Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-24
Kraków: Świadczenie usług bankowych dla Muzeum Narodowego w Krakowie w pełnym zakresie
Numer ogłoszenia: 64999 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług bankowych dla Muzeum Narodowego w Krakowie w pełnym zakresie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług bankowych dla Muzeum Narodowego w Krakowie w pełnym zakresie, obejmującym: I. Obsługa kompleksowa rachunku bieżącego, oraz rachunków pomocniczych: -1 rachunek bieżący w PLN; 1 rachunek w EURO; oraz 25 rachunki pomocnicze i/lub z możliwością lokat -Rachunki pomocnicze oprocentowane i/lub z możliwością lokat -Prowadzenie usługi automatyczne inwestowanie środków(overnight) -Przechowywanie środków i wykonywanie dyspozycji do wysokości dostępnego salda. -Księgowanie otrzymanych zleceń płatniczych w dniu ich wpływu -Zlecenia realizowane w formie elektronicznej. -Realizacja zleceń płatniczych MNK złożonych w banku w dniu ich złożenia -Prowadzenie rachunku lokat terminowych, wysokość oprocentowania każdorazowo ustalana indywidualnie. -Możliwość składania dyspozycji dotyczących lokat w drodze telefonicznej na hasło lub poprzez system bankowości elektronicznej -Udostępnienie systemu bankowości elektronicznej funkcjonującego w Banku. -System dostępny na 6 stanowiskach -Realizacja czeków (wg tabeli opłat i prowizji) II . Planowany obrót na rok 2010 wynosi : 44.613 tyś. zł. IV. Planowany obrót miesięczny około 3.718 tyś. zł. w tym wpłaty gotówkowe ok. 159 000,- zł. wypłaty gotówkowe 250 000,- zł. Ilość realizowanych przelewów wewnętrznych, zewnętrznych i walutowych około 1 200 szt. Średnie saldo środków utrzymywanych: - na rachunkach bieżących wynosi do 100.000 PLN, - na lokatach jednodniowych ok. 1 mln PLN przez kilka dni w miesiącu - na lokatach terminowych ok. 1mln PLN przez kilka dni w miesiącu. Zamawiający informuje że na rachunku w EURO średnie saldo środków utrzymywanych to ok. 5000 EURO. Ilość przelewów elektronicznych (wewnętrznych, zewnętrznych i walutowych) w skali roku: 14.100 Miesięczna ilość przelewów elektronicznych to 1.175 przelewów. kwota pojedynczej wpłaty gotówkowej na rachunki bankowe to od 5.000 do 15.000 PLN w ilości: 360 w formie: otwarte do kasy. Ilość realizowanych przelewów zagranicznych - średniomiesięczna to ok. 10 przelewów. Wyciągi bankowe będą pobierane elektronicznie z systemu bankowego - jeżeli jest taka możliwość Zlecenie płatnicze musi być zaksięgowane na rachunku w dniu ich złożenia oraz przesłane do rozrachunku międzybankowego w najbliższą sesją zgodnie z obowiązującym harmonogramem Kwota wypłat z rachunków bankowych: 200.000 PLN, Kwota w innej walucie uzależniona jest od ilości i zakresu opłat jakie ponosi MNK. Ilość wypłat z rachunków bankowych: ok. 5 razy w skali miesiąca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. Dz.U.02.72.665 j.t.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Prowizje - 15
- 3 - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych prowadzonych w PLN - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę. I. Zamawiający. 1. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie: - terminów realizacji; - zakresu zamówienia o ile nie wpływają one istotnie na przedmiot umowy oraz jego cenę określoną w ofercie; - sposobu realizacji zamówienia o ile wpływa on pozytywnie na realizacje umowy dla obydwu stron; Zmiana taka uzasadniona może być przyczynami organizacyjnymi i technicznymi. 2. Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu, którą to WYKONAWCA jest związany i nie przysługują mu w tym zakresie żadne roszczenia do Zamawiającego co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytułu utraty spodziewanych zysków. II. Wykonawca 1. WYKONAWCA zobowiązany jest do ostrzegania Zamawiającego, tak wcześnie jak to możliwe, o szczególnych przyszłych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość usług (w każdy sposób) lub opóźnienie w realizacji usług. Zamawiający zażąda od WYKONAWCY oceny wpływu przyszłego wydarzenia i okoliczności wpływających na cenę umowną i na datę zakończenia wykonywania usług 2. WYKONAWCA opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje dotyczące uniknięcia lub zmniejszenia wpływu takiego wydarzenia lub okoliczności mających wpływ na realizację usług, jak też będzie współpracował przy wykonywaniu odnośnych zaleceń Zamawiającego. 3. Okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą wpłynąć na zmianę treści umowy. 4. Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie : wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać: 1) opis proponowanej zmiany (np.: opis proponowanych usług, oraz program jej wykonania), 2) wpływ na wykonanie usługi stanowiącej przedmiot umowy - np.: czas, personel, usługi zamienne, rezygnacja z części prac itp. 3) proponowany termin wprowadzenia zmian, 4) należy podać jakie znaczenie ma zmiana dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy. 5. Wnioski o zmianę. Wniosek o zmianę składany przez WYKONAWCE musi wpłynąć do Zamawiającego w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie. Wniosek Zamawiającego składany jest do wskazanej w umowie przez WYKONAWCĘ osoby w terminie minimum na 3 dni przed wprowadzeniem zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Obsługa bankowa Gminy Wieluń oraz jej jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Obsługa bankowa Powiatu Lipnowskiego
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.