eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malczyce › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Malczyce i Chomiąża, oraz budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w ul.1 Maja, Traugutta i Pocztowej w Malczycach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Malczyce: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Malczyce i Chomiąża, oraz budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w ul.: 1 Maja, Traugutta i Pocztowej w Malczycach.
Numer ogłoszenia: 64808 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Malczyce, ul. Traugutta 15, 55-320 Malczyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3179223, fax 071 3179066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malczyce.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Malczyce i Chomiąża, oraz budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w ul.: 1 Maja, Traugutta i Pocztowej w Malczycach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa: 1.KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI MALCZYCE i CHOMIĄŻA: 1.1.SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEj Łącznie: 7.297,10m sieci kanalizacji sanitarnej, w tym: kanały grawitacyjne DN 200 PP SN8: 5.362 m kanały grawitacyjne DN 160 PP SN8:748 m kanały ciśnieniowe (tłoczne) PE100 SDR17 PN10 Dy110: 801 m kanały ciśnieniowe (tłoczne) PE80 SDR17 PN8 Dy63:325 m rurociąg ciśn. PE100 SDR17 Dy40 przełożenie istn. przył. wodoc.: 61 m studnie z betonu B-45 1200mm z włazem BEGU 40T: 121 kpl. studnie z betonu B-45 1000mm z włazem BEGU 40T: 90 kpl. przepompownia ścieków P-1 z wyposaż. i zasilaniem elektr. 1 kpl. przepompownia ścieków P-2 z wyposaż. i zasilaniem elektr. 1 kpl. przepompownia ścieków P-3 z wyposaż. i zasilaniem elektr. 1 kpl. ogrodzenia z siatki w ramach z kształtowników z bramą i furtką 110 m2 rozbiórki i odtworzenia nawierzchni bitumicznych dróg: 1.463 m2 rozbiórki i odtworzenia nawierzchni dróg z płyt beton. 12 i 15cm: 96 m2 naprawa odtworzenie sieci drenarskiej uszkodzonej rozebranej podczas prowadzenia robót ziemnych związanych z budową kanalizacji sanitarnej. 1.2.PRZYŁĄCZA KANALIZACJI SANITARNEJ DO GRANICY POSESJI Łącznie: 1.001,50m przyłączy kanalizacji sanitarnej do granicy posesji, w tym: przyłącza kanalizacji sanit. DN 200 PP SN8 do granicy posesji: 276 m przyłącza kanalizacji sanit. DN 160 PP SN8 do granicy posesji:726 m studnie z betonu B-45 1200mm z włazem BEGU 40T:2 kpl. studnie z betonu B-45 1000mm z włazem BEGU 40T:12 kpl. rozbiórki i odtworzenia nawierzchni bitumicznych dróg:123 m2 naprawa odtworzenie sieci drenarskiej uszkodzonej rozebranej podczas prowadzenia robót ziemnych związanych z budową kanalizacji sanitarnej. 1.3.PRZYŁĄCZA KANALIZACJI SANITARNEJ NA POSESJACH PRYWATNYCH Łącznie: 2.118,00m przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach posesji, w tym: przyłącza kanalizacji sanit. DN 200 PP SN8:128 m przyłącza kanalizacji sanit. DN 160 PP SN8:1990 m studnie z betonu B-45 1200mm z włazem BEGU 40T: 1 kpl. studnie z betonu B-45 1000mm z włazem BEGU 40T:24 kpl. rozbiórki i odtworzenia chodników z płyt beton. 50x50x7cm:959 m2 naprawa odtworzenie sieci drenarskiej (uszkodzonej rozebranej podczas prowadzenia robót ziemnych związanych z budową kanalizacji sanitarnej. 2. SIECI I PRZYŁĄCZY KANALIZACJI SANITARNEJ W UL.: 1 MAJA, TRAUGUTTA I POCZTOWEJ W MALCZYCACH: 2.1.SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ kanały grawitacyjne DN 200 PVC:298 m kanały grawitacyjne DN 200 PVC:628 m studnie z betonu B-45 1000mm z włazem żel. D 40T:3 kpl. studnie tworzywowe 600mm z włazem żel. C 250: 52 kpl. rozbiórki i odtworzenia naprawa odtworzenie sieci drenarskiej uszkodzonej rozebranej podczas prowadzenia robót ziemnych związanych z budową kanalizacji sanitarnej 2.2.PRZYŁĄCZA KANALIZACJI SANITARNEJ przyłącza kanalizacji sanit. DN 160 PVC:169 m rozbiórki i odtworzenia naprawa odtworzenie sieci drenarskiej uszkodzonej rozebranej podczas prowadzenia robót ziemnych związanych z budową kanalizacji sanitarnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 60.000,- PLN , słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł. 00/100 ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 2, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4.Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 22 ust. 1, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kierownik budowy + kierownicy robót branży: elektrycznej, drogowej i melioracyjnej). 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie zawodowe. 8.Aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 9.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malczyce.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w tutejszym Urzędzie Gminy Malczyce ul. Traugutta nr 15 , pokój nr 18 po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku o jej wydanie..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego :Gmina Malczyce Ulica: Traugutta 15 ,55-320 Malczyce pokój nr : 13 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.