eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu i aparatury medycznej według 3 Zadań1) Zadanie nr 1 -Automatyczna myjnia dezynfektor do endoskopów giętkich - 1 sztuka; 2) Zadanie nr 2-Laser ze skanerem - 1 sztuka; 3) Zadanie nr 3 - Aparat do sekwencyjnego masażu uciskowego - 1 sztuka;

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Jaroszowiec: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu i aparatury medycznej według 3 Zadań: 1) Zadanie nr 1 -Automatyczna myjnia dezynfektor do endoskopów giętkich - 1 sztuka; 2) Zadanie nr 2-Laser ze skanerem - 1 sztuka; 3) Zadanie nr 3 - Aparat do sekwencyjnego masażu uciskowego - 1 sztuka;
Numer ogłoszenia: 64936 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji w Jaroszowcu , ul. Kolejowa 1a, 32-310 Jaroszowiec, woj. małopolskie, tel. 32 6428090 w. 53, 6428031w.53, faks 032 6428100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu i aparatury medycznej według 3 Zadań: 1) Zadanie nr 1 -Automatyczna myjnia dezynfektor do endoskopów giętkich - 1 sztuka; 2) Zadanie nr 2-Laser ze skanerem - 1 sztuka; 3) Zadanie nr 3 - Aparat do sekwencyjnego masażu uciskowego - 1 sztuka;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis wymaganych parametrów dla Zadania nr 1 - Automatyczna myjnia dezynfektor do endoskopów giętkich: Przedmiotowa myjka będąca przedmiotem niniejszego zamówienia przeznaczona zostanie do mycia bronchofiberoskopów producentów Pentax FB rok prod.1993 i Fujinon EB 530XT będących w dyspozycji Zamawiającego. 1) przeznaczona jest do mycia i dezynfekcji w cyklu automatycznym giętkich endoskopów, 2) możliwość mycia dwóch endoskopów jednocześnie, 3) możliwość stosowania środków dezynfekcyjnych różnych producentów, 4) Wymagalna skuteczność mikrobójcza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 5) drukowanie raportów cyklów mycia i dezynfekcji, 6) 2 komplety akcesoriów do mycia endoskopów: - szczotka czyszcząca kanały robocze, - szczotka czyszcząca kanały woda/powietrze, - adapter do mycia kanału woda/powietrze, - zawory biopsyjne do kanału roboczego (wielorazowe), - zawór gumowy do gniazda zaworów 7) możliwość uzyskania efektu mycia i dezynfekcji nie dłużej niż w ciągu 20 minut od momentu rozpoczęcia procesu mycia i dezynfekcji tj. od momentu wciśnięcia przycisku start. 3. Szczegółowy opis wymaganych parametrów dla Zadania nr 2 - Laser ze skanerem: 1) laser ze skanerem z automatycznym pomiarem odległości i wielkości pola zabiegowego od 700 do 1000nm/1000mw i od 635 nm do 670 nm/3- 20 mW, 2) gotowe programy terapeutycznych, możliwość ustawienia własnych parametrów, 3) możliwość manualnego ustawienia parametrów dla poszczególnych rodzajów schorzenia w oparciu o przedłożoną instrukcję przez Dostawcę, 4) w wyposażeniu 2 pary okularów ochronnych, 4. Szczegółowy opis wymaganych parametrów dla Zadania nr 3- Aparat do sekwencyjnego masażu uciskowego: 1) obsługiwana liczba komór: minimum 6, 2) minimum 3 tryby masażu: masaż klasyczny wstępujący i zstępujący, limfatyczny, pulsacyjny, 3) czas terapii 1-99 min( co 1 minutę), 4) ciśnienie: 10-240 mmHg, 5) awaryjne odsysanie ze wszystkich komór mankietu jednocześnie, 6) minimum 2 mankiety sześciokomorowe na nogę, minimum jeden sześciokomorowy na rękę minimum jeden sześciokomorowy biodrowy, 5. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostawę, montaż, uruchomienie oraz zapewnienie w siedzibie Zamawiającego szkolenia pracownikom medycznym- bezpośredniego użytkowania (4-6 osób ) w czasie zapewniającym prawidłową i bezpieczną obsługę aparatu , zakończone wydaniem świadectwa uczestnictwa, 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą aparatu, dokumentów wynikających z nowelizacji Ustawy o Wyrobach Medycznych, 7. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia, 8. Przedmiot zamówienia obejmuje przeglądy serwisowe w okresie gwarancji zgodnie ze wskazaniami producenta, jednak nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy, 9. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy. 10. W celu potwierdzenia wymaganych parametrów do oferty należy dołączyć foldery/prospekty/informacje producenta zawierające opis parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia. W przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć folder wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 12. Opis oferowanego urządzenia nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia, typu urządzenia, daty produkcji oraz jego producenta. 13. Dostarczone urządzenia muszą posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełniają wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego. 14. Aparatura i sprzęt medyczny będący przedmiotem zamówienia winien posiadać ważne świadectwa dopuszczalności do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej wydane przez jednostkę do tego uprawnioną, odpowiadać możliwie najwyższym standardom technicznym, aktualnej wiedzy medycznej oraz spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa pacjentów. 15. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem wymaganych parametrów dla poszczególnych zadań zostaną odrzucone. 16. Urządzenia i ich elementy muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 17. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania żadnej z części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art. 36 ust. 5 ustawy). Uwaga: Wykonawca składając ofertę winien podać numery katalogowe. Gdziekolwiek w SIWZ użyte są nazwy własne Zamawiający dopuszcza urządzenia równoważne. Ciężar Dowodu spełniania przez urządzenie wymogu równoważności spoczywa na wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.10.00-5, 33.12.80.00-3, 33.15.80.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności polegających na dostawie aparatury medycznej/wyposażenia do szpitali, ośrodków służby zdrowia, gabinetów, przychodni jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego (zał. nr 3 do SIWZ.) Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Zadanie nr 1 - Automatyczna myjnia dezynfektor do endoskopów giętkich; W zakresie tego warunku Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał się zrealizowaniem minimum jednej dostawy aparatury medycznej /sprzętu medycznego o wartości tożsamej ze złożoną ofertą, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana należycie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz, (według załącznika nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. 2) Zadanie nr 2 - Laser ze skanerem. W zakresie tego warunku Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał się zrealizowaniem minimum jednej dostawy aparatury/sprzętu medycznego, o wartości tożsamej ze złożoną ofertą w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana należycie .Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz (według załącznika nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. 3) Zadanie nr 3 - Aparat do sekwencyjnego masażu uciskowego W zakresie tego warunku Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał się zrealizowaniem minimum jednej dostawy sprzętu medycznego, o wartości tożsamej ze złożoną ofertą w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana należycie . Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz,(według załącznika nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy wymaga znajdowania sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiajacej wykonanie zamówieni . Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do użytkowania w placówkach służby zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 Nr 107 poz. 679 z późn. zm.). 2. Katalogi lub kopie kart katalogowych , prospekty z zaznaczonymi pozycjami, które dotyczą opisu przedmiotu zamówienia, numery katalogowe każdego z oferowanych produktów, ulotki informacyjne. 3. Atesty, świadectwa dopuszczenia bądź inne dokumenty dopuszczające do stosowania w placówkach służby zdrowia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale VI niniejszej SIWZ. 2. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w ofercie. 3. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta Wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 4. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w ramach odpowiedzialności solidarnej wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie będącej podstawą złożenia wiążącej oferty wspólnej. 6. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Jako odrębny załącznik nr 5 do SIWZ, Zamawiający zamieścił wzór umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 2 niniejszego paragrafu. 2. Odbiorca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie : -numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, -przedłużenia terminu dostawy z udokumentowanych przyczyn leżących po stronie producenta. 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Odbiorcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji Adres : 32-310 Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1 a tel. (032) 64-28-031, 6428090; fax (032) 64-28-100, sekretariat Budynek administr..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji Adres : 32-310 Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1 a Sekretariat -Budynek administracji,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - 3 Zadania. Za część należy rozumieć zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie jedno zadanie albo dowolną ilość zadań. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający informuje , iż nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 4. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów. 6. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. 7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dla poszczególnego zadania. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna - art. 30 ust. 4 i 5 ustawy). 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 -Automatyczna myjnia dezynfektor do endoskopów giętkich - 1 sztuka;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis wymaganych parametrów dla Zadania nr 1 - Automatyczna myjnia dezynfektor do endoskopów giętkich: Przedmiotowa myjka będąca przedmiotem niniejszego zamówienia przeznaczona zostanie do mycia bronchofiberoskopów producentów Pentax FB rok prod.1993 i Fujinon EB 530XT będących w dyspozycji Zamawiającego. 1) przeznaczona jest do mycia i dezynfekcji w cyklu automatycznym giętkich endoskopów, 2) możliwość mycia dwóch endoskopów jednocześnie, 3) możliwość stosowania środków dezynfekcyjnych różnych producentów, 4) Wymagalna skuteczność mikrobójcza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 5) drukowanie raportów cyklów mycia i dezynfekcji, 6) 2 komplety akcesoriów do mycia endoskopów: - szczotka czyszcząca kanały robocze, - szczotka czyszcząca kanały woda/powietrze, - adapter do mycia kanału woda/powietrze, - zawory biopsyjne do kanału roboczego (wielorazowe), - zawór gumowy do gniazda zaworów 7) możliwość uzyskania efektu mycia i dezynfekcji nie dłużej niż w ciągu 20 minut od momentu rozpoczęcia procesu mycia i dezynfekcji tj. od momentu wciśnięcia przycisku start..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2-Laser ze skanerem - 1 sztuka;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Szczegółowy opis wymaganych parametrów dla Zadania nr 2 - Laser ze skanerem: 1) laser ze skanerem z automatycznym pomiarem odległości i wielkości pola zabiegowego od 700 do 1000nm/1000mw i od 635 nm do 670 nm/3- 20 mW, 2) gotowe programy terapeutycznych, możliwość ustawienia własnych parametrów, 3) możliwość manualnego ustawienia parametrów dla poszczególnych rodzajów schorzenia w oparciu o przedłożoną instrukcję przez Dostawcę, 4) w wyposażeniu 2 pary okularów ochronnych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Aparat do sekwencyjnego masażu uciskowego - 1 sztuka;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Szczegółowy opis wymaganych parametrów dla Zadania nr 3- Aparat do sekwencyjnego masażu uciskowego: 1) obsługiwana liczba komór: minimum 6, 2) minimum 3 tryby masażu: masaż klasyczny wstępujący i zstępujący, limfatyczny, pulsacyjny, 3) czas terapii 1-99 min( co 1 minutę), 4) ciśnienie: 10-240 mmHg, 5) awaryjne odsysanie ze wszystkich komór mankietu jednocześnie, 6) minimum 2 mankiety sześciokomorowe na nogę, minimum jeden sześciokomorowy na rękę minimum jeden sześciokomorowy biodrowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.