eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Nadruk na kopertach oraz wykonanie druków dla Urzędu Miasta Tarnowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Tarnów: Nadruk na kopertach oraz wykonanie druków dla Urzędu Miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 6509 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Administracyjno-Gospodarcze w Centrum Obsługi Urzędu w Urzędzie Miasta Tarnowa , ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882400, faks 14 6215308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadruk na kopertach oraz wykonanie druków dla Urzędu Miasta Tarnowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego - ul. Nowa 4 oraz ul. Mickiewicza 2, kopert z wykonanym nadrukiem w kolorze sepii na kopertach białych C6 zwykłych w ilości 7 000 sztuk oraz C6/C5 z okienkiem prawym, przeznaczonych do maszyny kopertującej w ilości 60 000 sztuk, a także wydrukowanie w kolorze czarnym zwrotnych potwierdzeń odbioru w ilości 10 000 sztuk wg wzorów dostarczonych przez Zamawiającego. Koperty zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego, b) wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego przy ul. Mickiewicza 2 papieru firmowego kolorowego formatu A4 w ilości 12 000 sztuk, wg 3 wzorów dostarczonych przez Zamawiającego drogą elektroniczną. Wymagania dotyczące papieru firmowego: gramatura 90 g/m2 pre-print o podwyższonej białości, pełen kolor. Papier firmowy ma umożliwiać wykonanie nadruku w drukarkach laserowych (papier po nadruku w drukarce pozostaje bez odkształceń i przebarwień), atramentowych oraz musi umożliwiać stosowanie w urządzeniach kserograficznych, c) wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego przy ul. Mickiewicza 2 okładek okolicznościowych do zaproszeń formatu A4, składanych docelowo w połowie w ilości 5 000 sztuk, spełniających następujące wymagania: gramatura papieru 300 g/m2, kreda powleczona folią matową, format A4 bigowany w połowie, druk jednostronny, kolor cmyk, okładki lakierowane punktowo lakierem UV oraz tłoczone wypukle na zimno - ramka wokół zdjęcia Tarnowa. Jednorazowo wymagane przez Zamawiającego jest wykonanie nadruku na kopertach (dostarczonych przez Zamawiającego) oraz wydrukowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru w terminie 5 dni roboczych od daty przekazania kopert do nadruku. Wykonanie i dostarczenie pozostałych druków będzie się odbywało każdorazowo na podstawie kierowanych do Wykonawcy drogą poczty elektronicznej pisemnych zapotrzebowań, zawierających wzór papieru firmowego (3 wzory) lub okładek okolicznościowych (1 wzór) wraz z ilością do wykonania. Każda zamówiona partia musi zostać wykonana i dostarczona w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty przekazania zapotrzebowania. Wykonane druki muszą ściśle odpowiadać dostarczonym wzorom. Przewidywane ilości wykonanych druków: w okresie obowiązywania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu koperty C6 w ilości 7 000 sztuk, C6/C5 w ilości 60 000 sztuk (nadruk na kopertach), zwrotne potwierdzenie odbioru w ilości 10 000 sztuk, papier firmowy w ilości 12 000 sztuk. Minimalna ilość zamówionej jednorazowo partii danego wzoru papieru firmowego wyniesie 500 szt. Dla okładek okolicznościowych to 5 000 sztuk. W pierwszej transzy zostanie zamówiony nadruk na dostarczonych kopertach oraz wydrukowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru (całe zamówienie jednorazowo), oraz 6 000 sztuk papieru firmowego. W dalszej kolejności 5 000 sztuk okładek okolicznościowych (cały nakład okładek okolicznościowych) oraz pozostałe ilości papieru firmowego. Pozostałe warunki w tym termin płatności określono we wzorze umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w przypadku potrzeby zakupu przez Zamawiającego dodatkowych ilości papieru firmowego oraz w razie osiągnięcia limitu wynagrodzenia przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 ustawy, przedkłada on oświadczenia określone w pkt III.4.1. 2. W przypadku wykonawców posiadających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów z przedłożonych w ofercie dokumentów, do oferty dodatkowo należy załączyć stosowne upoważnienie. Upoważnienia złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Upoważnienia/pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy: 1) sposobu i zakresu wykonania umowy w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) innych postanowień umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2. Warunkiem dokonania zmiany jest, w przypadku zmian określonych w ust 1 pkt 1, jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia. 3. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Administracyjno Gospodarcze Urzędu Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2, pok. 2, tel. 14/68-82-447.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 - Kancelaria Główna w Centrum Obsługi Mieszkańców.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.