznej instalacji wodociągowej, b. wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, c. instalacji c.o. 3) wykonaniu robót w branży elektrycznej, a w szczególności: a. montaż tablic rozdzielczych, b. wewnętrznych linii zasilających wraz z korytkami, c. instalacji odgromowej, d. instalacji połączeń wyrównawczych; 2. w budynku nr 95 w zakresach określonych w przedmiarach robót, polegających na: 1) wykonaniu robót w branży budowlanej, a w szczególności: a. remont dachu wraz z jego odwodnieniem i obróbkami blacharskimi, b. naprawa elementów konstrukcyjnych budynku, c. wymiana stolarki okiennej istniejącej na stolarkę PCV, d. docieplenie ścian budynku (termorenowacja), e. roboty rozbiórkowe; 2) wykonaniu robót w branży sanitarnej, a w szczególności: a. wewnętrznej instalacji wodociągowej, b. wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, c. instalacji c.o. oraz instalacji ciepła technologicznego; 3) wykonaniu robót w branży elektrycznej, a w szczególności: a. montaż tablic rozdzielczych, b. wewnętrznych linii zasilających wraz z korytkami, c. instalacji odgromowej oraz instalacji połączeń wyrównawczych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca dostarczy zamawiającemu wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (co najmniej 1 200 000 PLN każda) oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowity zakres zamówienia został określony w ROZDZIALE III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę winien spełniać niżej wymienione warunki: I) Warunki ogólne: 1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w punktach 1 - 4 na podstawie podpisanego oświadczenia nr 1 załączonego do specyfikacji; 5. udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2); 6. zrealizuje przedmiot zamówienia opisany w nieprzekraczalnym terminie do 30 czerwca 2007 roku, a w tym dla realizacji robót budowlanych związanych z budynkiem nr 95 - 15 maja 2007 roku. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2). II) Warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 1 200 000 PLN każda. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dostarczonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymienionych w informacji o świadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w warunkach ogólnych, wykonawca dostarczy: 1) W celu spełnienia warunków ogólnych dostarczy zamawiającemu podpisane oświadczenie nr 1 załączone do specyfikacji. 2) Wykonawca spełni warunki w zakresie udzielenia gwarancji, terminu wykonania, opisanych w warunkach ogólnych na podstawie podpisanego oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego (załącznik nr 2). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w warunkach szczegółowych, wykonawca dostarczy: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) kserokopii dokumentów stwierdzających, że osoba, które będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie ogólnobudowlanym - bez ograniczeń, a jeżeli z ograniczeniem - to z decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie winno wynikać, że osoba jest upoważniona co najmniej do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót, kierowania i kontrolowania wytwarzania konstrukcyjnych elementów budowlanych oraz kontrolowania stanu technicznego w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych, - zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207 z poz. 2016 z późn. zm.) wraz z kserokopiami zaświadczeń, że osoby te są członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości (co najmniej 1 200 000 PLN każda) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (obejmującej przedmiot zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpp.grudziadz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.01.2007, godzina 13:30, siedziba Grudziądzkiego Parku Przemysłowego, Grudziądz, ul. Budowlanych 7 - biurowiec (parter), pokój nr 005.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SPO-WKP 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.