eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › utrzymanie oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2006 na terenach znajdujących się w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, administrowanych przez Zarząd Terenów Publicznych



Ogłoszenie z dnia 2005-12-08

POZYCJA 65105

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: utrzymanie oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2006 na terenach znajdujących się w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, administrowanych przez Zarząd Terenów Publicznych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Terenów Publicznych, do kontaktów: Łucja Jakóbczyk, Maciej Cywiński, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 635-68-96, fax 635-68-96, e-mail: zamowienia@ztp.waw.pl, http://www.ztp.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w roku 2006 na terenach znajdujących się w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, administrowanych przez Zarząd Terenów Publicznych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem oraz wykonaniem nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na wszystkich terenach będących w granicach Dzielnicy Śródmieście,które są administrowane przez Zarząd Terenów Publicznych oraz przechowywanie w magazynie wykonawcy słupków typu Syrenka przez okres trwania umowy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dzielnica Śródmieście m. st. Warszawy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.91 - Instalowanie odbojnic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.91 - Instalowanie odbojnic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 21 500 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: 2.1udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, tj. od 2001 do dn.składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę zgodną z przedmiotem zamówienia Zamawiający uznaje utrzymywanie i wprowadzenie nowej organizacji ruchu (czasowej lub docelowej) na drodze pozamiejskiej, ulicy, parkingu lub drodze osiedlowej. Należy wykazać wykonanie co najmniej 20 (dwudziestu) robót o wartości minimum 40 tysięcy zł. każda (w tym minimum 5 (pięciu) na drogach (ulicach) publicznych na terenie miast). 2.2. dysponują odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. Minimalne wymagania sprzętowe to: -trzy malowarki do wykonywania drobnych elementów oznakowania poziomego ze sterowaniem ręcznym wyposażone w system grawitacyjnego lub pneumatycznego wykonywania odblasku, -dwa samochody ciężarowe lub ciężarowo-osobowe o masie całkowitej do 3,5 t, - jedna zagęszczarka do gruntu ze stopą i napędem mechanicznym, 2.3 dysponują odpowiednimi środkami łączności zapewniającymi natychmiastowe przekazywanie zleceń przez zamawiającego i stałą łączność kierownictwa firmy wykonawcy z brygadami wykonującymi roboty w terenie. Minimalne wymagania to trzy telefony zgłoszeniowe obsługiwane całodobowe w tym: jeden stacjonarny z faxem i dwa telefony komórkowe. 2.4 udokumentują dysponowanie kadrą techniczną (minimum dwie osoby), posiadającą uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia, tj. uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowym w zakresie kierowania pracami dla osób pełniących funkcję kierownika robót i zastępcy kierownika robót. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1. udokumentują osiągnięcie w latach 2002, 2003 i 2004, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu) w wysokości co najmniej 2 000 000,00 złotych w każdym roku. 4) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 5) Złożenie dokumentów i oświadczen określonych w SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.01.2006, cena - 10.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.01.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.01.2006, godzina 12:15, Zarząd Terenów Publicznych, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, pok. nr 7, piętro IV.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.