eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › wykonanie remontu budowlanego pomieszczeń Powiatowej Przychodni Specjalistycznej polegającego na modernizacji pomieszczeń przeznaczonych na Pracownie Endoskopii dla ZZOZ w Wadowicach - ZP/Przet/46/2005



Ogłoszenie z dnia 2005-12-08

POZYCJA 65101

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wadowice: wykonanie remontu budowlanego pomieszczeń Powiatowej Przychodni Specjalistycznej polegającego na modernizacji pomieszczeń przeznaczonych na Pracownie Endoskopii dla ZZOZ w Wadowicach - ZP/Przet/46/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach, do kontaktów: Gasiński Łukasz, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, tel. 033 8232230, fax 033 8232230, e-mail: zp@zzozwadowice.pl, www.zzozwadowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu budowlanego pomieszczeń Powiatowej Przychodni Specjalistycznej polegającego na modernizacji pomieszczeń przeznaczonych na Pracownie Endoskopii dla ZZOZ w Wadowicach - ZP/Przet/46/2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie remontu budowlanego pomieszczeń Powiatowej Przychodni Specjalistycznej polegającego na modernizacji pomieszczeń przeznaczonych na Pracownie Endoskopii dla ZZOZ w Wadowicach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Powiatowa Przychodnia Specjalistyczna ZZOZ w Wadowicach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie remontu budowlanego pomieszczeń Powiatowej Przychodni Specjalistycznej polegającego na modernizacji pomieszczeń przeznaczonych na Pracownie Endoskopii dla ZZOZ w Wadowicach. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 14.02.2006; data zakończenia: 20.03.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1 500.00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunkow określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 3. Spełnia warunki SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualny dokument potwierdzający upoważnienie do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 3. Aktualne informacje z krajowego rejestru karnego. 4. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS. 5. Aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane i zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej (dot. kierowników budowy i kierowników branżowych). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2. Aktualna informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanach środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 2. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena przedmiotu zamówienia - 85% okres gwarancji technicznej - 15% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/PRZET/46/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.01.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 1. Gotówką w siedzibie Zamawiającego lub przelewem na podstawie faktury VAT. 2. Warunkiem otrzymania SIWZ jest pisemna prośba.Zamawiający dopuszcza przesłanie w/w prośby w formie faksu. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.01.2006 godzina 09:00; 53 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 18.03.2006; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.01.2006, godzina 11:00, Sala Konferencyjna (budynek PPS pok. 223) ZZOZ Wadowice ul. Karmelicka 5.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.