eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › Kompleksowa renowacja rynku w Grybowie - prace budowlane związane z renowacją rynku na działce nr 436/3 - prawa strona rynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Grybów: Kompleksowa renowacja rynku w Grybowie - prace budowlane związane z renowacją rynku na działce nr 436/3 - prawa strona rynku
Numer ogłoszenia: 65026 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grybów , Rynek 12, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450140, faks 018 4450202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grybow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.grybow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa renowacja rynku w Grybowie - prace budowlane związane z renowacją rynku na działce nr 436/3 - prawa strona rynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi: 3.1.1. Wymiana nawierzchni i podbudów ciągów pieszych (na nawierzchnię z płyt kamiennych - granitowych), 3.1.2. Nawierzchni i podbudów placu wraz z miejscami postojowymi (kostka kamienna granitowa do oczyszczenia i ponownego wykorzystania z uzupełnieniem do 10% nowego materiału), 3.1.3. Ponowne ułożenie istniejącej nawierzchni i podbudów placu. 3.1.4. Wykonanie nowych murków oporowych z okładziną z kamienia naturalnego układanego - na dziko - oraz schodów wachlarzowych i pochylni. 3.1.5. Wszystkie elementy podlegające rozbiórce i odtworzeniu będą wykonane w miejscu obecnie istniejących. 3.2. Z uwagi na to, iż na placu budowy mogą być wykonywane w tym samym czasie również inne roboty (np. wymiana gazociągu, budowa kanalizacji sanitarnej) zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1. niniejszej SIWZ. Jeżeli okres, w którym wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie będzie mógł realizować przedmiotu umowy (przekroczy łącznie 14 dni) to taka sytuacja będzie stanowić wystarczającą przesłankę do wystąpienia z wnioskiem do zamawiającego o przedłużenie terminu umowy, przy czy, 15 dzień wstrzymania się przez wykonawcę od realizacji umowy z w/w powodów będzie zarazem pierwszym dniem przedłużonego terminu umowy. Sytuacja taka musi być udokumentowana stosownymi wpisami w dzienniku budowy. 3.3. Wykonawca uzgodni z właścicielami punktów handlowych, gastronomicznych i biur dostęp do w/w obiektów podczas trwania prac. Wykonawca także na własny koszt umożliwi dostęp do tych obiektów. 3.4. Wykonawca wykona na własny koszt w imieniu zamawiającego wszystkie zalecenia wynikające z uzgodnień z GDDKiA oraz konserwatora zabytków. 3.5. Wykonawca na własny koszt umożliwi dostęp do wszystkich obiektów znajdujących się w obszarze rewitalizacji na poziomie umożliwiającym ich dotychczasowe funkcjonowanie (wykonanie podestów, przejść dla pieszych itp.). W tym celu wykonawca uzgodni z właścicielami punktów handlowych, gastronomicznych i biur dostęp do nich podczas trwania prac. 3.6. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: 3.6.1. Projekt budowlano - wykonawczy (w zakresie objętym niniejszym postępowaniem), 3.6.2. Szczegółowe specyfikacje techniczne (w zakresie objętym niniejszym postępowaniem), 3.6.3. Kosztorys ślepy dotyczący niniejszego postępowania. 3.7. Dodatkowe informacje (w zakresie objętym niniejszym postępowaniem), 3.7.1. Projekt zagospodarowania terenu (skala 1:100), 3.7.2. Projekt zagospodarowania terenu (skala 1:500), 3.7.3. Przekrój poprzeczny, 3.7.4. Przekroje konstrukcyjne, 3.7.5. Mapa orientacyjna (skala 1:10000). 3.8. Zaleca się wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające zakresem rzeczowym i o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem o wartości co najmniej 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100) brutto oraz potwierdzi, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych, sporządzony według propozycji formularza stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ - Wykaz robót budowlanych, oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. protokoły odbioru lub przedstawienia stosownego potwierdzenia odbiorcy robót).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ oraz przedłożenia wykazu osób (minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzonego według propozycji formularza stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ oraz przedłożenia wykazu osób (minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzonego według propozycji formularza stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy, zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ oraz informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa winna być nie mniejsza niż 80% (osiemdziesiąt procent) wartości złożonej oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3.2. Z uwagi na to, iż na placu budowy mogą być wykonywane w tym samym czasie również inne roboty (np. wymiana gazociągu, budowa kanalizacji sanitarnej) zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1. niniejszej SIWZ. Jeżeli okres, w którym wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie będzie mógł realizować przedmiotu umowy (przekroczy łącznie 14 dni) to taka sytuacja będzie stanowić wystarczającą przesłankę do wystąpienia z wnioskiem do zamawiającego o przedłużenie terminu umowy, przy czy, 15 dzień wstrzymania się przez wykonawcę od realizacji umowy z w/w powodów będzie zarazem pierwszym dniem przedłużonego terminu umowy. Sytuacja taka musi być udokumentowana stosownymi wpisami w dzienniku budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Grybowie ul. Rynek 12 33-330 Grybów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Grybowie ul. Rynek 12 33-330 Grybów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.