eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa maszyny rozlewowej do oleju rzepakowego dozującą olej w atmosferze gazu obojętnego do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach realizacji projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030-09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1. PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA LATA 2007 - 2013 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Lublin: Dostawa maszyny rozlewowej do oleju rzepakowego dozującą olej w atmosferze gazu obojętnego do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach realizacji projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030-09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1. PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA LATA 2007 - 2013 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO
Numer ogłoszenia: 64852 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie , ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyny rozlewowej do oleju rzepakowego dozującą olej w atmosferze gazu obojętnego do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach realizacji projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030-09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1. PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA LATA 2007 - 2013 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny rozlewowej do oleju rzepakowego dozującą olej w atmosferze gazu obojętnego do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach Nr 1 do SIWZ. Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV: 42921000-8 Maszyny do czyszczenia, napełniania, pakowania zbiorczego lub jednostkowego butelek, lub innych pojemników 42921200-0 Maszyny do napełniania lub zamykania butelek, puszek lub innych pojemników 42920000-1 Maszyny do czyszczenia butelek, opakowań oraz maszyny ważące i natryskujące Numeracja zgodnie z SIWZ: 1. TYP URZĄDZENIA, PRZEZNACZENIE, WYDAJNOŚĆ. 1.1 Typ urządzenia: Linia do rozlewu do butelek szklanych oleju rzepakowego w atmosferze azotu. 1.2 Przeznaczenie: Do napełniania, zamykania i etykietowania opakowań szklanych w atmosferze azotu. 1.3 Wielkość dozy: 100 ml i 250 ml z dokładnością ? 1%. 1.4 Opakowania: 1.4.1 Butelki okrągłe szklane o pojemności 100 ml (zał. nr 1 rys. 1) wykończenie szyjki na gwint DIN 28. 1.4.2 Butelki okrągłe szklane o pojemności 250 ml (zał. nr 1 rys. 2) wykończenie szyjki na gwint DIN 28. 1.4.3 Butelki owalne szklane o pojemności 100 ml (zał. nr 1 rys. 3) DIN 25. 1.5 Zamknięcia: 1.5.1 Butelki okrągłe szklane - zakrywki aluminiowe Pilfer Proof o średnicy 28 mm. 1.5.2 Butelki owalne szklane - zakrywki aluminiowe Pilfer Proof o średnicy 25 mm. 1.6 Etykiety: 1.6.1 Butelki okrągłe szklane - etykieta samoprzylepna, papierowa. 1.6.2 Butelki owalne szklane - etykieta i kontretykieta samoprzylepna, papierowa. 1.7 Wydajność: 1.7.1 Butelki okrągłe szklane o pojemności 100 ml - minimalnie 1200 szt. na godz. 1.7.2 Butelki okrągłe szklane o pojemności 250 ml - minimalnie 1000 szt. na godz. 1.7.3 Butelki owalne szklane 100 ml - minimalnie 1200 szt. na godz. 2. GABARYTY SYSTEMU, ROZMIESZCZENIE W POMIESZCZENIU, KLASA CZYSTOŚCI POMIESZCZENIA, DOSTĘP DO SYSTEMU. 2.1 Gabaryty urządzenia: Umożliwiające zainstalowanie urządzenia w budynku B, pomieszczenie nr 015 , gabaryty pomieszczenia 3,1 x 2,4 m, wysokość 2,4 m w zakresie napełniania i zamykania opakowań (załącznik 2) 2.2 Etykietowanie będzie odbywało się w pomieszczeniu 016 wzdłuż ściany sąsiadującej z korytarzem 2.3 Rozmieszczenie w pomieszczeniu: urządzenie rozmieszczone w sposób umożliwiający jego łatwą obsługę, konserwację, czyszczenie, nie kolidujące z trasami komunikacyjnymi. 3. GŁÓWNE ELEMENTY LINII. 3.1 Zbiornik pośredni o pojemności 50 dm3 izolowany azotem z własną pompą czerpiącą olej z istniejących zasobników. Alternatywnie dopuszcza się grawitacyjne napełnianie zbiornika pośredniego. 3.2 System ręcznego przedmuchiwania opakowań oczyszczonym sprężonym powietrzem (filtrowanie cząstek większych niż 0,2 mikrometra). 3.3 Strefa ręcznego nakładania przedmuchanych opakowań na przenośnik. 3.4 System dozowania azotu przed dozowaniem i po dozowaniu płynu. 3.5 System dozujący płyn zapewniający dozę od 100 do 250 ml, nie powodujący pienienia i napowietrzenia produktu. 3.6 Nakładanie zakrętek - automatyczny system nakładania zakrywek z ręcznie uzupełnianą prowadnicą, mieszczącą około 50 sztuk zakrywek. 3.7 Automatyczny system zamykania zakrywek aluminiowych. 3.8 Półautomat etykietujący z zintegrowanym zespołem znakującym. 3.8.1 Butelki okrągłe szklane - etykieta samoprzylepna, papierowa. 3.8.2 Butelki owalne szklane - etykieta i kontretykieta samoprzylepna, papierowa. 3.9 System przenoszący opakowania pomiędzy poszczególnymi stanowiskami. 3.10 Szybka i prosta zmiana formatu - max 30 minut. 3.11 Konstrukcja elementów umożliwiająca szybki i łatwy demontaż do mycia. 4. MATERIAŁY KONSTRUKCYJNE, WYKOŃCZENIE POWIERZCHNI. 4.1 Wszystkie elementy mające bezpośredni kontakt z produktem wykonane ze stali kwasoodpornej, lub z innych materiałów, posiadających stosowne atesty dopuszczające do stosowania w przemyśle spożywczym. 5. WYPOSAŻENIE SYSTEMU. 5.1 Układ kontrolny informujący o aktualnym stanie urządzenia: 5.1.1 Czujnik obecności pustych opakowań na przenośniku przed dozowaniem. 5.1.2 Czujnik minimalnej ilości zakrywek w prowadnicy systemu nakładającego. 5.1.3 Czujnik obecności zakrywki na butelce. 5.1.4 Czujnik zapełnienia na wyjściu linii (za zakręcaniem) 5.1.5 Czujnik obecności produktu w zbiorniku pośrednim z wyjściem sterującym pracą systemu podającego produkt do zbiornika. 5.1.6 Licznik zadozowanych opakowań. 5.2 Panel sterujący pracą maszyny z wyświetlaczem. 5.3 Elementy formatowe dla opakowania wyszczególnionych w specyfikacji opakowań oraz zakrywek. 5.4 System informujący w sposób świetlny i opisowy na wyświetlaczu o wszelkich awariach, informacje dla użytkownika ze wszystkich zainstalowanych czujników. 6. FUNKCJE, PARAMETRY PRACY. 6.1 Urządzenie pracujące w trybie jednozmianowym. 6.2 Praca urządzenia w zakresie temperatur 18-26 oC. 6.3 Zakres dozy dla opakowania 100 ml: 92,0 -96,0 g 6.4 Zakres dozy dla opakowania 250 ml: 230,0-240,0 g, dla 100 ml: 92,0 -96,0 g 6.5 Płynna regulacja dozy w zakresie od 50 do 250 ml - regulacja ręczna. 7. MOŻLIWOŚĆ POBIERANIA PRÓBEK I TESTOWANIA. 7.1 Możliwość kontrolowania ilości zadozowanego płynu. 8. MOŻLIWOŚĆ MONITOROWANIA. 8.1 Możliwość monitorowania ilości sztuk zadozowanych opakowań. 9. MEDIA ZASILAJĄCE. 9.1 Energia elektryczna spełnia wymogi normy PN-IEC 60038 9.2 Sprężone powietrze, suche i bezolejowe, ciśnienie od 5-8 bar Azot z istniejącej instalacji: Pierwszy stopień redukcji ciśnienia to reduktor butlowy, jednostopniowy np. typ RBAz-1-z, Indeks W212-7742 produkcji firmy PERUN (tel.22 8108042). Punkty poboru gazu np. typ PPGN-3R, nr kat. W867-8347, z reduktorem typ RSN-3R, nr kat. W222-9140. 10. SPOSÓB CZYSZCZENIA, STERYLIZACJI, DEZYNFEKCJI. 10.1 Czyszczenie i dezynfekcja urządzenia ręczna środkami z listy środków umieszczonych w Zakładowym Programie Sanitarnym. 10.2 Elementy kontaktowe maszyny z preparatem łatwo rozbieralne do mycia - maksymalny czas demontażu elementów maszyny do mycia 30 minut. 10.3 Demontaż elementów do mycia bez użycia specjalistycznych narzędzi. 11. DOKUMENTACJA URZĄDZENIA. 11.1 Instrukcja obsługi w języku polskim. 11.2 Deklaracja CE. 11.3 Atesty materiałowe dla elementów mających bezpośredni kontakt z produktem. 11.4 Gwarancja urządzenia 12 miesięcy. 12. POZOSTAŁE WYMAGANIA. 12.1 Dostarczenie dokumentacji wymienionej w pkt. 11. 12.2 Możliwość przeprowadzenia testów FAT u producenta. 13. MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE. 13.1 Posiadające odpowiednie atesty dopuszczające do stosowania w przemyśle farmaceutycznym lub spożywczym. 14. ZABEZPIECZENIA. 14.1 Zabezpieczenia zgodne z ogólnymi wymaganiami BHP i PPOŻ. 14.2 Urządzenie powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi dyrektywami i normami. 14.3 Urządzenie powinno posiadać znak CE 15. LICZNOŚĆ OBSŁUGI. 15.1 Jedna osoba przeznaczona do ręcznego przedmuchiwania i nakładania opakowań na przenośnik maszyny oraz do ogólnej kontroli pracy maszyny. 15.2 Jedna osoba do odbioru zamkniętych butelek oraz do okresowego uzupełniania zakrywek w prowadnicy systemu nakładającego zakrywki. 16. SPOSÓB ODBIORU URZĄDZENIA U PRODUCENTA. 16.1 Odbiór urządzenia po odpowiednim wyniku testów FAT (Factory Acceptance Test). 17. SPOSÓB PRZEKAZANIA URZĄDZENIA KLIENTOWI. 17.1 Odbiór urządzenia po odpowiednim wyniku testów SAT (Site Acceptance Test). 17.2 Dostawa i instalacja urządzenia w siedzibie Zamawiającego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapisami wzorów umów. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.10.00-8, 42.92.12.00-0, 42.92.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1.Wadium należy wnieść w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 3. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Oraz gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Postanowienia pkt. 4 stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt. 3b). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 76 1130 1206 0028 9107 8990 0001. 7. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł: Wadium na przetarg - Dostawa maszyny rozlewowej do oleju rzepakowego dozującą olej w atmosferze gazu obojętnego do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. (w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę). 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć w oddzielnej koszulce czy kopercie oryginał gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą). 10. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 pzp, za wyjątkiem wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust 5 pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Numeracja zgodnie z SIWZ: Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy oprócz oświadczenia, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pzp, w zakresie warunku , o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.2 zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy wykażą się należytym wykonaniem co najmniej jednej dostawy maszyny rozlewowej o wartości brutto minimum 150 000, 00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych produktów w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: dokumenty (foldery, prospekty, karty charakterystyki lub inne) potwierdzające, że oferowane produkty równoważne, na które składana jest oferta, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, posiadają parametry techniczne i funkcjonalne identyczne lub nie gorsze od produktów wskazanych odpowiednio w zał. 1 do SIWZ. Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca dostarcza: 1.Instrukcja obsługi w języku polskim. 2. Deklaracja CE. 3. Atesty materiałowe dla elementów mających bezpośredni kontakt z produktem. 4. Gwarancja urządzenia 12 miesięcy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Numeracja zgodnie z SIWZ: 6. Kompletna oferta musi zawierać: 6.1 Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ), zawierający kalkulację ceny. 6.2 Prawidłowo wypełniony opis oferowanego towaru (załącznik nr 6 do SIWZ). 6.3 Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale XI SIWZ. 6.4 Dowód wniesienia wadium 6.5 Stosowne pełnomocnictwa - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. 6.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: 1.1 aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów) lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową; zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów towaru wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 1.2 wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; 1.3 wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; 1.4 zmiany nazwy produktu lub producenta produktu objętego umową; 1.5 zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.6 zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; 1.7 zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.8 wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 1.9 konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta); zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; 1.10 dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Agrofizyki im. B.Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doswiadczalna 4, 20-290 Lublin, pok. 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Instytut Agrofizyki im. B.Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doswiadczalna 4, 20-290 Lublin, pok. 18 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach realizacji projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030/09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1. PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA LATA 2007 - 2013 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.