eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont klatki schodowej w Studenckim Domu Marynarza KORAB Akademii Morskiej w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-21

Szczecin: Remont klatki schodowej w Studenckim Domu Marynarza KORAB Akademii Morskiej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 64903 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24105 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatki schodowej w Studenckim Domu Marynarza KORAB Akademii Morskiej w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont klatki schodowej w Studenckim Domu Marynarza KORAB Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8. 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1.1. roboty budowlane -skucie tynku, wykonanie nowego tynku gipsowego na ścianach i sufitach o zwiększonej twardości powierzchniowej (około 760 m2), gładzie gipsowe na ścianach i suficie o grubości 3 mm, malowanie: farbą akrylową ścian (powyżej lamperii) i sufitów na kolor biały, farbą olejną: lamperii- kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, balustrady, stolarkę drzwiową stalową parapetów wewnętrznych i rur-kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, przedstopi, cokołu, i boków biegów schodowych, wymiana stopnic lastrykowych o wymiarach około 120x27 cm w ilości 50 sztuk, wymiana drewnianych pochwytów balustrady na nowe z rury stalowej o średnicy 50 mm, malowanej metodą proszkową - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej stalowej wraz z ościeżnicą obejmującą mur z przeszkleniem i szerokości 150 cm o odporności ogniowej EI 60, 1.2. Roboty sanitarne: wymiana grzejników żeliwnych na nowe grzejniki higieniczne stalowe wraz z zaworami termostatycznymi, wymiana instalacji stalowej c.o. 1.3. roboty elektryczne - demontaż: starej instalacji w korytach, opraw oświetleniowych i awaryjnych, urządzeń i elementów systemów SAP i DSO i ponowny montaż, montaż instalacji elektrycznych dla zasilania opraw oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ich sterowania, montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego, w tablicy RG przekaźnika schodowego i wyłączników nadmiarowo prądowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Elektrycznych (zał. nr 10 i 11 do SIWZ), Przedmiary Robót (zał. nr 11 i 12 do SIWZ), 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. SABPOL II, ul. Rapackiego 3, 74-100 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208522,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209134,38

  • Oferta z najniższą ceną: 115632,31 / Oferta z najwyższą ceną: 312656,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.