eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › Dostawa w formie leasingu operacyjnego minikoparki wraz z przyczepą na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Juchnowcu Kościelnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-22

Juchnowiec Kościelny: Dostawa w formie leasingu operacyjnego minikoparki wraz z przyczepą na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Juchnowcu Kościelnym
Numer ogłoszenia: 64838 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny , ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, faks 085 7132881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego minikoparki wraz z przyczepą na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Juchnowcu Kościelnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego kompletnej, fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej z przyczepą - rok produkcji 2016 lub 2015. Specyfikacja techniczna minikoparki: Dane dotyczące minikoparki: - Moc silnika chłodzonego cieczą - min. 16 KM, - Masa robocza - max. 1900 kg, - Maksymalna głębokość kopania - min. 2,4 m, potwierdzona oryginalnymi dokumentami producenta sprzętu, - Możliwość obrotu nadwozia o 360 o, - Możliwość rozszerzania gąsienic, szerokość z gąsienicami zsuniętymi - max. 1 m, - Światło robocze montowane na wysięgniku, - Układ elektryczny - 12 V, - Alternator i akumulator o pojemności: od 40 do 70 Ah. Wymagania dotyczące wyposażenia: - Kabina posiadająca certyfikat ROPS i TOPS, - Instalacja hydrauliczna do młota wyburzeniowego, - Pełen system kontrolek świetlnych oraz ostrzegania dźwiękowego, - Blokada układu sterowania i obrotu, - Zamykana zewnętrzna skrzynka narzędziowa, - Mocowanie umożliwiające podnoszenie maszyny, - Gąsienice gumowe, - 3 łyżki koparkowe: 300 mm, min. 500 mm oraz skarpowa min. 900 mm, - Szybkozłącze mechaniczne, - Układ sterowania maszyny ISO, - Lemiesz spycharkowy. Specyfikacja techniczna przyczepy do przewozu minikoparki: - Minimalne wymiary przestrzeni ładunkowej: 300 cm x 150 cm x 15 cm (długość x szerokość x wysokość burty), - DMC przyczepy - min. 2 500 kg, - Układ jezdny na standardowym podwoziu o osiach np. typu tandem firmy AL-KO KOBER lub KNOTT lub równoważne, o nośności osi minimum 1350 kg każda, - Dyszel prosty, - Zaczep kulowy kompletny atestowany ze sterownikiem hamulca o dopuszczalnym obciążeniu min. 2700 kg np. firmy AL-KO KOBER lub KNOTT lub równoważne, - Podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej, antypoślizgowej, - Podjazdy o długości min. 1700 mm wykonane z DURALUMINIUM o twardości min. PA 21 antypoślizgowych z otworami owalnymi typu LOHR do transportu mocowane na stojąco, regulowane na szerokości, - Uchwyty do spinania sprzętu - min. 4 szt., - Podpora pod łyżkę wykonana z blachy ocynkowanej ogniowo, - Koło zapasowe, - Kliny pod koła, - Błotniki z chlapaczami, - Konstrukcja stalowa gięta z blachy zabezpieczona przed korozją przez ocynkowanie, - Podpory boczne stabilizujące - min. 2 szt., - Koło podporowe, - Trójkąt ostrzegawczy, - Przyczepa przeznaczona do holowania po drogach publicznych, wymiary jej powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Wspólnoty Europejskiej, - Przyczepa powinna posiadać instalację elektryczną 12 VDC, musi współpracować z układami elektronicznymi ciągnącego pojazdu. Wtyczka standardowa 7-bolcowa (lub zastosowanie przejściówki na standardową wtyczkę 7-bolcową). Inne wymagania: - Autoryzowany serwis w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, - Gwarancja: bez limitu motogodzin, - Szkolenie w zakresie pracy, obsługi i konserwacji. Niezbędne dokumenty: - Polisa potwierdzająca zawarcie umowy ubezpieczenia i opłacenie ewentualnych składek przyczepy i minikoparki, - Instrukcje obsługi minikoparki i przyczepy w języku polskim, - Katalog części zamiennych, - Pisemna gwarancja na minikoparkę i przyczepę - na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, Dostawa oraz odbiór minikoparki wraz z przyczepą nastąpi w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Juchnowcu Kościelnym z siedziba w Księżynie ul. Alberta 2, 16-001 Kleosin w godz. 7.30 - 15.30. Warunki leasingu: 1. Wybrany w postępowaniu Wykonawca, zobowiązany będzie zawrzeć z Zakładem Gospodarki Komunalnej w Juchnowcu Kościelnym z siedzibą w Księżynie ul. Alberta 2, 16-001 Kleosin umowę leasingu na usługę leasingu operacyjnego kompletnej, fabrycznie nowej minikoparki gąsiennicowej z przyczepą, będących przedmiotem postępowania. 2. Umowa leasingu zawarta zostanie na czas oznaczony. 3. Zabezpieczeniem umowy leasingu wnoszonym przez Zamawiającego będzie weksel in blanco nie na zlecenie, płatny zgodnie z deklaracją wekslową. 4. Warunki leasingu - stałe, niezmienne w czasie trwania umów leasingu. 5. Warunki umów leasingu - PLN. 6. Po upływie okresu leasingu przedmiot leasingu podlega wykupieniu i staje się własnością Zakładu Gospodarki komunalnej w Juchnowcu Kościelnym z siedzibą w Księżynie. 7. Okres leasingu: 55 miesięcy. 8. Ilość i rodzaj opłat leasingowych: a) opłaty wstępne (początkowe) w wysokości 0% wartości netto przedmiotu leasingu, b) 54 miesięczne, równe raty leasingowe (czynsz leasingowy), c) wartość końcowa - 1% wartości netto przedmiotu leasingu, d) wykupienie pojazdu - 30 dni od ostatniej raty leasingowej, e) opłaty administracyjne - 0,00 PLN. Wszystkie materiały, urządzenia i podzespoły składające się na przedmiot zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty zezwalające na ich eksploatację i użytkowanie na drogach publicznych. Zakupiona minikoparka wraz z przyczepą będzie przeznaczona na cele związane z realizacją zadań, związanych z działalnością Zakładu Gospodarki Komunalnej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 34.22.33.10 - Przyczepy ogólnego zastosowania 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale V niniejszej SIWZ. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale V niniejszej SIWZ. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale V niniejszej SIWZ. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale V niniejszej SIWZ. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale V niniejszej SIWZ. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokumenty producenta potwierdzajace parametry techniczne oferowanego sprzętu: minikoparki i przyczepy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza wykonawca powierzyć podwykonawcom (wg wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ), wypełniony formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ), wypełniony formularz specyfikacji warunków leasingu i parametrów technicznych (Załącznik Nr 1a do SIWZ), projekt umowy leasingu na realizację zamówienia pn. Dostawa w formie leasingu operacyjnego minikoparki wraz z przyczepą na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Juchnowcu Kościelnym, projekt terminarza opłat leasingowych,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że spełniony zostanie jeden z następujących warunków: 1) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności, 2) gdy wprowadzenie zmian będzie korzystne dla Zamawiającego, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, 4) konieczności ustalenia nowego terminarza opłat leasingowych na skutek oddania Zakładowi Gospodarki Komunalnej przez Wykonawcę przedmiotu leasingu do używania po dacie terminu określonego w umowie leasingu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej ul. Lipowa 10 16-061 Juchnowiec Kościelny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10 16-061 Juchnowiec Kościelny (pokój nr 6 - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.