eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Przebudowa drogi Borowa - Śliwaków na odcinku o łącznej długości 550m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Gidle: Przebudowa drogi Borowa - Śliwaków na odcinku o łącznej długości 550m
Numer ogłoszenia: 64890 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gidle , ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, tel. 034 3272027, faks 034 3272111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Borowa - Śliwaków na odcinku o łącznej długości 550m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy nawierzchni drogi dojazdowej do pól wsi Borowa w ciągu drogi Borowa - Śliwaków, gm. Gidle, działka nr ewidencyjny gruntu 246 (obręb Borowa), na odcinku o łącznej długości 550m (długość odcinka do przebudowy 510m), szerokość jezdni 4m. Początek przebudowywanego odcinka od działki nr 1098 (rów), koniec odcinka - granica gminy Gidle.
Zakres robót obejmuje:
- rozebranie dwóch istniejących przepustów wykonanych z rur betonowych o fi=400mm i wykonanie nowych z rur PE o średnicy fi=500mm, długość posadowienia rury 9m, długość użytkowa 7m;
- remont przepustu wykonanego z rur żelbetowych o średnicy fi=800mm, polegający na obustronnym przedłużeniu po 1m, po wcześniejszym rozebraniu uszkodzonych ścianek czołowych do poziomu terenu oraz wykonanie nowych ścianek przepustu w formie umocnień skarpy w obrębie wlotu-wylotu rury z płyty żelbetowej z betonu C20/25 gr. 12cm o wymiarach 150x246cm wraz z wykończeniem brukiem kamiennym na podsypce cementowo - piaskowej;
- wykonanie nowej nawierzchni jezdni na długości 510m z betonu asfaltowego o następującej konstrukcji:
a) dolna warstwa podbudowy - wykorzystanie istniejącej nawierzchni po jej wyrównaniu, wyprofilowaniu i wzmocnieniu warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie średnio 3cm, grubość po zagęszczeniu 18cm;
b) górna warstwa podbudowy - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcji 0/31,5 grubość po zgęszczeniu 8cm;
c) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 o grubości 3 cm po zagęszczeniu;
d) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S o grubości 3 cm po zagęszczeniu;
- profilowanie i zagęszczenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 grubość po zagęszczeniu 10cm, szerokość poboczy: po 1m na początkowych 100mb przebudowywanego odcinka, pozostałe 410mb po 0,4m;
- wykonanie zjazdu na drogę gruntową oraz połączenia nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchnią żużlową w kierunku wsi Śliwaków o nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 i grubości 15 cm po zagęszczeniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Roboty należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881 ze zm.). Na wbudowane materiały wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy, aprobaty technicznej, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.

Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiaru robót z dokumentacją techniczną i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję lokalną terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub przebudowie nawierzchni drogi o powierzchni minimum 2000m2 w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że będzie dysponował osobą wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że:
      a) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub posiadanym mieniem na kwotę co najmniej 100.000,00zł;
      b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy;
b) kosztorys ofertowy;
c) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia, opóźnień wynikających z:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego;
b) nie wywiązania się przez zamawiającego z obowiązków określonych w umowie;
c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych;
d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika robót, inspektora nadzoru i zaakceptowane przez Zamawiającego.
Jeżeli na przedłużenie terminu zakończenia realizacji zamówienia wpływ miały zaniedbania lub błędy ze strony wykonawcy nie będzie podstaw do jego przedłużenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gidle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie - w wersji elektronicznej ze strony internetowej www.bip.gidle.pl, lub w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Gidlach, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, pokój nr 2;.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Gidlach, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, Pokój nr 9 - Sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.05.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.