eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Przebudowa gazociągu niskiego ciśnienia w ciągu budowanej drogi publicznej - ul. Studziennej w Leżajsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-01

Leżajsk: Przebudowa gazociągu niskiego ciśnienia w ciągu budowanej drogi publicznej - ul. Studziennej w Leżajsku
Numer ogłoszenia: 64965 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Leżajsk , ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 2427333, faks 017 2427333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolezajsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa gazociągu niskiego ciśnienia w ciągu budowanej drogi publicznej - ul. Studziennej w Leżajsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. z 2015 r. poz. 2164). Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie gazociągu niskiego ciśnienia w ciągu budowanej drogi publicznej - ul. Studziennej w Leżajsku. Przebudowa gazociągu objęta jest zatwierdzonym projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Leżajskiego nr 391-2012 z dnia 03.09.2012 r. Zakres robót obejmuje przebudowę gazociągu niskiego ciśnienia w pasie drogowym, poza jezdniębudowanej drogi z przebudową odcinków przyłączy wraz z włączeniem przy ul. Studziennej i Moniuszki w Leżajsku. Podstawowe wielkości ww. robót: rurociąg z rur polietylenowych typu PE100 - typoszereg SDR 11, SDR 17,6: 1) dn 75 x 6,8 (SDR 11) - długość 135 m; 2) dn 125 x 11,4 (SDR 11) - długość 59 m; 3) rury ochronne: dn 140 x 8 (SDR 17,6) - długość - L = 22 m; dn 225 x 12,8 - L= 25 m. W ww. zakresie wymagane będzie wykonanie robót pomocniczych, towarzyszących (w tym zastosowanie niezbędnych materiałów, urządzeń lub kształtek do wymaganych elementów i połączeń) oraz realizacja innych działań w zakresie spełnienia wymagań technicznych w szczególności wymagań Właściciela gazociągu: Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o. o. Oddział w Tarnowie, Zakład w Rzeszowie, ul. Wspólna 5, 32-205 Rzeszów. Ze względu na specyfikę ww. robót dotyczących gazociągu oraz specyfikę wymagań jego Właściciela zakres dotyczący przebudowy gazociągu z przyłączami został wyodrębniony z całego zamówienia na budowę ulicy Studziennej. Roboty przebudowy gazociągu będą koordynowane przez kierownika budowy ustanowionego przez Wykonawcę ww. robót drogowych, kierowane przez uprawnionego branżowego kierownika robót (w zakresie instalacji gazociągu) ustanowionego przez ich Wykonawcę oraz nadzorowane przez przedstawicieli Zamawiającego i Właściciela gazociągu (sprawującego nadzór pod względem technicznym). Roboty będą współfinansowane przez Właściciela gazociągu: - na podstawie zawartego Porozumienia z dnia 19.05.2016 r. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja dołączona do specyfikacji: w tym projekt budowlany i wykonawczy przebudowy gazociągu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz formularz cenowy zawierający przedmiar robót. Zamówienie obejmuje oprócz robót budowlanych także wszystkie inne niezbędne działania i roboty związane z wykonaniem tego zamówienia. Zamówienie obejmuje w szczególności działania i koszty związane z: 1) urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy, z wykonaniem robót przygotowawczych i ziemnych; 2) ewentualnym ubezpieczeniem i dozorowaniem budowy na czas realizacji robót oraz w przypadku przerw w wykonawstwie; 3) obsługą geodezyjną w trakcie realizacji robót i dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 4) nadzorami i odbiorami technicznymi dokonywanych przez właścicieli lub użytkowników kolidującego uzbrojenia z gazociągiem i organy kontrolne; 5) dostawą mediów do celów budowy; 6) zabezpieczeniem warunków bhp i p.poż.; 7) doprowadzeniem terenu po wykonanych robotach do stanu pierwotnego; 8) wykonaniem dołków montażowych oraz dostarczenie niezbędnych materiałów do przełączeń zrealizowanego przyłącza; 9) zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu robót w pasie drogowym; 10) opracowaniem dokumentacji budowlanej technologicznej, powykonawczej (w tym z naniesionymi i uzgodnionymi wcześniej z ewentualnymi zmianami powstałymi w trakcie realizacji robót); 11) wykonaniem prac przełączeniowych i upuszczenia gazu przez Właściciela gazociągu (po zgłoszeniu przez Wykonawcę propozycji ich terminu Zamawiającemu); 12) zapewnieniem niezbędnych dojść i dojazdów do posesji w trakcie trwania robót (w zakresie swojego zakresu robót); 13) wykonaniem niezbędnych badań, sprawdzeń, opinii, uzgodnień, ekspertyz powstałych w trakcie realizacji zadania, w tym dotyczących ewentualnych uszkodzeń sieci: elektroenergetycznych, teletechnicznych, wodociągowych, gazowych, kanalizacyjnych itp.; 14) wywozem materiałów z rozbiórki, odpadów gruzu z terenu budowy na wskazane przez Zamawiającego miejsce, jak również utylizacja odpadów, materiałów, urządzeń i instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa poświadczone stosownymi dokumentami. Obowiązkiem Wykonawcy przebudowy gazociągu jest współpraca z wykonawcą robót drogowych (w szczególności z ustanowionym przez niego kierownikiem budowy) w tym w zakresie działań zapewniających przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Zakres obowiązków obejmuje stosowanie obowiązujących przepisów prawa, norm i regulacji wewnętrznych Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. w Warszawie, wykazanych w specyfikacjach technicznych (SST). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy: lub równoważny.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednego zamówienia obejmującego zakresem roboty dotyczące budowy lub przebudowy zewnętrznych podziemnych instalacji gazociągów niskiego lub średniego ciśnienia o łącznej wartości robót minimum 30 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie przez Wykonawcę niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem: generator prądu - szt. 1; urządzenie do cięcia i przygotowywania krawędzi - szt. 1; centrowniki - kpl. 1; zgrzewarka elektrooporowa - szt. 1; zgrzewarka doczołowa - szt. 1 (wraz z aktualnymi świadectwami kalibracji); manometry: rejestrujący - szt. 1; precyzyjny - szt. 1; (manometry o parametrach pozwalających na prawidłowe wykonanie prób szczelności, wraz z aktualnymi świadectwami wzorcowania).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie przez Wykonawcę osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, w tym minimum: jednym kierownikiem robót - uprawnionym do wykonywania zewnętrznych sieci gazowych i dwoma zgrzewaczami rur PE.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie przez Wykonawcę środków niezbędnych do realizacji zamówienia w wysokości 20 000,00 zł lub zdolności kredytowej odpowiadającej tej wysokości.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie najważniejszych robót, których dotyczy obowiązek złożenia poświadczeń należy ująć roboty w zakresie budowy lub przebudowy zewnętrznych instalacji gazowych niskiego lub średniego ciśnienia. Zamawiający żąda wskazania w wykazie robót budowlanych informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, formularz cenowy i kosztorys szczegółowy przedstawiający kalkulacje jednostkowe robót. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia ww. zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli nie wydaje się tam dokumentów, o których mowa w cz. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione w terminach jak dla dokumentów odpowiednio zastępowanych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: zmiany terminu realizacji zamówienia, zmiany wartości wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany ilości oferowanych do wykonania robót, określonych w formularzu cenowym, wynikające z rozliczenia faktycznie wykonanych robót. 1. Termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony w przypadku: 1) konieczności wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót realizowanych w ramach zamówienia podstawowego, a ich wykonanie wymagać będzie dłuższego terminu niż 7 dni; 2) konieczności wykonania zamówień dodatkowych zlecanych odrębną umową, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a ich wykonanie wymagać będzie dłuższego terminu niż 7 dni; 3) działania siły wyższej mającej wpływ na niemożność prowadzenia robót budowlanych; 4) wystąpienia warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 7 dni; 5) wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wykonania dodatkowych opracowań lub uzyskania dokumentów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania, (np. niezbędnych do zmiany decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót w zakresie niezbędnych zmian). 2. Zmiana wartości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: 1) ustawowych zmian stawek podatku VAT; 2) wykonania robót dodatkowych, 3) zmniejszenia lub ograniczenia części robót. 3. Roboty dodatkowe, zmiana ilości lub ograniczenie oferowanych do wykonania robót, określonych w formularzu cenowym, mogą nastąpić w przypadku występowania błędów w dokumentacji przetargowej (w tym w przedmiarze robót) dotyczącej zamówienia lub koniecznych do wprowadzenia zmian wynikłych w trakcie realizacji umowy. 4. Zmiana harmonogramu bez zmiany terminuzakończenia robót nie stanowi zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastolezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leżajsku, ul. Rynek 1 , 37-300 Leżajsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Leżajsku, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk, (godziny urzędowania:7.30 - 15.30).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.